Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tulin täysin samaan johtopäätökseen. Jos oikeasti tahtoisi taistella voitosta, ei vaan voisi käyttäytyä kuten tuo käyttäytyy (vittuilee jatkuvasti ym.). Jos se on rooli, niin hyvä juttu. Jos ei, niin voi he*vetti sentään.Martina on tullut saletisti sekoittamaan pakkaa, pakko olla ennalta sovittu rooli: jatkuva vittuilu muille, hiusten leikkaaminen päin vittua, ruuan pilaaminen jne. Ei kai kukaan voi olla noin saatanan dorka oikeasti.
Tätä seurannut lähinnä subin sivuilta että tietää mitä tapahtuu, mutta siellä selaillessa mua on alkanut vituttamaan et tohon Martiinaan viitataan joka lauseessa jotenkin sanalla kaunotar. Siis vittu se on ruma lehmä jolla on navassa roikkuvat halvimman näköiset muovikannut, ruma ja käyrä nenä, miehen leuka ja harottavat silmät. Mitä kauneuskäsitystä toi vastaa? Mä en ole ikinä kuullut kenenkään sanovan tota kauniiksi. Ei sillä että ulkonäköä olisi oikeutettua näin arvostella muuten, mutta kun kasasta paskaa yritetään keinotekoisesti vääntää kaunotarta. Ei ymmärrä.
Helpottiko?
Mä en usko, että on rooli. Jotenkin odotettavissa olevaa käytöstä IMO ihmiseltä joka on hakeutumalla hakeutunu julkisuuteen, ei ole kauhean fiksu mutta pitää itseään fiksuna ja luulee, että "vahvaan persoonaan" kuuluu asioiden sanominen mahdollisimman suoraan aina ja joka tapauksessa.Tulin täysin samaan johtopäätökseen. Jos oikeasti tahtoisi taistella voitosta, ei vaan voisi käyttäytyä kuten tuo käyttäytyy (vittuilee jatkuvasti ym.). Jos se on rooli, niin hyvä juttu. Jos ei, niin voi he*vetti sentään.
+1Tiinan (mikälie Tellu onkaan) voisi myös heittää hemmettiin koko kämpästä. Lässyttää ja valittaa vain jatkuvasti. Kyynel.
Sama Farbod. Kyynel, mitäs läksit saatana.
Sama.Ihan helvetin bimbo akka tuo Martina, mutta kieltämättä nautiskelin eilen kun se Timoa siinä vähän läksytti.
Mun mielestä se ei oo ruma, jotenkin erikoisella tavalla hyvännäkönen. Rinnat naisessa sekundäärinen ominaisuus, mutta noi kannut on kyllä rumat ja todella feikin näköiset. Ja kun se avaa suunsa, koko ämmä rumenee silmissä.Se on kaunotar, koska sillä on isot "tissit" ja se on ollu lehdessä ilman vaatteita. Oon samaa mieltä, että on aika järkyttävän ruma ämmä. Kuka tahansa voi ottaa silikonit (jotkut ottaa jopa hyvän näköiset) ja kuka tahansa voi pitää ruhonsa hyvässä kunnossa. Tollaselle geenien raiskaamalle naamalle ei taas paljoa voi. Ruma mikä ruma.
Totta tuokin. Mutta, voiko yksi ihminen törttöillä noin pienessä ajassa noin paljon (ja noin monessa eri asiayhteydessä)? Jotenkin nuo herättivät sen ajatuksen, että se on tungettu tuonne aiheuttamaan "pahennusta".Mä en usko, että on rooli. Jotenkin odotettavissa olevaa käytöstä IMO ihmiseltä joka on hakeutumalla hakeutunu julkisuuteen, ei ole kauhean fiksu mutta pitää itseään fiksuna ja luulee, että "vahvaan persoonaan" kuuluu asioiden sanominen mahdollisimman suoraan aina ja joka tapauksessa.
Kyllä. Suorastaan raivostuttava tilanne. Siksi juuri mä en varmaan halunnut edes ajatella, että joku voisi ajatella noin....noh....yksinkertaisesti.Viimenen lause siis sen Jarkon kanssa käydyn keskustelun perusteella; eihän se tajunnu millään sitä Jarkon pointtia, että aina ei ole pakko sanoa kaikkea mitä ajattelee ja vaikka sanoisi niin sitä tapaa millä sen sanoo voi säätää tilanteeseen sopivaksi. Fiksu ja hyvillä sosiaalisilla skilsseillä varustettu* ihminen tajuaisi, mutta tää vaan vänkkää "Mut ethän sä sitten olis oma itsesi".
Mitäpäs se Timppa sille olisi vastaan sanonut? Marttina olisi kilahtanut ja hakannut pullon paskaksi Timpan päähän. Eikä naista vastaan pysty muutenkaan puolustautumaan. Jos vastaan pistät niin heti on joku julkkishalme hakkaamassa turpaan naisenhakkaajaa. Olihan sen Marttiinan nykyinen mieskin jo soitellut kanavalle että kai meidän likalla on kaikki kunnossa kun se itkee ja kaikkee.
Tuohon perään sitten heittää jotain piilovittuilua tatskasta tai silikooneista tms