Big Brother 2007 24/7 (Sisältää juonipaljastuksia)

Voi tsiisus... "Karkaamassa" se oli sieltä joka tapauksessa. Nyt Marjatiina ;) tosiaan pääsee avautuun Seiskalle, kuinka oli pakko lähteä talosta henkilökohtaisen tragedian vuoksi. Niin, ja onko Mirjatuuli ;) raskaana, 00000h.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Voi pliis tota Tellua. Nyt se selitti jotain et "Kerran mun kaveri oli antanu jätkälleen läpällä leluaseen kun oltiin lähetty baariin, sit joku oli soittanu poliiseille et sil on ase ja KELATKAA, ne oli vaan tullu ja heittäny sen lattialle ja vieny autoon. Ja me oltiin sillai et mitä vittua noi oikeesti tekee et se on vaan leluase!?" :david:

Voi pliis tota Tellua. Nyt se selitti jotain et "Kerran mun kaveri oli antanu jätkälleen läpällä leluaseen kun oltiin lähetty baariin, sit joku oli soittanu poliiseille et sil on ase ja KELATKAA, ne oli vaan tullu ja heittäny sen lattialle ja vieny autoon. Ja me oltiin sillai et mitä vittua noi oikeesti tekee et se on vaan leluase!?" :david:

Siis WTF! :wtf: Poliiseilla ei kyllä ole mitään järkeä tuossa toiminnassa! Eikö ne tajua ettei leluaseella voi ketään ampua.

Että mua ärsyttää tällä hetkellä toi äänestys hommeli, siis miksi katsojia huijataan äänestämään vaikka Farbod on jo kaapattu? Siis eilisessä koosteessa ihmisiä kehotettiin äänestämään, mutta samaan aikaan netissä luki että humanoidit kaappasivat Farboudin. :curs:

Muutenkin noita niiden äänestyksiä olisi hyvä saada joku seuraamaan, tuntuu että katsojia yritetään vedättää ihan kympillä niissä.

Eniten mua ärsyttää tuo PIUDE paude piia, mikä onkaan.
Muija on muutamaa otteesee hakenut huomiota miehiltä ilmoittamalla haluavansa silikonit. Karkki on varmaan joka kolmas sana aiheesta riippumatta. Ja hupaisa oli kommentti, kun niitten piti mitata vyötärö: Hitsi kun just syötii ja mulla on kuukautisetkin, niin oon ihan turvoksissa, ei tuu normaalia tulosta... Sit hirvee vatsan sisään imu, mitta näyttää 69cm, jonka jälkeen mahan vapautus ja lakanaan kääriytyminen.

Eniten mua ärsyttää tuo PIUDE paude piia, mikä onkaan.
Muija on muutamaa otteesee hakenut huomiota miehiltä ilmoittamalla haluavansa silikonit. Karkki on varmaan joka kolmas sana aiheesta riippumatta. Ja hupaisa oli kommentti, kun niitten piti mitata vyötärö: Hitsi kun just syötii ja mulla on kuukautisetkin, niin oon ihan turvoksissa, ei tuu normaalia tulosta... Sit hirvee vatsan sisään imu, mitta näyttää 69cm, jonka jälkeen mahan vapautus ja lakanaan kääriytyminen.

Jep. Ja näillä näkymin joudumme kestämään Piian narinaa aika pitkään, sillä ei ole tainnut saada pariin nimeämiskertaan yhtään nimeämispistettä. Paljon porukkaa lähtee pihalle ennenkuin Piia lähtee veikkaan ma.

No helvetti sama ku meitsi ois menny ohjelmaan kun mummo sairaalassa veteli viimeisiään ja sitten pääsisin julkisuuteen itkemään tuota asiaa. Tuohan siinä on perimmäinen ajatus Martinalla ollutkin. Ketään ei enää kiinnostanut tuo salarakas ja hänen kuoleva ukkinsa, mutta jopas rupesi Seiskaakin kiinnostamaan, jopa etusivun verran, aivan varmasti. Torstaina se nähdään.
Sedukin sanoi aikoinaan että mikä tahansa julkisuus on hyväksi, kunhan nimi on kirjoitettu oikein. Marjatta ;) on ottanut varmaan Sedun neuvosta vaarin :thumbs:

Ja näinhän siinä kävi sitten:

600_4207kansi225.jpg

Ei tsiisus oikeesti tota lehtee, nykäs-matti, vanhasen hoidot, salarakas ja jonkun lätkäpelaajan viinaongelmat + tietenkin linda, vanha lu**aviulisti. :thumbs:
mä oikeesti ihmettelen miten helvetissä joku vitun idiootti OSTAA tota lehteä :jahas:

Erään professorimme sanoin "suurin osa ihmisistä (Suomen) ei tajua yhtään mitään".

Eniten tässä hommassa vituttaa se, miten Timo äänestykseen joutui.
EI olisi joutunut äänestykseen ilman Martinan uloslähtöä ja VITTU 2 IHMISTÄ(Kadi&Martina) antoivat vaan sille äänen. Entäpä Niko? Miten se nyt selviytyy tuolla. Meinaan sitä että aina kun Timo/Niko keksi jonkun jutun/leikin niin toinen tuli mukaan ja lopuksi siitä kehkeytyi hauskaa viihdettä. Itse veikkaan että kun Niko jotain yrittää, niin kukaan ei tule siihen mukaan ja homma latistuu siihen. Lopulta Niko ei jaksa enää edes yrittää.

Mutta onhan meillä Kadi. Naissoturi! Aidon ihminen talossa, huoh...
Saammepahan sentään katsella Kadin huohottelemassa ja toistelemassa sanoja: "Mitä, mä en nyt ymmärrä, siis täh..." Onko teitä muitakin ruvennut vituttamaan se miten Kadi leikkii tyhmempää mitä oikeasti on. En voi sietää tota lutkaa.

Onko teitä muitakin ruvennut vituttamaan se miten Kadi leikkii tyhmempää mitä oikeasti on. En voi sietää tota lutkaa.

Vituttanut jo alusta asti....:wall:

No saihan se Timo sinne elämää mutta mutta. Jätkä meikkas ja ajelee jotain vitun kulmakarvoja:rock: Ultimate rispektiä vaan.
Tuntuu ettei noita-akkoja saada tuolta pois millään. Tellun vois poistaa sieltä vaikeroimasta.

mielenkiintoinen tuo hiihtotehtävä.. :hyvä: en tiedä mitä muille tulee mieleen, mutta ei tellu kyllä tosissaan ota tota tehtävää vaikka onhan se "hauskaa" hiihdellä isot asusteet päällä jne. näkihän sen siinä laihdutusviikollakin, kun tekivät urheilusuorituksia, että kivempi on tellun naureskella kuin yrittää edes tosissaan. tollaista suoraan sanoen vätystä on rasittavaa katsoa. (miksei sille anneta pisteitä häätöäänestykseen?!) nauru :curs:, tupakointi ja sanat niinq, v***u, hyvä jumala samassa lauseessa x 10:david:.

Ja näinhän siinä kävi sitten:

600_4207kansi225.jpg

Ei tsiisus oikeesti tota lehtee, nykäs-matti, vanhasen hoidot, salarakas ja jonkun lätkäpelaajan viinaongelmat + tietenkin linda, vanha lu**aviulisti. :thumbs:
mä oikeesti ihmettelen miten helvetissä joku vitun idiootti OSTAA tota lehteä :jahas:

Tai tilaa. Muistan kun faija aikoinaan kiuhui omissa sappinesteissään kun luki jostain Seiskan olevan suomen tilatuin kuvalehti. Siinä sai Suomen Kuvalehdet sun muut aika pahasti pataansa.

Seiskahan on laatua, parasta salilukemista.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom