Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Heh, täytyy sanoa että naiset on sitten tyhmiä (sori yleistys). Heti kun Timo laittoi hellanlettas-lutusen-nallekarhu-moodin päälle, niin Satu latelee lähes ikuisia rakkaudentunnustuksia. Kai se reppana ajattelee että kyllä se Timo mua oikeesti rakastaa
Heh, täytyy sanoa että naiset on sitten tyhmiä (sori yleistys). Heti kun Timo laittoi hellanlettas-lutusen-nallekarhu-moodin päälle, niin Satu latelee lähes ikuisia rakkaudentunnustuksia. Kai se reppana ajattelee että kyllä se Timo mua oikeesti rakastaa
Tuo Timon selitys oli kyllä niin siirappista paskaa, että oli pakko vaihtaa kanavaa välillä. Aivan hirveää.
todella imelää ja toinen aivan tohkeissaan
Onkohan Satu oikeesti niin dorka, että se kuvittelee jotain suurta rakkaustarinaa. Timo laittaa vaihdetta isommalle kun rupee kassit turpoamaan.
Ei vittu. toimiiks tollanen lässylässy ihkudaa tekniikka muka johonkin? ei oo todellista, toi on just nii läpinäkyvää. Hitto,miten joku voi muka mennä tollaseen.
Kertokaa nyt mitä se sitten selitti ??? Mä nukuin vahingossa pommiin päiväunet ja missasin eilisen jakson :itku:
Jotain tyyliin: Kun mä suutelin sua niin leijuin ilmassa, kun katsoin sua silmiin...blaa blaa jne. Ja kaikki tämä sellaisella puistattavalla lässytysäänellä. Todella ällöttävää.
Tarkoittanet Salatut Elämät -suutelua, joka saa katsojan tuntemaan syvää myötähäpeää? Miksi ne maiskuttelevat niin? Onko niillä suut täynnä vaseliinia? Se on todellakin ärsyttävää ja oksettavaa.No, onneksi siis nukuin pommiin, mua saattaa joskus noi lässytykset [plus kielisuutelu maiskuttaen] ällöttää niin paljon että joudun kääntämään pään pois tai vaihtamaan kanavaa :D
Tarkoittanet Salatut Elämät -suutelua, joka saa katsojan tuntemaan syvää myötähäpeää? Miksi ne maiskuttelevat niin? Onko niillä suut täynnä vaseliinia? Se on todellakin ärsyttävää ja oksettavaa.
*slurp, maisk, slurp, lits*