Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Siinä tapauksessa ihmettelenpä että miksi ei se ole ottanut mukaan silmätippoja?
Siis mitä helv?! Tuon Helihän on todellinen kyynaama! Ihan oikeasti en koskisi.
Monetkaan noista Lamourettes-tyypeistä ei oo musta naamasta hyvännäköisiä. Isketään vaan kunnon meikit päälle ja paljastavat asut niin johan on monien mielestä kaunottaria lavalla.
Se iskee Heliä hei haloo.
PikkusiskoHei kiitti kun valaisit!! Ootko Hekan kamuja? :kippis1:
Pientä off topikkia mutta vittu toi tiimiakatemia missä Satu "opiskelee" on niin kuraa. Joskus olen töissä yrittänyt niiden kanssa jotain yhteistä vääntää. Lapsia jotka leikkii bisnestä, pääasia että näyttää hyvältä ja kuulostaa hienolta.
Voin hyvin kuvitella Sadun siihen joukkoon, sopii kuin nenä päähän.
se on jotenki tosi leso tai sit siitä esitetään vain ne pätkät, jolloin se on sellainen. harmi, ettei oo tota 24/7, vois olla eri kuva siitäkin..
Onhan se tosi aikuismaista, kun äiti maksaa vuokrat ja puhelinlaskut .
Mitäs vikaa siinä on että joillakin on varaa kustantaa lapsensa opiskelu?
Kateellisten panettelua sanon mä.
24/7 hallussa. Et oo saanu mitenkään väärää kuvaa. Mun mielestä päivittäisessä lähetyksessä ton jätkän juttuja kaunistellaan. Se suoltaa ihan jatkuvasti ihan hirveetä paskaa..
Jos en ois täält kuullu sen pokaavan noilla jutuilla Heliä, niin luulisen sen olevan totaalinen juusto.
:hyvä:
Perusteini pojan iskemistä tuo Hekan juttu, esittää, käyttäytyy kavereitaan (Timoa) kohtaan eritavalla kuin normaalisti ("Älä koske mun leipään") ja nuoleskelee Heliä ("Tässä makuupussissa on selvä kännykkätasku" "Hei kaikki! Täällä on tasku täällä rinnuksen kohalla!")