Big Brother 2007 (EI PALJASTUKSIA!!! = Lue ohjeet aloituspostista!)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jonny
  • Aloitettu Aloitettu
Oon ihan varma että Einari saa talossa eniten pillua:D kunnon supliikkimies.:rock:

Kovin maneatteri on kyllä sit taas Sauli, saa sit nähdä että onnistaako kaveria.:lol2:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
kunnon munahaukka se yks akka. varmaan jakaa pesää jollekin tuolla, jos pysyy talossa.

edit: helpostihan tuosta akista uskoo että 250kg vetää, onhan tuolla lihastakin. on nähty lihattomienkin vetävän 270 helposti.

Jep. mua alko samantien vituttamaan kyseinen munahaukka ja asenne että jos minä petän niin saa mieskin pettää. Noh, makunsa ja tapansa kullakin.

Sitten taas Mariaan kiinnityi minun katseeni. Jotenkin söötti.

Maria on tyhmä lehmä. Vittu sitä myötähäpeää siinä alussa, kun se selitti jostain Hanna Pakarisesta

Einari taas on tyypillinen epäsosiaalinen nörtti. Kovasti yritti antaa intellektuellia kuvaa itsestään kirjakieleltä "hienostuneella" äänensävyllä puhumalla, mutta eipä siinä tervetuliaispuheessa ainakaan ollut päätä eikä häntää. Jätkä on vielä niin saatanan ufon näkönen, että täällä ainakin nauru raikui varmaan Vladivostokiin.
Sinkkuna viihtyvän espoolaisen ihannenainen tai -tai mies olisi itsestään huolta pitävä, antoisa keskustelija, joka pitää läheisyydestä ja välittömyydestä.

Sauli oli yksinkertaisesti vastenmielinen sen lettinsä kanssa:urjo:

Satu vaikuttaa übertylsältä. Siitä tulee mieleen joku Susan Kuronen:hyper: ja se perse :urjo:

Sitä Tiinaa vois kyllä panna:haart:

Jarkko vaikutti ihan asialliselta. Akin poseeraaminen esittelyvideossa hieman hämmensi.

Loput on muuten vaan tylsiä

Maria:haart::haart::haart::haart::haart::haart:
:haart::haart::haart::haart::haart::kuola::kuola::kuola:
:love::kuola::kuola:

Voi jeesuksen kristus siinä vasta ihana Nainen!!!!!!!!!!!!:eek:;)

Huhhuhuh.. en voi uskoa todeksi! Maria voittaa!!! ihana! ihana!

ihan helve-tin ihana tyttö!!!!!!!!!!!!! just niin ihanan olonen, ei vaan näkönen, vaan olonen. just kiteytyy yhteen kappaleeseen laatunaista koko mun maallisen vaelluksen tarkoitus, runollista!

Oikeesti, siis koko se olemus, tyyli. Koko se persoona, aivan fantastisen ihana nainen,.. Mii laik!!!!!!

Ihan mielettömän mieletön ihkutyty. ihan valtavan ihanan olonen ihminen ja bonuksena vielä todella todella kauneuden ruumiillistuma. ei herraisä. :haart:

:5:

Eikä se saksantuliaistyttökää hullumpi oo. Saksa on kans ihku!

Miten voi toi Maria olla noin niinku maailmanluokan ihanuus.

no okei, esim Indican kitaristi nyt vie tota ulkosesti ku litran mittaa, mut on toiki fantastinen ilmestys, ja niin ihanan olonen, että voi sanoo et kaukosäädin kastuu kuolaan. mahtava tyttö.. mulle kans tollasentyylinen ja luontoinen nainen. Vielä ihan tosi nättiki!

Kattoko kukaa ku siin alus ol jonku matkatoimiston mainos..

mä lähtisin einarin kanssa irakiin:whip:

edittii: lisätää viel :haart: potenssiin miljoona!!!!!!! ihana! ihana! maria! maria! ;) luoja millanen misu

edit2. varmasti vituttaa kaikkia muijia, ku maria on niin yybermuija, se saksamuija on nyt aika vitun kovaa tasoo kans, ja muut on iha perseestä. Varmaa niit muita voi nakertaa noi ihanaiset mariaiset.. lavli!

jiihaa.. pitänee ostaa 24/7.. maria:haart:

Mulla ja indicalla on näköjään samanlainen naismaku. Sun kanssa ei pidä ikinä sattua samaan baariin, vois tulla tappelu muuten viel. :P

Mulla ja indicalla on näköjään samanlainen naismaku. Sun kanssa ei pidä ikinä sattua samaan baariin, vois tulla tappelu muuten viel. :P

jaa.. ;)
nii
jep

noi on kaikki ihkut ihmiset ketjusta:D

noh..:offtopic:

no jep jokatapauksessa pitää huomenna investoida tohon nettiteeveesee varmaan, tota mariaa kattelee ilolla:haart:

Jahas, vaikken mitään kuvia nähnytkään niin noiden postauksien perusteella otan äskeisen kommentin takaisin. :D

...tuli tuosta Indican hehkutuksesta mieleen, että eikös hällä pitänyt olla viinalakko menossa? Voiko immeinen ihan selvinpäinkin noin govin ihastua? :eek:;)

Mutta aiheeseen, eipä tullu taloon mitään kummoisia naisia näin omaan silmään, oikeestaan aika tasapaksu tyttölauma.

Jätkissä enemmänkin nousee persoonia, ootan mielenkiinnolla miten muut tulevat suhtautumaan itseään viisaampaan neiti-Einariin, jolla on mukana koko kosmetiikkafirman edustuspakkaus. Toivottavasti eivät kiusaa pientä.:(

Ja mikä ihmeen tyyppi se paita-pois-Aki oikein on? 36v, ei ole todellista...:eek:

Ja Sauli, lutunen pikku poika. Varmasti saa naiset puolelleen, ehkä ei peiton alla, mutta ainakin peiton päällä.

Jaah, taitaa tuo pik ratori koukuttaa tänäkin vuonna, tulee vaan turhan myöhään. :zzzz:

E: Jäi sanomatta, että kyllä siitä tyttöjoukostakin sentään nousee esiin juurikin tämä Maria olemalla todella ärsyttävän oloinen, varsinkin sillä oli joitakin eleitä, jotka sai minut näkemään punaista.

Kyllä toi maria on aika kamala myös fyysisesti (plussana tissit). Einari nyt on mikä on, eli en tiedä. Ihan hyvän poppoon ne on sinne valinnut.

Kyl mua käy sääliksi sen nymfon miestä, mitäköhän sen on miettiny kun muija tilittii "jos juon ni sit se o vähä..." hahaha repesin.

Jos ois viisas, tekis jo nyt päätöksen ettei ala seuraan tota..

Noh, anyways, homonördejä piti saada kaksin kappalein, yksi tummempi kamu ja sit aika läjä blondipimboja. (Se saksalainen, hmm. Aika saatanan seksikäs kyllä :rolleyes:) Ja loput puuhelmipojuja. Yhtäkään äijjäähän tuolla ei ole, no ihme.

Kunhan panostetaan viinatarjoiluun edellisvuoden tapaan niin eiköhä siellä tapahdu. Niitä typeriä piirileikkejä ei jaksa.

Taitaa tulla puoliunessa sivusilmällä katteltuu totakin. En nää mitään niin suurta viihdearvoa tolla shaissella että sitä tosissaan seurais.. menee samaan sarjaan kun salkkarit paitti enemmän lihaa on pelissä.

Ei. Kakssataa kaatoo takana.

Indica perkele, jätkällä on kyllä niin kiero toi naismaku.

Mitähän toi Maria oikein luulee itestään. Keikisteli ku viimeistä päivää siinä lehdistöllekin. Tolla painaa pelkästään perse sen 64kiloa, päässä taitaa olla pelkkää tyhjiötä.

edit: Akilla melko mellevät gynot. Ja pakkohan oli laittaa se hihaton päälle:D

Lol elkääs nyt ku sitä punttipenaa on sinne haluttu, niin nyt on saatu poseineen päivineen. :D

Toi Einari joko äänestetään veke koska se on uberärsyttävä, tai sitte se jätetään vasitella tuonne aiheuttamaan vitutusta noissa ihmisissä. Eikka lähtee sunnuntaina.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom