Big Brother 2006

Kaarlon viihdearvo on vähintään kymmenkertainen noihin muihin verrattuna. Vittu että sille on saanu nauraa. :D
Harmi jos tippuu. Ohjelman kiinnostavuus vähenee entisestään.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kaarlo on kyllä huvittava tapaus. Sille saa räkättää kippurassa kun se skitsoo, se varmaa pahoinpiteleeki tuolla jonkun vielä kunhan ehtii. Mä en tajua miksi pitää äänestää pois ne henkilöt jotka luovat sitä viihdettä tonne? Ei mee mun kaaliin ollenkaan. Äänestäjät on tyhmiä.

Kaarlo jopa voittoon saakka. Tai noh, viimiselle viikolle ainakin.

Eilistä jaksoa vitutti suunnattomasti katsoa sen arvoituksen ja muutenkin sen takia, että melkein kaikki puhui samaan aikaan.. Päätä särki se kälätys ja huuto mut oli pakko sinnitellä jakso loppun asti koska on muuten nii hyvä ohjelma :D

ainii ja ei muuta ku hanne ulos sieltä mökistä

Kalen latinoveri kuohahti taas tänään. Sai repeillä huolella sen kiihkoamiselle siitä arvoituksesta. :D Sari pihalle enemmin, mutta pahaa pelkään, että Kaarlo lähtee talosta ja taas laskee selvästi ohjelman viihdyttävyys.

Jeb, Karlos on ainoa joka enää pitä talon seiniä pystyssä, ei saa siis missään nimessä lähteä

Nyt ku on tota kattonutkin jonkin verran, niin täytyy sanoa, et nää kaks ehdokasta (Kaarlo ja Sari) on just ne pahimmat idiootit tuolla.

Tuo jätkä on niin saatanan ärsyttävä: ylimielinen (jostain käsittämättömästä syystä), tyhmä ku saapas ja pelle. "Vittu, mä just todistin et toi arvoitus ei toimi, se on paskaa, vittu".
Mitä vittua, sä et todistanu muuta ku alhaisen äo:s, dorka. Tekis mieli leipoa sitä jätkää. :curs: :lol2:

Ja Sari. :rolleyes:
Chicken head, nuff said.

End of rant.

Kaarlo on kyllä huvittava tapaus. Sille saa räkättää kippurassa kun se skitsoo, se varmaa pahoinpiteleeki tuolla jonkun vielä kunhan ehtii. Mä en tajua miksi pitää äänestää pois ne henkilöt jotka luovat sitä viihdettä tonne? Ei mee mun kaaliin ollenkaan. Äänestäjät on tyhmiä.

Kaarlo jopa voittoon saakka. Tai noh, viimiselle viikolle ainakin.

Joo, toi on hyvä idis. Pidetään se siellä naurun aiheena ihan loppuun asti, ilman et se kuitenkaan voittaa.
Siitäkös se vasta itkiski. Vittu. :lol2:

Hmm, tajuatko noiden molotuksesta jotain vai katsotko vaan niitä. Sama kun kattois vastakkaisen talon asukkaita omasta olohuoneesta, ihmisiä näkyy mutta sanoja ei tajua.

Jätkä nyt ei hoksaa.. Jos katot tuota 3kk putkeen niin saatat nähhä vaikka nännit :eek: . Voin sanoa että on sen arvosta :thumbs: . Ei tätä ny kukaan hullu juttujen takia kato.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom