Big Brother 2007 (EI PALJASTUKSIA!!! = Lue ohjeet aloituspostista!)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jonny
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Vittu jos toi VIRUKADI on top3 niin voi vähä pääs naksua. Ei sillä ettei nyt jo vituttais.

Ekaks Ruslanas liettuasta ja nyt Kadi virosta yrittää voittaa suomalaisen tv-ohjelman. Ens kerralla (sunnuntaina) kun se Kadi taas on pudotusuhan alla niin vittu pudotan sen vaikka omatoimisesti, eihän tuota vitun rakkoposkee tuolla jaksa kattoo...

onneksi tuolla kuitenkin vielä yks jota jaksaa katella NIKO. mutta eiköhän sekin häädetä. finaali nelikossa on niinkin räiskyviä persoonia kuin sauli,jarkko,kadi ja suvi jeejee :jahas::zzzz:

Niinhän se Niko tietysti on äänestyksessä ku nää suvit ja muut inisee siitä että joku tekee jotain muutakin talossa ku istuskelee ja vetää röökiä :jahas:

Joko kohta on aika pakkislaisten yhdistäytyä että saadaan Kadi ulos talosta? Sillä oletuksella, että joutuu edes enään häätöäänestykseen.

kannatti. pissikset tuhlas varmaan satkun:D

elämä jatkuu virolaista torspoa katsellessa. ikävää vaan on ettei se ole seuraavissa äänestyksissä ja jos on niin ei sille ole vastusta.

Helvetin hyvä, että jatkaa. Kyllä mä sitä mieluummin katselen kun fruittis-timoa!!

Eiköhän äänestetä Kadi voittoon asti? Voitais yhdistyä koko Pakkis, Demi ja sit viel Muropaketti ja vähän masinoida. Mulla on varaa äänestää vaikka 100000 kertaa eikä viel budjetti romahda, kun äiti maksaa puhelinlaskut. You are either with me, or against me.
Ps. Mike vois pistää semmosen uutisen etusivulle, että äänestäkää kaikki Kadi voittoon tai tulee bannia.

Tää alkaa jo muistuttamaan viimevuoden Mira-episodia. :)

Tää alkaa jo muistuttamaan viimevuoden Mira-episodia. :)
:hyvä: ite en ole tän vuoden BB:tä kattonu jaksoakaan, mutta viesteistä päätellen oon missannut jotain

Eipä minua ole vielä kadi kiukuttanut. Timo ärsytti älyttömästi. 67 kilosen laihaläskin kroppa oli aika karmea ja se olemus ihan hirvittävä.

Kadissa edes silmä vähän lepää, hetero kun olen ;)

Mutta tosiaan tänä vuonna ei BB ole napannut mukaansa niinkuin viime vuonna. Viime vuonna taisto miran tiputukseen oli kyllä mahtava kokemus. Tänä vuonna en jaksaisi samanlaista operaatiota ketään vastaan.

Uskon tosiaan että sauli voittaa, sauli ärsytti aluksi ihan älyttömästi vaan ei enää. En tiedä miksi, jotenkin vaan näin.

Nyt tulee varmaan tosi jännittävää kateltavaa. Niko ja Timo oli ihan huippu pari, mutta nyt ei Nikookaan enää taida mikään huvittaa. Oli jätkä harvinaisen masentuneen näköinen, kun muuten on jaksanu koko ajan positiivisena talossa.

Omasta mielestä ei tuo Niko ja Timo pari ole ollut mitenkään erikoinen. Lähinnä siinä Niko on tehnyt ja Timo sitten seurannut perässä. Kyllä mä silti olisin Timon pitänyt ennemmin talossa kuin aina unisen Kadin.

Boikottiin vaan koko ohjelma, prkl!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom