Big Brother 2007 (EI PALJASTUKSIA!!! = Lue ohjeet aloituspostista!)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jonny
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Martina aiheuttaa just kivaa säpinää kun vittuilee kaikille.

Tiina tykkää puhua kivasti paskaa kaikista selän takana.

ei se oo ainakaan tullut 50ke voittamaan tuonne. mukavaa kuitenkin kun edes jotain äksönia on

Käy sääliks martinaa ku se puhuu asiaa ja muut vaan dissaa sitä :( Mä olin kyl martinan puolelal tos inttämis jutus mut kyllä se vois vähän rajottaa :D

ei vittu se on tyhmä ämmä. "kyl mä tiedän mitä se kello on" yms...mul menis hermot aika nopeesti. mä en pidä noita minään :):):)

Nyt alkaa vaikuttaa, että tää on tahallista. Oisko joku BB-juoni? Onko toi vaan rooli, mitä se vetää?

en tiedä, ei noin mulkku voi olla oikeesti,eihän!!???:)

Hauskaa kattoa kun Martina esittää psykologia :D

No siis mun mielestä Martina on muuten hyvä, mutta mokaa saumansa tuo esittämällä mielipiteensä liian kärkkäästi ja suoraan. Mutta kyllä näyttää noilla muilla paskan puhuminen selän takana olevan se ykkösjuttu, ensimmäisinä mainittakoon (kateellisimmat?) Piia ja Tellu.

Ja ai että repesin tota kun Martina kämmäs Nikon hiukset, oli ne sen verta heikoilla hangilla :lol2: ja heti perään Farbud: "....Ja multa alko jo tuleen verta nenästä ja päätä särkee...". Sit tulee taas toi lakooninen setämiesääni: "Mutta ettehän te ole nukkuneet vielä ensimmäistäkään yötä." Sit kuvittelin Farbodin torstaipäivänä :D :D

Pakko olla järjestetty juttu. Ei ketää noin urpo voi olla. Hänestä on varmaan ihmisillä tietynlainen kuva ja tää jos joku, olisi ollu mahtava paikka korjata jengin mielipiteitä. Toisin on jos homma ei ole järjestetty... Sillon akka on kertaa 100 urpompi mitä luulin.

Noh, huomenna sitten taitaa Martina jo lähteäkin kun katsoi ennakkopätkää. Ehtihän se jo alasti oleenkin.

Hänestä on varmaan ihmisillä tietynlainen kuva ja tää jos joku, olisi ollu mahtava paikka korjata jengin mielipiteitä. .
tästä oon kyllä samaa mieltä. kännissä ainakin todella rasittava...

ja heti perään Farbud: "....Ja multa alko jo tuleen verta nenästä ja päätä särkee...", sit tulee taas toi lakooninen setämiesääni: "Mutta ettehän te ole nukkuneet vielä ensimmäistäkään yötä." Sit kuvittelin Farbodin torstaipäivänä :D :D
:hyper: Paras! "no, mutta pitää päivällä saada päiväunet". Vai mitä se siihen vielä yritti:D
Verta tulee jo ja heikottaa vaikka yhtään yötä ei ole nukuttu, rankkaa! ;)

:hyper: Paras! "no, mutta pitää päivällä saada päiväunet". Vai mitä se siihen vielä yritti:D
Verta tulee jo ja heikottaa vaikka yhtään yötä ei ole nukuttu, rankkaa! ;)

:hyvä: ...taisi vielä mainita näiden päiväunien pituudeksi 30 min. Puoli tuntia nukkumatta ja jätkä alkoo hajota...:hyper:

Ton tehtävän hajottavuus lisääntyy varmaan, kun noilla ei kauheasti oo mitään ihmeempiä tekemisiä.
Tommonen valvominen kun onnistuu suht. helposti muuten.

Se Farbod oli muuten todella hauska kun se kertoi että profeetat ja lääkärit ovat kertoneet hyväksi unen pituudeksi 8 tuntia päivässä. Vittu onneks tuo ei joutunut Iranin armeijaan. Kai sielläkin on jotain mettäleirejä joissa ei saa nukkua kun yhden tunnin yössä kuusen alla kovassa pakkasessa.

Pakko olla järjestetty juttu. Ei ketää noin urpo voi olla. Hänestä on varmaan ihmisillä tietynlainen kuva ja tää jos joku, olisi ollu mahtava paikka korjata jengin mielipiteitä. Toisin on jos homma ei ole järjestetty... Sillon akka on kertaa 100 urpompi mitä luulin.

No toi tuli tänään aika selkeesti esille, pakko olla järjestetty homma. Luulen, että se on sopinut tuotantoyhtiön kanssa jonkun tietyn ajan minkä se on talossa, sit se lähtee menemään jollain tavalla. Eiköhän se saa tosta jotain kiveäkin...voi olla vaan vaikeeta toikin, jos se on hajalla jo parin päivän jälkeen.

Eiköhän ton Jussin näytöt oo jo annettu, juntti ukko eikä mitään sanottavaa. Missäs vaiheessa se alottaa sen pelaamisen naisten kanssa mitä se uhkas? Eihän se oo edes puhunut kenellekkään tytölle. Mitään rakentavaa ainakaan.

Unohdin vuodattaa tänne kuinka mua vitutti se Jarkon tekemällä tehty tempaus, kun herralla oli virtaa. "En mä tiedä mikä mulla on, blaa blaa.." Sit menee viel jonnekin pk-huoneeseen tärisemään. Epäilen vahvasti miehen panohommia...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom