Big Brother 2008 : Kuka sinä oikeasti olet? [Ei paljastuksia! Lue ohjeet!]

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jonny
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
http://www.bigbrother.fi/bigbrother2008/uutinen.shtml?726274
Tänään maanantaina 6.10. tuottaja Mikko Räisänen on tehnyt päätöksen yhdessä Harrin kanssa, ettei Harri palaa enää Big Brother –taloon. Päätös perustuu Harrin tämänhetkiseen terveydentilaan.

Big Brother tulee palaamaan asiaan vielä lähitulevaisuudessa.

Harri siirrettiin sairaalahoitoon kaksi viikkoa sitten maanantaina lääkärin määräyksestä. Hän oli aiemmin ollut pahoinvoiva ja kuumeinen, jonka johdosta Big Brother kutsui lääkärin tutkimaan Harrin terveydentilan. Lääkäri otti Harrilta verikokeet, ja tulosten selvittyä lääkäri teki päätöksen sairaalahoitoon siirtämisestä.

Sairaalassa oireiden syyksi selvisi verenmyrkytys.

Harri vietti sairaalassa 11 päivää, ja hänet kotiutettiin viime torstaina 2.10.

En kyllä oikeasti ymmärrä toi www.tuijauusitalo.com tarkoitti juuri Exrassa, hänen mukaan Marianne on loistava näyttelijä ja vie Teroa niinkuin pitkästä natusta tai jotain tonne päin.. siis Terohan ei reakoi juuri mitenkään Mariannen itkemisiin ja anto yöllä Johanille paikkansa ne pääsi hässiin.. Joo, tervetuloa astrologian maailmaan! :D

Vittu toi Chipa on niin helvetin tyhmä. Sitä varmaan voi lyödä lekalla päähän ja se vaan hymyilis.

Voi olla Cheryllin kannattajat vähän päät pyörällä, kun varmaankin suurin osa Antin pois äänestäneistä oli C:n faneja.

Vähän harmittaa tuo Antin lähtö, hyvä tyyppi etenkin jos miettii ketä jäi taloon.

mulla ei oikein menny jakeluun tuo parinvaihto homma. oliko tuossa tarkotus ihan noin käydä :eek:?

mulla ei oikein menny jakeluun tuo parinvaihto homma. oliko tuossa tarkotus ihan noin käydä :eek:?

En tiedä meinasko Tero ihan tuota tolla vaihdolla:D

Muuten voi olla Mariannella vähän halpa olo. Epäilen että tuo oli tarkoituksena, J vähän sooloili.

Joo, oliko ne sopinu jotain etukäteen, vai oliko sen tarkoitus olla vain källi? Ja mitä Tero teki kun vieressä oli tilanne päällä?

Paras tilanne olis tietty se, että Marianne luuli Johania Teroksi....

Viimeksi muokattu:
Joo, oliko ne sopinu jotain etukäteen, vai oliko sen tarkoitus olla vain källi? Ja mitä Tero teki kun vieressä oli tilanne päällä?

Paras tilanne olis tietty se, että Marianne luuli Johania Teroksi....

Runkkas niska jäykkänä ;).

En mä pannut merkille, tais nukkua.

Kyl se tajus, että Johan tunki väliin.

En tiedä meinasko Tero ihan tuota tolla vaihdolla:D
Jos meinas niin oli ihan mielettömän kova suoritus IMO. :D

Kyllähän sitä pitää reiluna jätkänä välillä kaverillekin lainata. :D

Suositut

Back
Ylös Bottom