Big Brother 2007 (EI PALJASTUKSIA!!! = Lue ohjeet aloituspostista!)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jonny
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Piia on muutenkin jotenkin ärsyttävä naakka :) Sellanen muija jonka kaa mä en tulis ikinä toimeen.
Kunnon noita-akka...luuta vaan puuttuu...:D

Suvi :kuola::kuola: ja yleensä en edes tykkää blondeista. Mutta asiaan, mulla on vähän toi mielenkiinto bb:tä kohtaa laskenut. Syynä toi että liikaa tullut uusia. Sama meinasi käydä viimevuonnakin. Eka kausi paras tähän mennessä.

Nikon leuoista ei yksikään ollut puhdas. Varsinkin ensimmäinen alkoi kädet 90 asteen kulmassa tuolin päältä.

Ei siinä mitään, en saisi läheskään noin paljon vaikka fuskaisin enemmän.

on kyllä ollut melko tylsä kausi. ei oo mitään isoja persoonia, tai ainakaan semmosia kun viime vuonna kuten esim. kaki ja skitso-Kaarlo(my favourite).
Sattuis nyt edes joku onnettomuus, joka järisyttäs koko ohjelmaa. jos vaikka Piia tippuis tuolilta, vammautuis ja joutus jättään talon... you never know...

http://viihde.mtv3.fi/uutiset/televisio.shtml/567861?big_brother

Olipa jälleen yllätys, että tietyt tahot ärähtävät laihduttamisesta. Siis pitäisihän sen olla kuolemalla rangaistavaa, jos on jo ennestään hyvännäköinen ja laihduttaa vielä pari kiloa :jahas:

ps. Jarkolle maistuisi pieni yöpiirakka :hyper:

Aattelin et puuttuu tosta Jarkon ja Kadin kohtauksesta enää joku ylimakea rakkausballadi.

Kadi näyttää kyllä vitun tyhmältä tossa videoklipis missä se rummuttaa tota poppariboxii.

http://viihde.mtv3.fi/uutiset/televisio.shtml/567861?big_brother

Olipa jälleen yllätys, että tietyt tahot ärähtävät laihduttamisesta. Siis pitäisihän sen olla kuolemalla rangaistavaa, jos on jo ennestään hyvännäköinen ja laihduttaa vielä pari kiloa :jahas:

ps. Jarkolle maistuisi pieni yöpiirakka :hyper:

Aika kummaa reagointia, kysehän on vain neljästä päivästä. Maxine ei mun mielestä tällä hetkellä ole alipainoinen. Ihmetyttää vielä enemmän kun katsoo kuka siellä on noita lausuntoja antanut. Eiks sekään nyt paremmalla tavalla saa tota julkisuutta.

Epäeettisyydestä olen samaa mieltä...JOS taustalla on syömishäiriötä. Onkohan se BB ottanut myös tästä selvää haastattelemalla?

Eka kausi ehdottomasti huonoin tähän mennessä, mitään jännää ei tapahtunut, pelkkää tylsää paskaa. Toinen kausi oli paras, Kaki pelasti paljon.
se blösö mitään pelastanut. pulsu ja kroisos viikkotehtävä teki sen. sitä parempaa viikkotehtävää on kyllä vaikea taloon saada. se oli täydellisesti onnistunut...

BTW millonka muka alipainon rajaksi on otettu 20? eiks ennen se oo ollu 18.5?

Suvilla on kyl aika levee hanuri, lähentelee lähes mariiian mittoja (sorry:D) ei tytöt paljoa mitään harrastele, ainaskin näytäis siltä..paitti kadi on ihmeen herkku kropaltaan, vaik sanoi, ettei harrasta mitään..sille pointsit!

Back
Ylös Bottom