Big Brother 2007 (EI PALJASTUKSIA!!! = Lue ohjeet aloituspostista!)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jonny
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Siinä tapauksessa ihmettelenpä että miksi ei se ole ottanut mukaan silmätippoja?

Enpä tiedä. Ei ole varmaan oleillut pitkään imastoiduissa sisätiloissa ennen. Eli ehkä se ei ollutkaan pakko-oire jos silmät räpsyy.

Muuten Satu on ollut alusta asti arvelluttava. Aavistin pahaa kun sanoi siinä esittelyssä niin pirteästi opiskelevansa tiimin vetämistä yms., ja soveltavansa niitä oppeja myös talossa. Lievää vaivauteneisuutta aiheuttaa sen touhuaminen. Voi olla että jossain vaiheessa tulee itku kun joku sanoo pahasti.

Pientä off topikkia mutta vittu toi tiimiakatemia missä Satu "opiskelee" on niin kuraa. Joskus olen töissä yrittänyt niiden kanssa jotain yhteistä vääntää. Lapsia jotka leikkii bisnestä, pääasia että näyttää hyvältä ja kuullostaa hienolta.

Voin hyvin kuvitella Sadun siihen joukkoon, sopii kuin nenä päähän.

Siis mitä helv?! Tuon Helihän on todellinen kyynaama! Ihan oikeasti en koskisi.

Monetkaan noista Lamourettes-tyypeistä ei oo musta naamasta hyvännäköisiä. Isketään vaan kunnon meikit päälle ja paljastavat asut niin johan on monien mielestä kaunottaria lavalla.

Tällä naamalla on pakko koskea mitä saa. :D

Ottakaa pojat Henristä oppia naisen iskemisessä! Naisille kannattaa ehdottomasti kertoa omia armeijajuttuja, puhua kenkien tekemisestä ja veneen ohjaamisesta pienimpiä yksityiskohtia myöten. Näittehän itsekin, miten Heli kuunteli kiinnostuneena Henkan juttuja. Henkka saa vielä Heliltä tällä viikolla. Siitä mä oon ihan varma!:rock::wtf:

Joo, en mä tiennytkään ennen eilistä, että Heka on ollut Crocsien tehtaalla töissä...

Akia on kyl huvittavaa seurata, miehen pakko keksiä jotain hommaa koko ajan. Eilenkin se siirteli sitä lavaa edes takaisin, Jarkon olis pitänyt iskeä paljon kovemmin siinä vaatteiden vaihto-tehtävässä.

Muutenkin huomaa, että jutut on todella vähissä tossa porukassa. Eilisessä jaksossa tuli viis minuuttia Akin pohdintaa päiväkirjahuoneessa mitä kaikkea on kestettävänä ulkona. "Sit on se kylmyys..."

Pientä off topikkia mutta vittu toi tiimiakatemia missä Satu "opiskelee" on niin kuraa. Joskus olen töissä yrittänyt niiden kanssa jotain yhteistä vääntää. Lapsia jotka leikkii bisnestä, pääasia että näyttää hyvältä ja kuulostaa hienolta.

Voin hyvin kuvitella Sadun siihen joukkoon, sopii kuin nenä päähän.

Onhan se tosi aikuismaista, kun äiti maksaa vuokrat ja puhelinlaskut :rolleyes: .

se on jotenki tosi leso tai sit siitä esitetään vain ne pätkät, jolloin se on sellainen. harmi, ettei oo tota 24/7, vois olla eri kuva siitäkin..

24/7 hallussa. Et oo saanu mitenkään väärää kuvaa. Mun mielestä päivittäisessä lähetyksessä ton jätkän juttuja kaunistellaan. Se suoltaa ihan jatkuvasti ihan hirveetä paskaa..

Jos en ois täält kuullu sen pokaavan noilla jutuilla Heliä, niin luulisen sen olevan totaalinen juusto.

:hyvä:

Mitäs vikaa siinä on että joillakin on varaa kustantaa lapsensa opiskelu?

Kateellisten panettelua sanon mä.

En tiedä oliko tämä sitä surullisen kuuluisaa sarkasmia vaiko mitä, mutta kuitenkin. Mun mielestä se on kyllä harvinaisen kaukana aikuismaisuudesta jos äiskä ja iskä maksaa vuokran ja puhelinlaskun ja tytär on 22 :jahas: .

Kyllä munkin vanhemmilla olisi varaa maksaa mun vuokra, mutta en mä sitä halua, sillä mä haluan elää OMAA elämääni ja kantaa siitä vastuuni.

Ei ollut sarkasmia. Kyllä itsellenikin kelpasi opiskeluaikoina ilmainen raha niin kelan kuin faijan puolelta. Ja siltikin tein jonkinverran töitä opiskeluaikoina.

24/7 hallussa. Et oo saanu mitenkään väärää kuvaa. Mun mielestä päivittäisessä lähetyksessä ton jätkän juttuja kaunistellaan. Se suoltaa ihan jatkuvasti ihan hirveetä paskaa..

Jos en ois täält kuullu sen pokaavan noilla jutuilla Heliä, niin luulisen sen olevan totaalinen juusto.

:hyvä:

No mut hei, pojalla on kuitenkin päällä BTCF -fleece. :rolleyes:
Ei herneitä pemarikuskit.

Perusteini pojan iskemistä tuo Hekan juttu, esittää, käyttäytyy kavereitaan (Timoa) kohtaan eritavalla kuin normaalisti ("Älä koske mun leipään") ja nuoleskelee Heliä ("Tässä makuupussissa on selvä kännykkätasku" "Hei kaikki! Täällä on tasku täällä rinnuksen kohalla!")

Perusteini pojan iskemistä tuo Hekan juttu, esittää, käyttäytyy kavereitaan (Timoa) kohtaan eritavalla kuin normaalisti ("Älä koske mun leipään") ja nuoleskelee Heliä ("Tässä makuupussissa on selvä kännykkätasku" "Hei kaikki! Täällä on tasku täällä rinnuksen kohalla!")

Eikö pelkästään se että Heka pitää peluri 69 paitaa, sano kaiken kaverista:)

Hyvältä näyttää, Satu äänestykseen. Ilmeisesti Heka mukaan... musta tuntuu, että Satu lähtee himaan.

Toivottavasti Satu lähtee. Haluan nähdä kun Timo alkaa heruttamaan Heliä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom