Big Brother 2007 (EI PALJASTUKSIA!!! = Lue ohjeet aloituspostista!)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jonny
  • Aloitettu Aloitettu
Hehheh!

Relatkaa nyt vähän. Eipä noi talon naiset nyt mitään hirveitä läskejä ole. Tällä foorumilla tunnutaan arvostelevan bb-kilpailijoiden ulkonäköä ihan eri tahtiin kun muualla. Se on tietysti ihan ymmärrettävää. Mun mielestä toisten ulkonäön haukkuminen on joka tapauksessa VITUN lapsellista, voitaisko siirtyä seuraavalle tasolle ja vähän rakentavampaan kritiikkiin..?

Kauneusihanteita nyt vaan on erilaisia. Joka toiselle kuoppaa jne, eli turha sitten valittaa jos kehareita arvostellaan, kun täälläkin on niin vitun omasta moielestään täydellistä (?) sakkia. :) Eiköhän se nyt ole ihan fine, jos vaan ihminen on itse tyytyväinen omaan ulkonäköönsä.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Suvilla on kyl aika levee hanuri, lähentelee lähes mariiian mittoja (sorry:D) ei tytöt paljoa mitään harrastele, ainaskin näytäis siltä..paitti kadi on ihmeen herkku kropaltaan, vaik sanoi, ettei harrasta mitään..sille pointsit!
Töllö levittää; eikös ne väitä, että 5kg lisäisi. Kadi tais sanoa, ettei ole vuoteen urheillu mitään.

musta on alkanu kans tuntuun siltä meiän uus tv leventää ihmisii..mut täydellisen naisten eva longoriaa se vain ei levennä. siin vasta nussittava nainen!!!!! vaik nainen oonkin, niin panisin silti..
mut sinänsä aika jännää, et talos on 12 ihmistä ja vain 1? hlö näyttää siltä, et urheilee, niko. ainakin mun silmään. ja turha kitistä, et tääl arvostellaan toisten ulkonäköä, sitä totta helvetissä täällä tehdään ja paljon!! ja ihan luvalla, kuten arvostellaan tv ohjelmia, elokuvia, kirjoja, toisten poseja, kilpa asuja etc. et ei se arvostelu täältä lopu. bb asukkaat on nyt ajankohtainen asia ja siksi ne on jatkuvat tulituksen aiheena, oli aihe sit mikä tahansa:D

Suvilla on kyl aika levee hanuri, lähentelee lähes mariiian mittoja (sorry:D) ei tytöt paljoa mitään harrastele, ainaskin näytäis siltä..paitti kadi on ihmeen herkku kropaltaan, vaik sanoi, ettei harrasta mitään..sille pointsit!
Kyllä naisilla saa olla hiukan persettä ja jenkakahvaakin. Onhan Kadilla aika hyvä kroppa, mutta ei esimerkiksi Suvilla mielestäni huono ole myöskään vaikka hiukan ylimääräistä löytyy.

Suvi:haart:

Käsittääkseni eva longoria, kuten muutkin telkkarissa "hyvältä" näyttävät naiset ovat todellisuudessa aivan tikkulaihoja.

Viime vuonna taidettiin vähän ihmetellä sen muutaman tummatukkaisen tytön "isoa" kokoa. Aika ronskiltahan se telkkarissa näytti, mutta sitten joku paljasti nähneensä sen livenä ja aika pieni nainen oli kuulemma oikeesti ollut.

Ällöttää tuo läskiksi haukkuminen. Ei tuolla imo kukaan läski ole, timmissä kunnossa nyt ei pahemmin kukaan ole mutta läskiä tuolla ei ole. Varmaan tuntuu mukavalta jostain itsetunto-ongelmaisesta teinistä kun täällä sanotaan Maxinea 169/55 ja Suvia 169/63 läskiperseeksi tai vastaavaksi. Ihannoidaanko me ihan oikeesti täysin rasvatonta (anorektista??) kroppaa? Mitä se "haittaa" jos vaikka onkin pikkuinen kerron sitä rasvaa ympärillä? Minusta se vaan näyttää paremmalta ja tuntuukin. Joku ongelma kyllä pitää olla sellaisella ihmisellä, joka jatkuvasti on toisten perseitten leveydestä ja jenkkakahvoista narisemassa ja nälvimässä. V*tun sairaat ihanteet.

Sari viime kaudelta oli Turun erotiikkamessuilla ja näytti paljon timmimmältä (livenä oikeestaan aika :kuola:) kuin telkkarissa. Olihan se iltapäivälehtien mukaan jonkun kunnon treeninkin aloittanut voiton jälkeen, mutta silti. Eli kyllä se töllö ihmeitä taitaa tehdä.

Ei tuolta munkaan mielestä mitään läskiä naista löydy?

Aika naurettavaa tuo arvostelu kyllä.

Pakkiksen kuvaosiolla taas, varsinkin punttimimmien puolella kehuskellaan lähes joka kroppaa vaikka ylimääräistä löytyisikin.

Ainut mielestäni selkeästi huonokuntoisen oloinen/näköinen tyyppi tuolla talossa on Tellu mutta ei hänkään todellakaan mikään läski ole.

Ei mustakaan Tellu läski ole. Treenaamaton ja pehmeä naisvartalo mutta ihan pantava vielä. Tosin mulle onkin ne kasvot tärkemmät kuin se täydellinen kroppa, makuasioita näissäkin.

nyt kun arvostellaan niin voiskai sitä itekki arvostella. ei se tellu tosiaan läski ole varsinaisesti vaan aivan kaamean mallinen. ei siitä rungosta mitään hääviä saisi vaikka kuinka salilla kävisi. kadilla taas olisi loistavat pohjat runkonsa puolesta punttailuun. se näyttää siltä että se olisi reenannut vaikkei olekaan. niinhän se monesti on että ne joilla sitä potentiaalia oikeasti olisi eivät sitten juurikaan reenaa.

mut sinänsä aika jännää, et talos on 12 ihmistä ja vain 1? hlö näyttää siltä, et urheilee, niko. ainakin mun silmään.
Hell joo.:kuola: Ja miten niin liian energinen. Pah, mitä enemmän virtaa, sen parempi. Jos Niko tippuu talosta, niin saa mun puolesta tulla häärään meitin talon nurkkiin.

Nyt kun Akikaan ei ole enää talossa, niin urheilulliset vartalot alkaa olla vähissä. Mutta eipä sillä, että se mitään haittaisi.

Itseäni yllätti vaan oikeastaan Piian eilinen tilitys siitä, että hänelle syöminen on jotenkin muita BB:läisiä enemmän ongelma (suuri lihomisen pelko). En ollut yhtään huomannut tällaista lihomisen pelkoa Piialla, oliko muut?

mut sinänsä aika jännää, et talos on 12 ihmistä ja vain 1? hlö näyttää siltä, et urheilee, niko. ainakin mun silmään.
kadi näyttää sportiselta ainaki mun mielestä. niko on ihan hyvässä kunnossa. veti vissiin 19leukaa jalat suorana, ihan hyvin :)

454691.jpg

Back
Ylös Bottom