Big Brother 2007 (EI PALJASTUKSIA!!! = Lue ohjeet aloituspostista!)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jonny
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Siis vittu sentään tota farboodia :david:. Jätkä on ollu jotain kaheksan tuntia hereillä ja jo vuotaa nenästä verta ja maailma pyörii. Aivan uskomaton sälli kyllä. Ja ei pidä unohtaa sitä lakanjuttuakaan sillon ku se tuli taloon :rock:
Farboodin tempoilut saa mut nyt ekan kerran käyttämään tätä banskua :dance:
Ja laitetaas toinenkin vielä :dance:

veikkaan että seuraavassa äänestyksessä on jussi ja farbod.

tuo jussi on todellinen juntti, aivan turha jätkä. samaan kastiin menee muka hauska farbod. martina varmaan tulee lähteen vapaaehtoisesti. en usko että sen pää kestää olla 2viikkoa tuolla jolloin se lähtisi todennäköisesti äänestyksen kautta

Martina on tullut saletisti sekoittamaan pakkaa, pakko olla ennalta sovittu rooli: jatkuva vittuilu muille, hiusten leikkaaminen päin vittua, ruuan pilaaminen jne. Ei kai kukaan voi olla noin saatanan dorka oikeasti.

Martina on tullut saletisti sekoittamaan pakkaa, pakko olla ennalta sovittu rooli: jatkuva vittuilu muille, hiusten leikkaaminen päin vittua, ruuan pilaaminen jne. Ei kai kukaan voi olla noin saatanan dorka oikeasti.
Tulin täysin samaan johtopäätökseen. Jos oikeasti tahtoisi taistella voitosta, ei vaan voisi käyttäytyä kuten tuo käyttäytyy (vittuilee jatkuvasti ym.). Jos se on rooli, niin hyvä juttu. Jos ei, niin voi he*vetti sentään.

Tiinan (mikälie Tellu onkaan) voisi myös heittää hemmettiin koko kämpästä. Lässyttää ja valittaa vain jatkuvasti. Kyynel.

Sama Farbod. Kyynel, mitäs läksit saatana.

Ihan helvetin bimbo akka tuo Martina, mutta kieltämättä nautiskelin eilen kun se Timoa siinä vähän läksytti. Sen pitäis vaan tajuta millon lopettaa. Timo oli ihan paskat housussa ja meni tyttöjen viereen turvaan, ois nyt laukonut jotain takasin! Jätkä itkee vaan että miksi sinä alat minua haukkumaan. :itku:

Nyt taitaa olla vasta toinen kerta kun on jotain pientä riitelyä tuolla, edellinen oli Akin heikoilla hangilla-episodi. Jaksais nyt vaan olla jonkin aikaa tuo Martina tuolla ja aiheuttaa pahennusta. Se vois tylyttää vaikka Piiaa ja Tellua, sitten seuraavaksi Jussi työn alle.

En usko että se on tonne palkattu tuotannon toimesta, tuskin se osaa näytellä itkemistä niin hyvin mitä se siinä ohjelma lopussa teki.

Tätä seurannut lähinnä subin sivuilta että tietää mitä tapahtuu, mutta siellä selaillessa mua on alkanut vituttamaan et tohon Martiinaan viitataan joka lauseessa jotenkin sanalla kaunotar. Siis vittu se on ruma lehmä jolla on navassa roikkuvat halvimman näköiset muovikannut, ruma ja käyrä nenä, miehen leuka ja harottavat silmät. Mitä kauneuskäsitystä toi vastaa? Mä en ole ikinä kuullut kenenkään sanovan tota kauniiksi. Ei sillä että ulkonäköä olisi oikeutettua näin arvostella muuten, mutta kun kasasta paskaa yritetään keinotekoisesti vääntää kaunotarta. Ei ymmärrä.

Se on kaunotar, koska sillä on isot "tissit" ja se on ollu lehdessä ilman vaatteita. Oon samaa mieltä, että on aika järkyttävän ruma ämmä. Kuka tahansa voi ottaa silikonit (jotkut ottaa jopa hyvän näköiset) ja kuka tahansa voi pitää ruhonsa hyvässä kunnossa. Tollaselle geenien raiskaamalle naamalle ei taas paljoa voi. Ruma mikä ruma.

En tosiaan ymmärrä, miksei kukaan vittuile sille sen salarakas-säädöistä ja rumista hinkeistä...antais palaa vaan, sehän oikein kerjää vittuilua tuolla käytöksellään.

Tätä seurannut lähinnä subin sivuilta että tietää mitä tapahtuu, mutta siellä selaillessa mua on alkanut vituttamaan et tohon Martiinaan viitataan joka lauseessa jotenkin sanalla kaunotar. Siis vittu se on ruma lehmä jolla on navassa roikkuvat halvimman näköiset muovikannut, ruma ja käyrä nenä, miehen leuka ja harottavat silmät. Mitä kauneuskäsitystä toi vastaa? Mä en ole ikinä kuullut kenenkään sanovan tota kauniiksi. Ei sillä että ulkonäköä olisi oikeutettua näin arvostella muuten, mutta kun kasasta paskaa yritetään keinotekoisesti vääntää kaunotarta. Ei ymmärrä.

Helpottiko?

Martina tietää, ettei tule 50ke saamaan ja siksi voi aukoa päätään tuolla. Muilla hieman eri tilanne.

Tulin täysin samaan johtopäätökseen. Jos oikeasti tahtoisi taistella voitosta, ei vaan voisi käyttäytyä kuten tuo käyttäytyy (vittuilee jatkuvasti ym.). Jos se on rooli, niin hyvä juttu. Jos ei, niin voi he*vetti sentään.
Mä en usko, että on rooli. Jotenkin odotettavissa olevaa käytöstä IMO ihmiseltä joka on hakeutumalla hakeutunu julkisuuteen, ei ole kauhean fiksu mutta pitää itseään fiksuna ja luulee, että "vahvaan persoonaan" kuuluu asioiden sanominen mahdollisimman suoraan aina ja joka tapauksessa.

Viimenen lause siis sen Jarkon kanssa käydyn keskustelun perusteella; eihän se tajunnu millään sitä Jarkon pointtia, että aina ei ole pakko sanoa kaikkea mitä ajattelee ja vaikka sanoisi niin sitä tapaa millä sen sanoo voi säätää tilanteeseen sopivaksi. Fiksu ja hyvillä sosiaalisilla skilsseillä varustettu* ihminen tajuaisi, mutta tää vaan vänkkää "Mut ethän sä sitten olis oma itsesi".

*Martinan lisävarusteet ovat valitettavasti fyysisiä, henkiset sitten uupuu. Vähän ku spoileri autossa jossa on 1.4 kone, eihän se edes näytä hyvältä kun totuuden tietää.

Tiinan (mikälie Tellu onkaan) voisi myös heittää hemmettiin koko kämpästä. Lässyttää ja valittaa vain jatkuvasti. Kyynel.

Sama Farbod. Kyynel, mitäs läksit saatana.
+1

Ihan helvetin bimbo akka tuo Martina, mutta kieltämättä nautiskelin eilen kun se Timoa siinä vähän läksytti.
Sama.

Se on kaunotar, koska sillä on isot "tissit" ja se on ollu lehdessä ilman vaatteita. Oon samaa mieltä, että on aika järkyttävän ruma ämmä. Kuka tahansa voi ottaa silikonit (jotkut ottaa jopa hyvän näköiset) ja kuka tahansa voi pitää ruhonsa hyvässä kunnossa. Tollaselle geenien raiskaamalle naamalle ei taas paljoa voi. Ruma mikä ruma.
Mun mielestä se ei oo ruma, jotenkin erikoisella tavalla hyvännäkönen. Rinnat naisessa sekundäärinen ominaisuus, mutta noi kannut on kyllä rumat ja todella feikin näköiset. Ja kun se avaa suunsa, koko ämmä rumenee silmissä.

Joo, Martinahan sanoi että jos hän sanoo jollekkin ettei tykkää kyseisestä henkilöstä, niin sen kanssa pitää vaan elää. Ei se ole hänen ongelmansa. Eipä taida vaan ämmä itse noin ajatella ainakin tuon tämänpäiväisen pk-huoneen "pätkän" perusteella. Timona olisin ainakin antanut palaa takaisin oikein kunnolla..

Mä en usko, että on rooli. Jotenkin odotettavissa olevaa käytöstä IMO ihmiseltä joka on hakeutumalla hakeutunu julkisuuteen, ei ole kauhean fiksu mutta pitää itseään fiksuna ja luulee, että "vahvaan persoonaan" kuuluu asioiden sanominen mahdollisimman suoraan aina ja joka tapauksessa.
Totta tuokin. Mutta, voiko yksi ihminen törttöillä noin pienessä ajassa noin paljon (ja noin monessa eri asiayhteydessä)? Jotenkin nuo herättivät sen ajatuksen, että se on tungettu tuonne aiheuttamaan "pahennusta".
Viimenen lause siis sen Jarkon kanssa käydyn keskustelun perusteella; eihän se tajunnu millään sitä Jarkon pointtia, että aina ei ole pakko sanoa kaikkea mitä ajattelee ja vaikka sanoisi niin sitä tapaa millä sen sanoo voi säätää tilanteeseen sopivaksi. Fiksu ja hyvillä sosiaalisilla skilsseillä varustettu* ihminen tajuaisi, mutta tää vaan vänkkää "Mut ethän sä sitten olis oma itsesi".
Kyllä. Suorastaan raivostuttava tilanne. Siksi juuri mä en varmaan halunnut edes ajatella, että joku voisi ajatella noin....noh....yksinkertaisesti.

Saas nähdä kuin käy.

Mitäpäs se Timppa sille olisi vastaan sanonut? Marttina olisi kilahtanut ja hakannut pullon paskaksi Timpan päähän. Eikä naista vastaan pysty muutenkaan puolustautumaan. Jos vastaan pistät niin heti on joku julkkishalme hakkaamassa turpaan naisenhakkaajaa. Olihan sen Marttiinan nykyinen mieskin jo soitellut kanavalle että kai meidän likalla on kaikki kunnossa kun se itkee ja kaikkee.

Mitäpäs se Timppa sille olisi vastaan sanonut? Marttina olisi kilahtanut ja hakannut pullon paskaksi Timpan päähän. Eikä naista vastaan pysty muutenkaan puolustautumaan. Jos vastaan pistät niin heti on joku julkkishalme hakkaamassa turpaan naisenhakkaajaa. Olihan sen Marttiinan nykyinen mieskin jo soitellut kanavalle että kai meidän likalla on kaikki kunnossa kun se itkee ja kaikkee.

No vaikka näin:

M: Timo sä oot ihan vitun neiti ja nössö jätkä, eikä sua voi edes mieheksi sanoa. Mutta älä nyt ota ittees, mä saan sanoa ihmisille mitä mieltä mä oon niistä.

T: Aijaa? En toki ota itseeni, oothan sinäkin vitun tyhmä ämmä, ehkä tyhmimpiä mitä tiedän, mutta älä välitä se on vaan mun mielipide ja olis teeskentelyä olla sanomatta sitä.

Tuohon perään sitten heittää jotain piilovittuilua tatskasta tai silikooneista tms.

Ja kyllä minä helvetti ainakin puolustaudun jos naisihminen alkaisi pullolla/nyrkillä minua hakkaamaan. Ei sitä nyt tarvitse takaisin lyödä mutta kai jokaisella on oikeus puolustautua, oli vastassa sitten mies tai nainen?

Tuohon perään sitten heittää jotain piilovittuilua tatskasta tai silikooneista tms

Ei se siihen pääty. Kuten sanoin, Marttiina pistää lopulta turpaan tai saa itse turpaan. Tilanne on kuitenkin semmoinen, ettei se mihinkään etene. Jos toinen on tarpeeksi tampio niin ei siihen oikein voi mitään enää sanoa. Parasta mitä voi tehdä on vain poistua paikalta. Aika moni muukin talon asukas näytti poistuvan paljusta kun Marttiina tuli. Kai sekin palikka osaa ottaa vihjeen vastaansa kun muut poistuvat hänen tullessa huoneeseen.

Ja tuommoiselle drama queenilla kaikkein pahinta olisikin se ettei tule mitään hässäkkää. Ignorataan ämmä historiaan. Ei draamaa, ei kohua, ei lehtijuttuja eikä lopulta duunia.

edit: jaa niin...siitä tatskasta. Muija sanoi joutuneensa korjaamaan tekstiä kun siitä puuttui h-kirjain, piti olla where mutta olikin were. Hoho. Lehdissähän oli oikein lähikuvassa se kuuluisa tatska. Ja kyllä siinä oli ihan kaikki vituillaan mikä vain voi olla. wayn tilalla luki road jne. jne. Kovin selektiivinen on muijan muisti.

Kertoo aika paljon ihmesestä. Ei mun tarvi miettiä mitä mää sanon.

Joo'o onhan ihmisellä oikeus sanoa, mutta mites se meinaa tulla toimeen muiden ihmisten kanssa??

road.jpg

Tossa tatskassa on kyllä kaikki niin päin vittua kun voi olla. :D
Varmaan oli kiva lukea joka paikasta tatskan tultua julkisuuteen miten väärin se on kirjotettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom