Big Brother 2008 : Kuka sinä oikeasti olet? [Ei paljastuksia! Lue ohjeet!]

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jonny
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Muistutus taas:

Kuten aloituspostissa lukee, tässä käydään keskustelua ILLAN BB-ESITYSTEN TAHTIIN!

Edit: Tämä siis poistettujen nimeämispaljastusten takia.

Jotenkin musta tuntuu, että tämä on liian hyvää ollakseen totta. Tuotannolla on muutama päivä aikaa, että häätää jonkun ulos sääntörikkomuksen tai muun vuoksi.

läyhää, läyhhää. voi voi tuota adea, muut muka läyhää vaikka todellisuudessa lähes pelkästään hän läyhää nikon kanssa.

Mitä tolla Chipalla on vasemmassa käsivarressa?

meni siihen monta viikkoa ennen ku porukka talossa hoksas aden vallan.

Voi huoh, sehän oli Andreas, joka haukkui Teroa saunassa jumalaksi. Ja nyt nämä (Andreas+Niko) on kääntäneet sen niin, että se olikin Tero joka sanoi itse itseään jumalaksi. Ja taas saatiin tekosyy haukkua Teroa porukalla.

Voi huoh, sehän oli Andreas, joka haukkui Teroa saunassa jumalaksi. Ja nyt nämä (Andreas+Niko) on kääntäneet sen niin, että se olikin Tero joka sanoi itse itseään jumalaksi. Ja taas saatiin tekosyy haukkua Teroa porukalla.
joo tuokin oli todella kumma homma,

Kiitos Smart. :)

Mikä ihmeen homma tuo "Jumala-Tero" juttu on? Ihmiset jauhaa jostain pikkupöhnässä saunassa sanotusta asiasta. Ainakaan nuitten koostelähetysten perusteella Tero ei ole käyttäytyny millään tavalla, kuin olisi noiden muitten yläpuolella. Omasta mielestäni Tero on siinä muiden yläpuolella, että hän ei puhu pahaa muista asukkaista ja on ehkä tasapainoisin Johanin kanssa talon asukeista. Tämmönen kuva siis koostelähetysten perusteella. Terolle soisin voiton tällä hetkellä.

Niko ja Ade, voi helevetti. Eihän noiden kanssa tulisi mitenkään toimeen. Aivan uskomatonta touhua. En saa puettua sanoiksi.

Oon seurannu todella aktiivisesti näitä koosteita ja extraakin ihan hyvin. Kaikesta huolimatta multa on mennyt ohi mikä siinä Johanissa on niin vastenmielistä? Onko jotain tapahtunut? Kukaan ei puhu äijälle ja mies on eristyksissä yhteisöstä (ainakin omien sanojen mukaan).

Johanilla on kyllä asenne kohillaan. Vähän äijäilyä tonne homopuppeleiden valtakuntaan.
Nikolta voi vaikka päästä itku, jos ade lähtee :itku:

Oon seurannu todella aktiivisesti näitä koosteita ja extraakin ihan hyvin. Kaikesta huolimatta multa on mennyt ohi mikä siinä Johanissa on niin vastenmielistä? Onko jotain tapahtunut? Kukaan ei puhu äijälle ja mies on eristyksissä yhteisöstä (ainakin omien sanojen mukaan).

No kun Johanin-vihaajat Niko&Ade ovat aivopesseet suurimman osan asukkaista että Johan pelaa vaan tota peliä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom