Big Brother 2008 : Kuka sinä oikeasti olet? [Ei paljastuksia! Lue ohjeet!]

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jonny
  • Aloitettu Aloitettu
Rasismikortti käytetty! Tuli aika aikasin.. mut hei onhan se Muna niin ihana ei sitä saa kritisoida.
Tottakai saa kritisoida mutta se kritiikki tällasissa tapauksissa tuntuu tulevan niin naurettavista asioista. Ja tarkotin tuolla äsköisellä tekstillä nyt ihan yleisesti tätä maahan lyttäystä, en vaan näitä muutamia kommentteja.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tottakai saa kritisoida mutta se kritiikki tällasissa tapauksissa tuntuu tulevan niin naurettavista asioista.

Lievästi sanottuna. Tää kaikki tais lähteä siitä kun pari mimmiä tokas, et Munya onkin aika ihana tyyppi.

Lievästi sanottuna. Tää kaikki tais lähteä siitä kun pari mimmiä tokas, et Munya onkin aika ihana tyyppi.

Jonka jälkeen toiset ilmaisivat mielipiteensä tästä mutta oho, suojaväri iski kehiin ja se olikin rasismia!

Case closed?

Ollaan kaikki suvaitsevaisia ja nöyriä, ettei vaan mustat miehet Afrikassa ajattele pahaa meistä.Vitun ärsyttävää toi itku, että mitä muut ajattelee meistä..sama ku Chipa tuolla talossa nillittää jatkuvasti siitä, että nyt pitää olla kunnolla, ettei Muna pidä meitä idiootteina.

Nii i,minkälaisena ne mustat miehet suomalaisia naisia pitää, jos ja kun ihan muuten järkevätki naiset on heti pöksyt märkinä, ku joku musta mies heittää imelää läppää, niin imelää, että litsaria tulisi jos valkoinen menisi heittämään.

Saatikka miten tyhminä se suomalaisnaisia pitäisi, jos sitä vonkaavaa pillunkiiltosilmissä tehtyjä ehdotuksia pidetään niin ihanana että oikein sydän sulaa awww:haart:

Ei mikää ihme että aids leviää tässäkin maassa. Ihmettelen vaa että miks ne somalit ketää raiskaa, nehän kuitenkin on mustia miehiä, ei niitten tarvis ku sanoa, että mä rakastan sua, mä haluan suudella sua, ja voisit sä muuttaa mun kanssa AFRIKKAAN.

Missähän maassa mä voisin alkaa lomailemaan ja olla tavallaan naisille samassa asemassa ku neek.. anteeksi afrot on suomessa. Ei ne varmasti iha nii helppoja naisia edes kunnioita.

e: sitte halveksitaa suomimiehiä ku ne ei näytä tunteitaa, mut vinkki: ei näytä afrotkaan. Ne feikkaa ton. Toisekseenkin sitte jos alat tunteitas näyttämää naiselle, ni sehän nauraa sulle, ja ei ainakaa anna.

Nii i,minkälaisena ne mustat miehet suomalaisia naisia pitää, jos ja kun ihan muuten järkevätki naiset on heti pöksyt märkinä, ku joku musta mies heittää imelää läppää, niin imelää, että litsaria tulisi jos valkoinen menisi heittämään.

Saatikka miten tyhminä se suomalaisnaisia pitäisi, jos sitä vonkaavaa pillunkiiltosilmissä tehtyjä ehdotuksia pidetään niin ihanana että oikein sydän sulaa awww:haart:

Ei mikää ihme että aids leviää tässäkin maassa. Ihmettelen vaa että miks ne somalit ketää raiskaa, nehän kuitenkin on mustia miehiä, ei niitten tarvis ku sanoa, että mä rakastan sua, mä haluan suudella sua, ja voisit sä muuttaa mun kanssa AFRIKKAAN.

Missähän maassa mä voisin alkaa lomailemaan ja olla tavallaan naisille samassa asemassa ku neek.. anteeksi afrot on suomessa. Ei ne varmasti iha nii helppoja naisia edes kunnioita.

e: sitte halveksitaa suomimiehiä ku ne ei näytä tunteitaa, mut vinkki: ei näytä afrotkaan. Ne feikkaa ton. Toisekseenkin sitte jos alat tunteitas näyttämää naiselle, ni sehän nauraa sulle, ja ei ainakaa anna.

Ei millään pahalla, mutta tekstisi tuntuu kertovan enemmän sinusta itsestäsi, kuin BB-talon tapahtumista.

Munyalla tosin on hyvät hermot kun kestää Seppo-Reetan psykologista väkivaltaa mukisematta. On hyviä läppiä ja on myös rehellinen pk-huoneessa. Oli hyvä tuo vertaus kun Harri Veijalainen kertoi yhteysongelmistaan Ristoon, muita esimerkkejä on todella paljon.

jne pälä pälä

Hei haloo. En tajuu, mun mielestä sä aina tartut (mun mielestä) epäolennaisimpiin asioihin näissä keskusteluissa. Mun mielestä KUKAAN ei ole antanut ymmärtää että toi Munya on ihana ihonvärinsä takia ? Aika rankkaa yleistämistä toi tollanen.

Ite ainaki suhtaudun esim. Stadissa noihin tummaihoisiin varutuneesti, ja tiedän että suurin osa naisista suhtautuu myös. Ei ne kyllä yleensä muhun kontaktia ottaessaan ole antaneet hyvää kuvaa itsestään, vaan melkeen aina se on ollu semmosta ällöttävää kyttäystä tai perään huutelemista yms ahdistelua.

Ärsyttää vaan tommonen mesoaminen KU NEEK.... ANTEEKS AFROT SAA PIMPSAA ja nyyh itse en saa.

Originally posted by Briseis
Mun mielestä KUKAAN ei ole antanut ymmärtää että toi Munya on ihana ihonvärinsä takia ? Aika rankkaa yleistämistä toi tollanen.
Niin, eihän sitä kukaan ääneen myönnäkään.

No voi helevetti sentään näitä teidän juttuja! On se kumma, että kun musta mies ja vieläpä ihan oikea Afrikan naapuri (hui kauhistus!) tulee taloon, niin mistään muusta ei voida puhua kuin miehen ihonväristä. Ja siitä, kuinka se (ja muut heimoveljensä) vie niiq kaikki naiset ja suomalaiset naiset on niinq ihan epiksii ku ne ei anna piparii valkosille ja ne tykkää vaan NEEKEREISTÄ niinq!:wall:

Ja tietenkin se musta mies on myös väkisinmakaaja ja sillä on HIV. :david::jahas:

Sovitaanko, että lopetetaan nämä mustat vs. valkoiset -jutut tässä threadissä viimeistään sitten kun Munya lähtee takaisin Afrikkaan. Jookos:piis:

No voi helevetti sentään näitä teidän juttuja! On se kumma, että kun musta mies ja vieläpä ihan oikea Afrikan naapuri (hui kauhistus!) tulee taloon, niin mistään muusta ei voida puhua kuin miehen ihonväristä. Ja siitä, kuinka se (ja muut heimoveljensä) vie niiq kaikki naiset ja suomalaiset naiset on niinq ihan epiksii ku ne ei anna piparii valkosille ja ne tykkää vaan NEEKEREISTÄ niinq!:wall:

Ja tietenkin se musta mies on myös väkisinmakaaja ja sillä on HIV. :david::jahas:

Sovitaanko, että lopetetaan nämä mustat vs. valkoiset -jutut tässä threadissä viimeistään sitten kun Munya lähtee takaisin Afrikkaan. Jookos:piis:

Niin, sehän on kylmä totuus, että suomalaiset ovat juntteja & rasisteja.

kuinka se (ja muut heimoveljensä) vie niiq kaikki naiset ja suomalaiset naiset on niinq ihan epiksii ku ne ei anna piparii valkosille ja ne tykkää vaan NEEKEREISTÄ niinq!:wall:

Ei muuten käy kiistäminen, etteikö jopa tässä threadissa pari mimmiä oisi ihan intona ku oikein aito naapuri on tuotu taloon.. on se nii lutunen awwwww..:haart:

Ootko katsonu ympärillesi, kyllä ne naiset aika helvetin innolla noissa roikkuu. Toiseksee aika helvetisti ne samat naiset dissaa suomalaista rehellistä miestä.. on tää perkeleen kumma maa, ku täällä on iha helvetin paskat ja huonotasoset miehet, ja ylivoimasesti maailman parhaat naiset :david:

Pitäis itse kunkin miehen alkaa kylmästi boikotoimaan suomalaisia naisia, ja tapailla vaan venäläisiä ja muita maahanmuuttajatyttöjä. Niitäkin kun suomessa pyörii enemmänkin..;)

e: etten nyt kuulosta liian katkeralta: onhan se vapaassa maassa oikeus palvoa vaikka Jumalana noita etelänhetelmiä, ei se multa oo pois. Ihmettelnpä silti, harvinaisen lipevän ja limasen tuntunen vonkaaja ja täällä ihaillaan.. hu0h.

Ei muuten käy kiistäminen, etteikö jopa tässä threadissa pari mimmiä oisi ihan intona ku oikein aito naapuri on tuotu taloon.. on se nii lutunen awwwww..:haart:

Ootko katsonu ympärillesi, kyllä ne naiset aika helvetin innolla noissa roikkuu. Toiseksee aika helvetisti ne samat naiset dissaa suomalaista rehellistä miestä.. on tää perkeleen kumma maa, ku täällä on iha helvetin paskat ja huonotasoset miehet, ja ylivoimasesti maailman parhaat naiset :david:

Pitäis itse kunkin miehen alkaa kylmästi boikotoimaan suomalaisia naisia, ja tapailla vaan venäläisiä ja muita maahanmuuttajatyttöjä. Niitäkin kun suomessa pyörii enemmänkin..;)

e: etten nyt kuulosta liian katkeralta: onhan se vapaassa maassa oikeus palvoa vaikka Jumalana noita etelänhetelmiä, ei se multa oo pois. Ihmettelnpä silti, harvinaisen lipevän ja limasen tuntunen vonkaaja ja täällä ihaillaan.. hu0h.

Voisiko olla niin, että se, että sinä et saa naisia, johtuu jostain muusta kuin niistä maahanmuuttajista? :lol2:

Jos ihmiset haluaa sano mielipiteensä siitä, että kuinka imelä jätkä toi Munya on, niin miks pitää heti ruveta valittamaan rasismista? Luulen, että ois noi kommentit täältä kuitenkin löytyny vaikka kaveri ei olis musta. Pitää väkisinki vääntämällä löytää jostain negatiivisesta kommentista jotain rasistista, että siitä vois valittaa ja olla sitte niin kansainvälinen. (Tosta ehkä 99% on ihan muista kokemuksista kuin pakkiksen lukemisesta)

Kun jotkut miehistä yleistää ulkomaalaisia, niin heti on naiset perässä yleistämässä kaikki suomalaiset jätkät täysjunttirasistipersnaamoiks. Niin ja koko Afrikan kaikista eri nettipalstoista ei tietenkään löydy yhtään pahaa sanaa Johanista.:david:

Ei helvetti.. ajattelin jopa jossain vaiheessa, että sulla on teksteissäsi järjen hiventä.
No enpä ajattele enää :david:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom