Big Brother 2007 (EI PALJASTUKSIA!!! = Lue ohjeet aloituspostista!)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jonny
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Celly, en vittuile, vaan uteliaana kysyn, et onko vitunläski-isotissi-blondi vieny sulta tikkarin suusta, vai mikä sulla on sitä vastaan?

Muuten en enää siitä ihmisestä puhu, mua dissataan ihan tarpeeksi jo nyt.

ei mulla ystävä rakas ole tikkaria suussa ja jos olisi, ja jos mariiia olis sen vieny, olisin varmasti tintannut sen kasan kenttään. Mä en ymmärrä mitä helvettiä sä siinä dorkassa näät. mulle on sama vaik jotain näätkin, mut enpä paljoa kehtais hehkuttaa sen idiootin fiksuutta täällä, ku voi olla, et moni ihmettelee sun aivokopan toimintaa, jos se kreppiblondi on susta ihana ja jollain ihmeen tapaa fiksu..jota siit ei saa tekemälläkään:hyvä:

yhdyn enemistöön: maria on valas:dance:

jos mariiia olis sen vieny, olisin varmasti tintannut sen kasan kenttään
eiku mä aattelin et se on vieny vissii sulta miehen tai jotaa, ku dissaat sitä noi vitusti ettei mitää rajaa. Jotenki kuulosti silt et tunnet sen livenä ei-niin-miellyttävistä-merkeistä.

Eikä asia kuulu mulle nyt vittuakaan, ihan uteliaisuutta mietin tota.

nyt ei enää sanaakaa mariiiasta. Viimenen kerta kun tuosta tytöstä sanon mitään.

Toivottavasti tulis tänävuonna uusia ihmisiä sinne. Noi on vaisuja. Sadun putoamisen mä haluan kyl nähdä, mut enpä tiiä jaksaako tota enää katsoa.
edittii.: eipä tarvi pahemmin miettiä että kuka on bb-talon vihatuin ihminen ever, ja kuka on pakkiksen..

Ei, en missään nimes tunne henk.koht. enkä haluiskaan! Eikä se mun miestä oo vieny, mul on nainen;)
satu vois munkin puolesta tippua, sitä sen pakkoliikesilmänräpytystä ei jaksa katsoa!!!! ja sitä ottaa otsaan, ku timo bongaa sen uuden misun, jee!

joo satu pois heti ku äänestykseen menee. alusta asti olin jo sitä mieltä vaikkei se ollut silloin edes suutaan juurikaan avannut:). luulen että henri ja satu on seuraavassa äänestyksessä. luultavasti eivät saa sitä uuttaa henkilöä nimetä vielä tulevalle sunnuntaille.

Kadi selittää että talon asukkaat on liian lapsellisia, okei, Eikka olikin kaikista aikuisin...

Ja niin tosiaan, veikkaan että seuraavassa äänestyksessä on Kadi ja Satu, Kadi sen takia koska se hankkii poppoolle hyvällä prosentilla rangaistuksia.

no oikeessahan tuo kadi on. yleisesti ottaen äärettömän lapsellista porukkaa talossa.

Ihan vakavasti, nyt voisi rajoittaa tuota Maria-sitä-Maria-tätä. Tämä koskee niin Indicaa kuin Cellyä ja lukuisia muita tähän jankutukseen osallistuvia :jahas:

Menee överiksi jos tämä ketju alkaa koostumaan pääasiassa siitä että jotkut takertuvat normaalipainoisen ihmisen [Maria bmi 22.1 normaalin ollessa 18.5-24.9] 'läskeihin' ja toiset vakuuttavat saman henkilön upeita 'muotoja'. Toiset tykkää muhkummasta ja ulkonäköasioista on turha kiistellä sivutolkulla, sama koskee hänen älykkyyttään jne josta varmasti voi olla yhtä montaa mieltä.

Kyseessä on BB:ssä ollut kilpailija, ok, ja siitä voi keskustella tippumisen jälkeenkin, mutta jatkuva länkyttäminen alkaa ottamaan päähän ja pilaa tämän threadin. Sitä täysin samaa ei kokoajan tarvi vakuutella puoleen eikä toiseen, ne on jo monesti luettu ja tullut varmasti kaikille selväksi. Kyllä tässä väkisinkin ihan näin puolueettomanakin tulee ensimmäisenä mieleen että Indica vaahtoaa kuin vajaaälyinen Marian puolesta, vinkki: Forget it, taistelet tuulimyllyjä vastaan, ja mm. Cellylle voisi pieni Reality Check olla tarpeen, ei se ihan tyhjästä keksitty ollut Indican heitto 'tikkarin viemisestä' sillä jatkuva vinkuna ja dissaus Marian läskeistä vaikuttaa katkeralta tilitykseltä siitä huolimatta onko se sitä oikeasti vai ei.

Tässä alkaa itselläni pikku hiljaa pinna kiristymään :jahas:

Aiheeseen:

Timo vois lopettaa tuon 'turpaa kii tai mä panen teitä kaikkia'-läpän. Kiitos. [Välitän tämän hänelle telepaattisesti]!

Edit: AAAAAHHAHA. Ihanan miehekästä kun Timo pelkäsi hiirtä :lol2:

Onko Heka saanu BB:ltä salatehtävän heittää ihan järkyttävää juttua koko ajan. Ei helvetti tulee armeija, armeija, kengän valamien, pultti sitä mutteri tätä. Mistä näitä ihmisiä tulee....

hiirtä..;) kerran oon ottanu porukoitten mökillä joskus 13veenä teepaketin kätee, ja kuinka ollakaan se tuntu epäilyttävän painavalta. Avasin sen, ja hiirulainenhan se siellä. meikä meinas suunnillee kuolla sydärii, vittu että pelästyin.

Vittu mie repeilin satun jutuille sen syntymäst, " se oli synkkä ja myrskyinen yö " "aamu 5 ja linnut laulo" johon piia " ai se oli synkkä ja myrskyinen yö, linnut laulo".

Taitaa talolaisilki palaa pikkuhiljaa kiinni sen kans. Ohan se höppänä, ja ihan kauhea, eikä sen jutuis oo päätä eikä häntää, ja sit se on joku tiimiakatemialainen. Ei oo mun kuppi teetä. Mut silti.. Vittuilee noi toiset sille aika julmasti, vähän sääliks käy raukkaa, vaik en mä siit tykkääkkää yhtää. Ja on se pelottavan näkönenki. tosin ei kyl nii kauhea ku piia.

edit. se ol kans hauska, ku timo työns kättä sen housuihi ku niilt ol peitto puonnu, heti siin ohjelman alkupuolel:)

Onko Heka saanu BB:ltä salatehtävän heittää ihan järkyttävää juttua koko ajan. Ei helvetti tulee armeija, armeija, kengän valamien, pultti sitä mutteri tätä. Mistä näitä ihmisiä tulee....
Se iskee Heliä hei haloo.

Kyllähän tuo heli on ulkonäöllisesti paljon parempi kuin Mariaa. Kroppa huomattavasti paremmassa kunnossa. Tosin tuolla asenteella ei kauaa jaksaisi katsoa. Ei sillä että olisin Mariaakaan jaksanut. Kranttu perkele. :D

Siis mitä helv?! Tuon Helihän on todellinen kyynaama! Ihan oikeasti en koskisi.

Monetkaan noista Lamourettes-tyypeistä ei oo musta naamasta hyvännäköisiä. Isketään vaan kunnon meikit päälle ja paljastavat asut niin johan on monien mielestä kaunottaria lavalla.

Ei herra mun siunaa, että toi Satu on pässi. Ensiks se on niin vajakki, että se sössöttää koko ajan jotain paskaa (vrt. mun sigu) omasta lapsuudestaan, mikä ei kiinnosta ketään ja toiseks se on niin järjettömän yksinkertainen, ettei ymmärrä kun sille vittuillaan siitä.

Kuinkakohan suuri Timon myötähäpeän määrä on?

Pelimies on eri mies

Kyllähän Timoa mahtaa vituttaa, tuolla se ei pääse eroon tuosta Satusta millään ilveellä ja joutuu kuunteleen sen typeriä juttuja jatkuvalla syötöllä. Oikeassa elämässä se olisi vaan aamulla pistänyt viestiä kaverilleen, että: "Mission completed ja eukko kiertoon". :whip:

Nyt se joutuu sitten kärsiä koko rahan edestä tuosta muijasta. Ja kyllähän sen huomaa tosta sen piilovittuilusta Satulle, että ei voisi muijaa enää vähempää kiinnostaa, koska tarpeet on jo tyydytetty.

No joo.. Oikeestaan toi Sadun ja Timon kuvio on ainoo kattomisen arvonen juttu koko ohjelmassa tällä hetkellä. Mua ei vois Satu ja Timo vähempää kiinnostaa, mutta toi tilanteen nihkeys.. Timoo ei tyttö nappaa ja siitä syntyy vielä itku.

Myötähäpeää on tiedossa. Se on varmaa.

Ton Henrin jutut on tosiaan TODELLA huonoja. Tajuaakohan se edes aina, että sen suusta tulee puhetta? Sen lisäks tommoset ihmiset jotka LUULEE tietävänsä ihan kaiken on hyvin ärsyttäviä.
Jarkko ja Aki on oikeestaan parhaat tyypit talossa.

Viime jaksossa satu oli yllättävän "normaali" se ei ehkä niin paljoa räpytellyt silmiä, kuten normaalisti! Risti siitä seinään:D Mut eipä olis ketään voinu vähempää kiinnostaa noi sen lapsuusjutut, samoin ku henkan puheet. se on jotenki tosi leso tai sit siitä esitetään vain ne pätkät, jolloin se on sellainen. harmi, ettei oo tota 24/7, vois olla eri kuva siitäkin..
1 plussa henkalle, se on ihan ok näköinen....

Siinä tapauksessa ihmettelenpä että miksi ei se ole ottanut mukaan silmätippoja?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom