Miks tuota Martinaa eivät päde samat säännöt kuin muita?
a) Hän puhui taloon tullessaan studion tapahtumista
b) Hän saa mainostaa tuotemerkkejä, esim. Guess -paidallaan.
c) Hän saa mainostaa, hmm, mikäs tuo nyt on, no Scandinavian Hunks -ryhmää mm. pipossaan.
Hitto että ärsyttää kun joku on tarkoituksella opetellut itselleen puhe-äänen. Vähän kuin meitsin punkkari-systeri, puhui 17 vuotta normaalilla äänellä ja yhtäkkiä alkoi puhumaan tuollai käheällä Martina äänellä, sitten kännissä, kuten Martinakin, aina silloin tällöin normaaliääni pääsee valloilleen :lol2:
Helvetti miten sopiva pari kyllä tuo Martina ja äijänsä!
Noh, reilun viikon päästä katsotaan miten käy kun Martina poistuu talosta. Tosin en oikeastaan edes toivo sitä koska se on hänen suunnitelmansa. Hän hakee tuolla "tempauksellaan" juuri tuon kaltaista typerää julkisuutta jotta voi sitten päteä Seiskassa ja Sedun vippitiloissa että miten hän kokeili rahvaan elämää, söi rahvaiden ruokaa ja vietti aikaansa heidän parissaan. Muut vitun ääliötyperät Penttilät ja Fingerroos -tosiystävät sitten nauravat ja hihittelevät vieressä ja vetävät skumppaa jonkin ääliö -promoottorin laskuun. hitto että mua ottaa tosissaan pataan tommonen pinnallinen ja rakennettu (plastiikkakirurgilla) oleva itserakas paskiainen. Itse en kyllä pystyisi olemaan samassa huoneessa, tai vippitilassa :lol2: edes 5 minuuttia. Tunnustan: Stockholm-diskotek vipissä oltiin joskus niin siellä oli tämä toinen salarakas, Fingerroos. Voi jeesus
Mieluummin oon rahvaiden parissa, olenhan itsekin moinen tavis, ja mielelläni.