Big Brother 2007 (EI PALJASTUKSIA!!! = Lue ohjeet aloituspostista!)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jonny
  • Aloitettu Aloitettu
vähän meinasi eilen illalla itku tulla kun aki lähti :( hieno mies.

On joo, todella hieno.

"Sä oot vain nainen mulle"
"Sä oot heikoilla hangilla."
"Jos mä löisin niin ei tosta jäis mitään jäljelle."

Kaikki hienon miehen merkit.

edit: ai niin, sehän oli vaan se diabetes:jahas:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
On joo, todella hieno.

"Sä oot vain nainen mulle"
"Sä oot heikoilla hangilla."
"Jos mä löisin niin ei tosta jäis mitään jäljelle."

Kaikki hienon miehen merkit.

edit: ai niin, sehän oli vaan se diabetes:jahas:
tykkään mie siustakii vaikka katot salkkareita.

aki oli kyllä talon paras. vaikka vähän käväsikin heikoilla hangilla. kyllähän jokaisella joskus menee yli.

cisco: otan kyllä :kuola:

edit en oikeesti meinannut itkeä. olin pettynyt.

Nyt on kyllä pakko kysyä tosta diabeteksesta jotain. Olen käsittänyt, että diabeetikko ei edes sais kovasti ottaa viinaa. Jos noin kuitenkin käy, olen myös antanut itseni ymmärtää, että veren sokerin lasku tolle aggressiotasolle on jo jokseenkin vaarallista ja vaatii joihinkin toimenpiteisiin ryhtymistä ympärillä olijoilta. Onko näin?

Näin maallikosta vaan kuulostaa vähän älyttömältä, että agressiivista käyttäytymistä selitellään diabeteksella ja aamulla sitten ollaan, kuin ei mitään olisi tapahtunut "kun ei muista". Eikö tuollainen roima veren sokerin lasku vaadi hoidoksi jo jotain muuta kuin lisää olutta ja pää tyynyyn? Kyllä ihmiskeho on mysteerinen laitos...

Sinkku on sellainen, joka ei seurustele. Tapaillahan voi vaikka ketä, se ei tarkoita etteikö olisi sinkku. Valitettavasti Heli ei siis valehdellut. Olisi saanut mieluummin Heli lentää hevon vittuun tuolta kuin Aki.

Mikä sit on tapailun ja seurustelun ero? Heli ei seurustele, mutta tapailee jotain miestä niin raivolla että jopa Timo teitää ettei heliltä irtoa..

no kerran vielä:curs:

.
en kommentoi ohjelmaa mutta kommentoin tätä keskustelua:D:jahas:
Rikosrekisterihän on varmasti nyt puhdas jos tapahtumasta on kulunut se 5 vuotta ja Helihän taisi olla oikeudessa 18-vuotiaana, nyt on 23v eli se siitä. :

eihän akillakaan ole rikosrekisteriä.

Hiukan offtopiccina, tuli luettua mitä kaikkea kivaa Australian BB:ssä on keksitty:

http://bbplaza.net/uutinen.php?id=187
http://bbplaza.net/uutinen.php?id=062
http://bbplaza.net/uutinen.php?id=043

Noi kaksosjutut ja salaiset suhdekiekurat olis ihan mieletöntä settiä. Lisäksi tuolla oli jotain käänteisiä nimeämisyllätyksiä, eli kilpailijoiden tietämättä katsojat valitsevatkin ehdokkaat ja kilpailijat itse tiputettavan.

Suomen Big Brotherin yllätykset tähän mennessä: hammasharjat ja hiusgeelit pois, rankkasade ja joku hyypiö leijonan puvussa. Tässä vaiheessa tuottajat vois tarkistaa hameidensa alta, vieläkö on munat tallella.

Tässä vaiheessa tuottajat vois tarkistaa hameidensa alta, vieläkö on munat tallella.

Joo, kyllä sais alkaa tapahtumaan tuolla talossa.

"Murha BB-talossa"

"Tulipalo bb-talossa, uudet asukkaat ensi viikolla taloon"

"Farbod osallisena 9/11 iskuissa, mutta saa jäädä taloon"

Fabio on myöskin kova poika järkeilemään.

No on joo, pelimies vimpan päälle. Jos se meinaa esittää homieta ja luulee voittavansa sillä niin ei taida mennä läpi.

edit: Timo on jo säälittävä. Yrittää joka ikistä muijaa joka ei näytä ihan sian perseeltä.

edit2: ei saatana, taitaa Kadilla puuttua pakasta muutakin kuin jokerit. Muija vetää hirveet jengat kun joutuu nimeämään yhden ihmisen.

Muutama ajatus:

Sauli vaikuttaa omaan silmään voittajaehdokkaalta. Mukavan oloinen tyyppi, kaikkien kaveri, kaikessa mukana ja muutenkin ns. hyvä tyyppi ainesta.

Heli, todella ärsyttävän oloinen, toivottavasti lähtee pois.

Kadi, ihme pultit yhdestä nimestä. Miten voi aikuinen ihminen itkeä päivän tuollaisen takia?

Farbod, jotnekin outo, en tykkää yhtään. Saisi lähteä seuraavaksi. Sen oloinen ihminen jota en haluaisi omaan kaveripiiriini. Maxikin voisi lähteä, ei ole muutamaan viikkoon saanut mitään muuta aikaiseksi kuin hapanta naamaa ja valittamista. Mitä tuon lopunkin kiukuttelu oli, ei ole rutiineja, ei me nyt tylsiä olla oltu. Todellakin olette olleet tylsiä.

Timo, todellinen pelimies, ei tunnu vakoaan valitsevan. Tosin ei pitäisi aukoa päätään, se sentään yrittää. :lol2:

Suvi alkaa kiinnostamaan enemmän, mukavan oloinen ihminen.

Jarkon toivoisin voittavan noista, Saulikin ihan hyvä ehdokas. Suvi noista uusista vaikuttaa mielenkiintosimmalta.

Jäipä vituttaan kun sitä Kadin nimeämää hlöä ei paljastettu vielä :curs:

Back
Ylös Bottom