Big Brother 2007 (EI PALJASTUKSIA!!! = Lue ohjeet aloituspostista!)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jonny
  • Aloitettu Aloitettu
Viihdeuutisten haastattelussakin oli niin hämäriä vastauksia että huhhuh "Eli onko mahdollista että sinulla on silikonirinnat?" "eiii, en mä kommentoi, jos on niin on, jos ei oo niin ei ole".

On se sen rinnat silti :kuola:. Vaikea uskoa, että olisi silarit.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
silikonia?

aika yllättyny oisin jos ois silikonia

Maria näyttää naturaalilta. Ei siit tietenkää pysty ilman muuta sanomaan, mutta jos vetoa pitäis lyödä,ni maria on vaa vähän rasvaisempi muija, ja sitäkautta isompikannuinen kun muut on. toinen on sen lausunnot. Menkää puhumaa englantia/ruotsia kokoaikaisesti johku tollaseen/antakaa ite lausuntoja vieraalla kielellä. mitähän siitä tulisi..:)

Se ei oo suomenkielinen tyttö, niin sen suomi kuulostaa vähän erilaiselta, ja sitten ne sen lausunnot on vähän mitä sattuu kun se raukka ei puhu äidinkielenään suomea, ja sanoo siksi mitä sattuu, sitä pitäisi haastatella ruotsiksi.

toinen mitä on ihmetelty on se että maria oli biksut päällä suihkussa..no haloo, en mä ainakaa menis alasti televisioon!

Maria on kyllä niin imbesilli ihminen ettei mitään rajaa. Siksi juuri tosin hän sopisikin Indicalle vallan mainiosti. Voisitte sitten täydentää toisianne.

Maria on kyllä niin imbesilli ihminen ettei mitään rajaa. Siksi juuri tosin hän sopisikin Indicalle vallan mainiosti. Voisitte sitten täydentää toisianne.

Tekstissa on totuuden siemen ;)

Kyl Mariiiiiia näyttää aika naturaalilta ja se todellakin on rasvanen. Se on just siin rajalla et onko "muodokas" vai vaan yksinkertasesti läski. Kunnon "trailer park trash"-muija se on joka tapauksessa.:rolleyes:

Uskotteko että Einarilla on ollut enemmän naisia kuin miehiä? :D

Mä uskon et sillä on ollu pelkkiä miehiä. Vaikka kuinka koittaisi avartaa omaa ajatusmaailmaansa niin silti ei voi käsittää miten kukaan nainen voisi ottaa Einarin mahtimelan sisäänsä:jahas:

Koska pakkikselle muuten saadaan :einari: hymiö?

Jep. 1 on enemmän kuin 0;)

naisia nyt on aika monenlaisilla miehillä ollu.

ja Trailer park ja suomenruotsalainen yliopisto-opiskelija nyt ei sovi samaan lauseeseen. myönnetään että vaikutelma ehkä onkin enemmin lähiön lähihoitaja/tradenomi/medianomi/nuorisotyönohjaajaopiskelijan kuin akateemisen.edelleen oon kyllä sitä mieltä, että jos saataisiinnähdä mariiiiia luonnossa ja puhuttais sen kanssa ruotsia, niin kuva muuttuisi totaalisesti, myös dissaajilta.
Minusta mariiia on enemmin just sellasen isillä on kaksi uutta volvoa, yksi huvila, purjevene, ja loma-ajat aruballa-tyylinen ihminen, ku kaupunginvuokrataloista oleva sossussa käyvän työttömän merkonomin ainoa kullannuppu.

ja vaikutelma on vain vaikutelma, monesti ihmiset lopulta on ihan erilaisia kun mitä ensivaikutelma antaa ymmärtää. Varsinkin pisteet Mariialle siitä ettei se oo ruotsinkielisessä yliopistossa, koska sinne nyt pääsee suhteellisen helposti, toisin kuin suomenkieliseen. Kattokaapa huvikseen hankenin sisäänpääsyprosentteja ja verratkaa HSE.hen. :) Maria ei voi olla tyhmä, itse-ironista läppää ei vaan tajua tosikko teeveekansa, mutta musta maria oli sellainen. ja edelleen, menisitte ruotsin big brotheriin, ja kattositte miten siellä pärjäilisitte. Maria-raukka joutu toimimaan koko ajan vieraalla kielellä, ja se verotti ehdottomasti juttuja.

eipä siit sen enempiä. musta maria oli ihana nainen, ja sen lähtö oli suuri menetys. mutta senhän te jo tiesittekin;) toisekseen big brotheriin voi toki ensi kaudelle hakea, ja jos se kerran on niin pässinlihaa olla siel talossa, ni miksette mee hakee sitä 50 tuhatta, sil sais jonku verran heraa ja maltoa.

edit. Brad on kyl oikees ;) varmast oltais mariiiian kanssa mainio pari:) hitto et se on jo varattu.;)

Viimeksi muokattu:
Eipä tosta Indica kannata ottaa suurempia herneitä nenään, tän ohjelman tarkotus on herättää keskustelua ja jokaisella on ne suosikit ja inhokit talossa. Sä oot valkannut Mariiiian suosikiks ja nyt sun pitäis puolustaa sitä kaikelta paskalta mitä se saa niskaan. Ihan ok, paska duuni sun osalta...

Muhun ei uponnut toi "noku mä oon ruattalainen"- selitykset. Jos ei suomella pärjää niin miks vitussa pitää sit mennä sinne taloon poraamaan kuinka kukaan ei huomioi mua. En mäkään menis Ruotsin bb- kisaan ton takia, tosin en menis kyl Suomenkaan kisaan.

Idiootiks Mariiian teki sen käyttäytyminen, ei sen kielitaidon puute. Ihan hyvin se mun mielestä puhu sitä suomea, ei mulla ollut mitään vaikeuksia siinä kielen ymmärtämisessä, ne jutut oli vaan niin perseestä.

Pidä Indica lippu korkeella, kyl teitäki löytyy kenen mielestä se oli jotain aivan käsittämättömän ihanaa mitä maa päällään kantaa. Teitä on vaan niin vitun harvassa;)

:kuola:
8143010478532336055web_0.jpg

Timo on vetänyt hyvän taktiikan päälle.Veikkaan että Timo pelaa ihan omaan pussiinsa koko "lässyn lässyn hellan lettas" juttua, ja Satu on sopiva sinisilmäinen kohde, jonka Timo hyödyntää täysin palkein.Eihän katsojat tietenkään vielä äänestä lemmenparia ulos, kun seuraavana on tiedossa tietenkin seksi (ehkä), Eli Timon puolelta ihan täyttä taktikointia, koska Satu ei todellakaan ole talon kaunein nainen ja Timo on just pelimies jonka kyllä luulisi kivittelevän ihan jotain muuta naista kuin Satua talossa, mutta Satu nyt vaan on se ns.Varma nakki....Way to Timo :thumbs:

Timo on ihan saletisti lyönyt vetoa kavereidensa kanssa, että saa pesää BB-talossa. Pelimies on pelimies.

Mariiiiia on nyt ulkona talosta joten eiköhän sen vois jo unohtaa.

Indicakin on jo tehnyt selväksi mielipiteensä hänestä, joten tuon älyttömän hehkutuksenkin vois jo lopettaa.

Mulle on tullut viime päivinä semmoinen kutina että Maxine (on muuten potenssiin sata paremman näköinen kuin Maria) saattaa mennä pitkälle, ellei jopa voittoon.
Jotenkin saman luontoinen kuin viime kerran voittaja Sari.

Timon lyhyen aikavälin taktiikka on selvä: Sadun pipari on varma, joten siitä nautitaan pari kertaa, jonka jälkeen pelimiehen katse kääntyy Maxinen suuntaan. Jostain luin että vaikka Maximal on varattu, ei hän vierasta seikkailujakaan...

Saa nähdä tuleeko BB:n ekat 2-1:set. Voin jo sieluni silmin nähdä kuinka Maxi ravaa Timolla, kun yhtäkkiä toinen Timo, yön sellainen, hiipii taakse, kiipeää salakavalasti selkään ja survaisee kuukerinnellinsä jomman kumman anneliin.

En panisi pahakseni jos taloon saataisiin hiukan jonkinlaista lepakkomatskuakin. Melkein joka maan BB:ssä sellaista on, mutta kai Suomi tulee taas jälkijunassa...

Ihana ku muutkin on kypsyneet tohon helvetin mariiiiiiiiiiiiiiiiiiiian hehkutukseen. Alkaa jo etoon lukea tiettyjä postauksia, joissa sitä niin typerää lehmää hehkutetaan, et täytyy suoraan sanoen sillä henkilöllä olla jauhot väärässä paikassa, jos mariiiia on ihgu muija...sen perse on ihgu leveä hanuri:D

Alkaa jo etoon lukea tiettyjä postauksia, joissa sitä niin typerää lehmää hehkutetaan, et täytyy suoraan sanoen sillä henkilöllä olla jauhot väärässä paikassa, jos mariiiia on ihgu muija...sen perse on ihgu leveä hanuri:D

Kyllä minusta Maria on REILUSTI paremman näköinen kuin esim. Miken kuvaamat body/fitnessmimmit mutta mielipiteitähän nämä.
Indica, mitä tuo muuten opiskelee yliopistolla? Pitäisköhän mennä käymään Turussa (eikös ollut sieltä kotosin). :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom