Big Brother 2007 (EI PALJASTUKSIA!!! = Lue ohjeet aloituspostista!)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jonny
  • Aloitettu Aloitettu
akilla ei oikein sujunu tuo renkaan läpi meno:D. taitaa olla turhan kookas tohon hommaan. eikka oli kuin gaselli

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
MTV3:n viihdeuutisten mukaan eikka on paljastanut seurustelleensa viimeksi thai-pojan kanssa.

Semmosta. :urjo:

nauroin kyllä aika makeasti kun aki yritti tuota esterataa. einarin pakarat on aika hottia kamaa vielä tulevaisuudessa tuolla talossa

Heh, täytyy sanoa että naiset on sitten tyhmiä (sori yleistys). Heti kun Timo laittoi hellanlettas-lutusen-nallekarhu-moodin päälle, niin Satu latelee lähes ikuisia rakkaudentunnustuksia. Kai se reppana ajattelee että kyllä se Timo mua oikeesti rakastaa :hyper:

Ja saatana subi lakkasi näkymästä. Kanavapaikka vaihtunut kuulemma digihommien myötä. Ja mähän tietty osaan sen etsiä uudelleen :david:

(miesten hommia semmoset :D)

Toinen päivä jo ilman bb:tä. Onneksi on netti. Prkle.

Heh, täytyy sanoa että naiset on sitten tyhmiä (sori yleistys). Heti kun Timo laittoi hellanlettas-lutusen-nallekarhu-moodin päälle, niin Satu latelee lähes ikuisia rakkaudentunnustuksia. Kai se reppana ajattelee että kyllä se Timo mua oikeesti rakastaa :hyper:

Tuo Timon selitys oli kyllä niin siirappista paskaa, että oli pakko vaihtaa kanavaa välillä. Aivan hirveää.

Onkohan Satu oikeesti niin dorka, että se kuvittelee jotain suurta rakkaustarinaa. Timo laittaa vaihdetta isommalle kun rupee kassit turpoamaan.
Rupes Tiina taas vaihteeksi vituttamaan kunnolla. Koko ajan pitää olla puhumassa itsestään.

En kyllä koskaan uskonut, että rupeaisin tällaista paskaa seuraamaan...

Ei vittu. toimiiks tollanen lässylässy ihkudaa tekniikka muka johonkin? ei oo todellista, toi on just nii läpinäkyvää. Hitto,miten joku voi muka mennä tollaseen.

bb_2007_vol5.jpg

Tuo Timon selitys oli kyllä niin siirappista paskaa, että oli pakko vaihtaa kanavaa välillä. Aivan hirveää.
todella imelää ja toinen aivan tohkeissaan
Onkohan Satu oikeesti niin dorka, että se kuvittelee jotain suurta rakkaustarinaa. Timo laittaa vaihdetta isommalle kun rupee kassit turpoamaan.
Ei vittu. toimiiks tollanen lässylässy ihkudaa tekniikka muka johonkin? ei oo todellista, toi on just nii läpinäkyvää. Hitto,miten joku voi muka mennä tollaseen.

Kertokaa nyt mitä se sitten selitti :eek:??? Mä nukuin vahingossa pommiin päiväunet ja missasin eilisen jakson :itku:

Kertokaa nyt mitä se sitten selitti :eek:??? Mä nukuin vahingossa pommiin päiväunet ja missasin eilisen jakson :itku:

Jotain tyyliin: Kun mä suutelin sua niin leijuin ilmassa, kun katsoin sua silmiin...blaa blaa jne. Ja kaikki tämä sellaisella puistattavalla lässytysäänellä. Todella ällöttävää.

Jotain tyyliin: Kun mä suutelin sua niin leijuin ilmassa, kun katsoin sua silmiin...blaa blaa jne. Ja kaikki tämä sellaisella puistattavalla lässytysäänellä. Todella ällöttävää.

Ahaa... vai sellasta... :rolleyes: Mua kyllä tollanen ällöttää tosi paljon, oli kyse sitten lässyttävistä miehistä [pahempi!] tai naisista... Brrr... :urjo:

No, onneksi siis nukuin pommiin, mua saattaa joskus noi lässytykset [plus kielisuutelu maiskuttaen] ällöttää niin paljon että joudun kääntämään pään pois tai vaihtamaan kanavaa :D

No, onneksi siis nukuin pommiin, mua saattaa joskus noi lässytykset [plus kielisuutelu maiskuttaen] ällöttää niin paljon että joudun kääntämään pään pois tai vaihtamaan kanavaa :D
Tarkoittanet Salatut Elämät -suutelua, joka saa katsojan tuntemaan syvää myötähäpeää? Miksi ne maiskuttelevat niin? Onko niillä suut täynnä vaseliinia? Se on todellakin ärsyttävää ja oksettavaa.

*slurp, maisk, slurp, lits*

Tarkoittanet Salatut Elämät -suutelua, joka saa katsojan tuntemaan syvää myötähäpeää? Miksi ne maiskuttelevat niin? Onko niillä suut täynnä vaseliinia? Se on todellakin ärsyttävää ja oksettavaa.

*slurp, maisk, slurp, lits*

Heh, no, silloinkin kun Timo ja Satu suutelivat, se oli jotenkin niin kuvottavan ällösöpöilyä ja tekoherkkää että iljetti oikein katsoa. Kyllä silloinkin kuului litinää. YÖK :D Suutelu on kivaa mutta sen katsominen ei [ainakaan yleensä].

Jotain esitystä se Timon pauhu oli. Satukin sanoi, että sä oot tosi hyvä tossa. Ei Satu sitä ainakaan tosissaan ottanut, vaikka Timo vähän olikin. Näki kyllä elehtimisestä, että Satu oli vaivautunut. Just aiemmin näytettiin, kun puhuivat rakkaudesta ja Satu huuteli taustalta, ettei ole ikinä rakastunut. Satu on negannut vielä Timoa (ne runkkujutut yms), joten kai sen piti sitten tehdä oikein kunnon moovi, jotei mustasukkainen Satu kuttuile koko aikaa ja kerjää huomiota. Timoa viedään, kun pässiä narussa. :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom