Big Brother 2007 (EI PALJASTUKSIA!!! = Lue ohjeet aloituspostista!)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jonny
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jee Jee nyt tää vasta rupeaa olemaan jännää katsottavaa! :dance: Ihan mielettömän hienoa katsoa nyt BB:tä kun todennäköisesti meno taantuu taas siihen mitä oli ennen Nikon ja kumppaneiden saapumista.

Tää on parasta viihdettä mitä voi olla, melkein yhtä hauskaa vois olla mannerlaattojen liikkeiden seuraaminen. :jahas:

Ei jumalauta eikö tota Kadia ny pikkuhiljaa jo sais tuolta pois? Minkä helvetin takia jengi haluu sitä siel pitää sen mä haluan tietää? Mitä se on tuolla saanut aikaseks? AAAAAARGH hajoo pää.

voi vitun vittu saatana kun vituttaa:curs::curs:

Ehkä otan tämän liian vakavasti, mutta tunnen erittäin suurta vihaa kaikkia kadin faneja kohtaan. vitun vittu, perkele. Mitä ne siinä akassa näkee?

:curs::curs:rahaakin meni hukkaan ihan kiitettävästi:curs::curs:

juu aika rankkaa.10 tyyppiä ja yhden talossa olevan ihmisen toimesta häätöön ja pihalle, historiallista:)

Ainakin Timo myöns vitutuksen suoraan! VITTU!
R.I.P tämän kauden hienoin tutkapari :(

Voi jumalauta!!! Nyt kyllä väkisinki alkaa ohjelman taso laskeen, ku noinki näkyvä asukas talosta lähti. Ja eikös ois ollu oikein et Martinan antamat miinusäänet ois jätetty huomiotta, ku kerran ämmä jätti leikin kesken. Nyt kyllä vituttaa...

Onhan tuo joo aika reilu peli. Martina tuli taloon ja hääti timon. Ilman martinan ääniä timolla olis ollu kaks ääntä. Ja ne kaikki martinaan kohdistuneet äänet, ei varmasti olis menny timolle vaan jollekkin muulle. Voi luoja sentään.

Sauli, jarkko, ehkä farbod pystyy tiputtamaan kadin. Ei vittu jos tuo virolainen nollataulu voittaa.

Toivottavasti seuraavaksi tippuis Niko ja heti perään Fabet, Jarkot ja kumppanit.

Viimeiset kaksi talossa olijaa jos ovat Kadi ja Suvi, niin tämä pujaani lampsii tallentavan digiboksin ostoon ja samaa syssyyn hankin 24/7. Voi POIJJAAAT sitä MENOA siellä talossa sitten, ne hetket on pakko saada talteen. :jahas:

uusinta äänestyshän tuosta ois pitänyt tulla. helppo ois ollu järjestää, mutta ei niin ei. seuraavassa äänestyksessä niko ja tellu.

Ja Tellu sit helvettiin sieltä samantien, valittaa että ei pidä selän takana jauhajista, mutta itse on BB-talon pahin semmonen. Mieluummin silti Kadi pois! :D

Eniten tässä hommassa vituttaa se, miten Timo äänestykseen joutui.
EI olisi joutunut äänestykseen ilman Martinan uloslähtöä ja VITTU 2 IHMISTÄ(Kadi&Martina) antoivat vaan sille äänen(toisen äänen mitätöinti?!?!) Entäpä Niko? Miten se nyt selviytyy tuolla. Meinaan sitä että aina kun Timo/Niko keksi jonkun jutun/leikin niin toinen tuli mukaan ja lopuksi siitä kehkeytyi hauskaa viihdettä. Itse veikkaan että kun Niko jotain yrittää, niin kukaan ei tule siihen mukaan ja homma latistuu siihen. Lopulta Niko ei jaksa enää edes yrittää.

Mutta onhan meillä Kadi. Naissoturi! Aidoin ihminen talossa, huoh...
Saammepahan sentään katsella Kadin huohottelemassa ja toistelemassa sanoja: "Mitä, mä en nyt ymmärrä, siis täh..." Onko teitä muitakin ruvennut vituttamaan se miten Kadi leikkii tyhmempää mitä oikeasti on. En voi sietää tota lutkaa.

kadia ei saada pois vaan se menee loppun asti ja tulee toiseksi viimeisenä ulos. hinuri sauli vie koko roskan. näin uskon. salekin on kyllä niin mitään sanomaton tyyppi mulle.

On se kyllä niin väärin jos SUOMEN Big Brotherin voittaa Virolainen. Ei siinä sit ehkä mitään jos sil ois ees Suomen kansalaisuus, mutta vittu että ei sitäkään. Just eilen Sauli kysy Kadilta: "Niin aiot sä olla kauan Suomes sit ku lähet täältä?", ja Kadi vastas "Korkeintaan viikon, aion lähtee heti Pärnuun kun voin jos vaan on mahdollista."

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom