- Ikä
- 45
Jos laitatte jtn spoilerilla, niin VASTAUKSET MYÖS SPOILERILLA! Ihan siitä syystä ettei vastauksista jo ala arvaamaan mistä on kyse...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei jumalauta! Tossa lopussahan näky selvästi, että Aki lähti menemään, siis potkittiin ulos talosta ässäarpojen näpistyksen takia. Saatana metri hamekanagasta koko tuotantotiimille, vitun vellihousut. Eka ei ole pokkaa antaa yhtään kertaa kunnolla huikkaa tonne taloon ja sitten pitää lähteä nuoleskelemaan jotain iltapäivälehtien moraalioksennuksia.
Mitä pyhimyksiä noiden kilpailijoiden oikein pitää olla, ei ne ny paavin virkaan ole hakemassa. Haistakaa pitkä paska koko subtv!
Potkittiinhan viime vuonnakin se yks tyttö pihalla kun oli valehdellut olevanse sinkku. Sama juttu nyt, jos valehtelet haku papereissa niin potkua tulloo persauksiin.
Itse olisin kyllä halunnut nähdä mr.sarvea pidempään talossa.
Ei jumalauta! Tossa lopussahan näky selvästi, että Aki lähti menemään, siis potkittiin ulos talosta ässäarpojen näpistyksen takia.
no kerran vielä:curs:no eipä tartte enään kommentoida tän vuoden bb tä.
no kerran vielä:curs:
aki varmaan oletti ettei jäisi nalkkiin kun nimi oli eri silloin nuoruudessa kuin nyt, käsittääkseni. ja bb potki sen valehtelun takia oletettavasti, ei rikosten, että näin.
http://www.seiska.fi/huhhuh/seiskatv/_a60312/bbheli+haastattelussa/
Tuossahan Heli valehtelee oikein urakalla, ei muka rikosrekisteriä ja on muka sinkku vaikka talossa kertoo että sillä on joku fakin tapailukumppani. Eikö se ole ihan sama valehteleeko seiska-tv:lle vai casting-tiimille, pitäis tuonkin perusteella Helille saaha saappaan kuva perseeseen. Auta armias jos vaikka Aki olis ollu rehellinen siinä hakujutussa ja täyttä tuubaa selittäny seiska-tv:lle niin ois samantien "Olet valehdellut viikkolehden haastattelussa, olen hyvin pettynyt. Kerää tavarasi ja lähde. Heti."
Rikosrekisterihän on varmasti nyt puhdas jos tapahtumasta on kulunut se 5 vuotta ja Helihän taisi olla oikeudessa 18-vuotiaana, nyt on 23v eli se siitä. Sinkku on sellainen, joka ei seurustele. Tapaillahan voi vaikka ketä, se ei tarkoita etteikö olisi sinkku. Valitettavasti Heli ei siis valehdellut. Olisi saanut mieluummin Heli lentää hevon vittuun tuolta kuin Aki.
"Olen pirtee, sosiaalinen, tutustun helposti uusiin ihmisiin, oon räväkkä." Tuo kohta oli kyllä niin bullshittiä kuin vaan voi olla:jahas:
Eihän se nyt tosiaankaan ole yhtään sama valehteleeko jollekin roskalehti seiskalle vai televioyhtiön casting-tiimille. Kai sen nyt järkikin sanoo.Tuossahan Heli valehtelee oikein urakalla, ei muka rikosrekisteriä ja on muka sinkku vaikka talossa kertoo että sillä on joku fakin tapailukumppani. Eikö se ole ihan sama valehteleeko seiska-tv:lle vai casting-tiimille, pitäis tuonkin perusteella Helille saaha saappaan kuva perseeseen.
vähän meinasi eilen illalla itku tulla kun aki lähti :( hieno mies.