Big Brother 2007 (EI PALJASTUKSIA!!! = Lue ohjeet aloituspostista!)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jonny
  • Aloitettu Aloitettu
niin ja tuo Maria ei tasan tarkkaan paina vaan 64kg:D http://bb.subtv.fi/bigbrother2007/asukkaat.shtml/Maria
Kyllä varmaan painaa, saattaa vaikka painaa vähemmänkin. Kun on pelkkää luuta ja höttöä, niin ei siinä "paljoo" paina. Ihan harvinaisen dorkan tuntuinen ihminen. Jostain syystä edelleen pidän eilisen jakson perusteella Maxinesta. Yleisesti ottaen kuitenkin hyvin vaikea sanoa ekan jakson perusteella mielipidettä. Kadi vaikutti jotenkin "aikuiselta" muihin tyttöihin verrattuna. Siis tyyliltään ja olemukseltaan. Oli selkeesti virolaisen oloinen, suomitytöt kun yleensä on enemmän tyttömäisiä kuin naisellisia.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Indica perkele, jätkällä on kyllä niin kiero toi naismaku.

Mitähän toi Maria oikein luulee itestään. Keikisteli ku viimeistä päivää siinä lehdistöllekin. Tolla painaa pelkästään perse sen 64kiloa, päässä taitaa olla pelkkää tyhjiötä.
Et taida tykätä Mariasta

no maria on ihan maailmanluokan ihanuutta, enpä oo ku yhen kauniimman tytön nähny omin silmin elävänä koskaan..

Maria :haart: :haart::haart::haart::haart::haart::haart::haart::haart::haart::haart::haart::haart::haart::haart::haart::haart::haart::haart::haart::haart::haart::haart::haart::haart::haart::haart::haart::haart::haart::haart::haart::haart::haart::haart::haart:

Hitto pitää äänestää sitä jatkoon, on se niin sulonen ja ihana.

ja just sen olonen nainen mihin mä rakastuisin tavatessani sellasen noin alta puolentoista minuutin..

menis varmaa 75 sekuntia, kun oisin tollasentyylisen tytön tavannu, et oisin ihan myyty. Just onhan se tavattoman söpö, ja just pilkullee mun naismakuun osuva tyttö, mutta se koko se tyyli ja jotenki se käyttäytyminen ja persoona. jotenki se kokonaisuus, on miljoonakertaa lumoavampaa kuin nyt pelkkä naama.
Naisena se Maxine on niin samaa luokkaa että pelkästää sen ulkosen takia eroa on vaikea vetää, mutta maria on jotenki niin ihanan olonen. Se oisi ihan mielettömän ihana jokatapausessa..

Maria :haart:
Jotenki tuntuu et ihan ku oisin ite ollu valitsemassa noita, se autoamis on varmaa aika samanlain autoistajauhaja ku mäki, ja sitte ne naiset.. Maria:haart: ja eipä maxxxinekaa hullumpi oo olleskaa;)

Lol elkääs nyt ku sitä punttipenaa on sinne haluttu, niin nyt on saatu poseineen päivineen. :D

No joo.. onhan se puntilla käynyt mutta sellanen ihan älytön kyrmyniskakarhunkaatajamörssäri ois ollu hyvä :D

EDIT: Mariasta vielä. No joo. Voisha sitä tönästä. Yhden yön aikana niin monta kertaa kun kerkiää. Enempää en kyl siinä sitten nää.

No joo.. onhan se puntilla käynyt mutta sellanen ihan älytön kyrmyniskakarhunkaatajamörssäri ois ollu hyvä :D

EDIT: Mariasta vielä. No joo. Voisha sitä tönästä. Yhden yön aikana niin monta kertaa kun kerkiää. Enempää en kyl siinä sitten nää.

No tolla linjalla sanotaa että kaikkia muijia paitsi piiaa ja oliko se satu se toinen ehdoton nounou.
;)

Mariassa vaan on sitä jotain :haart:

Mä vaan markkinoin että sitä ei kukaa nyt äänestäis ulos..

Jos se laitetaa pihalle, ni kyllä mä sanon et men usko suomalaisiin..

Ihan mielenkiinnosta, ymmärsikö ne hollantilaiset sun naismakuas? :D Vai olitko niidenkin mielestä perverssi otus?

Katselin eilen sen esittelyn, ja luulen että tätä threadia lukuunottamatta mun BB-elämä oli siinä. Kuitenkin, harmi jos ne aikovat potkia sen Einarin pihalle sieltä. Ainoa joka jotenkin erottuu siitä massasta, vaikkakaan ei välttämättä kovin positiivisessa valossa.

Vanha kilpakumppani muropaketti on näemmä kannattamassa Einaria. Ylläri :) Itse en jaksa nyt kiinnostua tästä paskasta ollenkaan mutta Marian tissit olis kiva nähdä.

Indican pää on kyllä sellanen asia joka on saakelin sekasin.

Mä vaan markkinoin että sitä ei kukaa nyt äänestäis ulos..

Heh näyttäs siltä että Einari on jäämässä. Mee suomi24 tai subin foorumille markkinoimaan, täällä tuskin vaikutat kovin moneen :D

Eihan tuo Maria mikään varsinainen läski ole... http://www.kuvaboxi.fi/bb/julkinen/26zxu+big-brother-maria.html Vaikka ei mikään hoikkakaan. Ihan nättejä naisia ovat saaneet tänä vuonna. Mariasta koitetaan kuvausvalinnoilla tehdä kunnon kateellista bimbonarttua, ja saa nähdä onko hänessä potentiaalia siihen.

Huomaa että on koitettu hakea vällyjen väliin säpinää tänä vuonna. Pitää ruveta taas seuraamaan. Onkos varjoäänestys taas avattu jonnekkin?

Siis mitä wittua, Maria on aivan witun ruma. Panisin mieluummin vaikka Eikkaa. Einarilla on tasan myös parempi perse kuin Marialla.

Jos jotain vois tuupata (Eican lisäksi) niin Kadia.

Siis mitä wittua, Maria on aivan witun ruma.
Agreed. Onneks se osaa meikata... :jahas:

8143010478532297974orig.jpg

Pakkotoistohan vois oikeestan adoptoida Eican. Sit kun Eicca tulee pihalle niin isoimmat ja häjyimmät sällit olis salihousut jalassa vastaanottamassa Eiccaa karhumaisen hellään syleilyyn.

Tää mariahan on karmein näistä talon naisista. Perse on tuplasti leveämpi kuin kellään muulla naisella talos. Muutenkin tuntuu että jos ei jokin asia sovi niin sitte kans näytetään se kaikille. Peilaili itseään joka välis.
Indica taas näkee tossa jotain mitä me muut ei. Niinku niis monis muiskin tapauksis.

Edit.
Eipä ei. Oikee kunnon siideripissis joka vieroksuu kaikkea liikunnallista toimintaa. Viiden vuoden päästä näyttänee jokunorsulta, mikäli ei muuta elämäntapojaan.

Juuri samaa ajattelin.

Eihan tuo Maria mikään varsinainen läski ole... http://www.kuvaboxi.fi/bb/julkinen/26zxu+big-brother-maria.html Vaikka ei mikään hoikkakaan. ?
Eipä ei. Oikee kunnon (yli-ikäinen?) siideripissis joka vieroksuu kaikkea liikunnallista toimintaa, siltä ainakin näyttää eikä profiilissa mitään merkkiä aktiivisesta toiminnasta. Viiden vuoden päästä näyttänee jokunorsulta, mikäli ei muuta elämäntapojaan. Tunnen erään samanrakenteisen jolle juuri näin kävi.

Jep, adoptoidaan eicca.

Suositut

Back
Ylös Bottom