Big Brother 2006

Mä olen kyllä sen verran kieron salaliitto-teorian kehitellyt että uskon SubTvn vääristelevän äänestystuloksia :) Kuka niitä valvoo että äänet oikeasti on annettu niin? Eli Mira ei putoa vaikka mikä tulis ja voittajaksi on valittu jo joku tyttö. Mira tai Jenni. Mutta samaa mieltä olen tosta että ihan perseestä ja epäreilua alk. per. kisaajia kohtaan ottaa sinne nyt 5 uutta. Kuten Kale sanoi :"Ihan turhaan ollaan täällä oltu 5 viikkoa, v***u"

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Miks helvetissä ne haluais Miran voittavan?! Jennin jotenkin ymmärrän, mutta Miralla on käyny vaan pelkkä munkki.

Mistä sitä koskaan tietää? Mitä se "mira on uusi perttu" juttu sitten oli/on? En mä nyt ihan parista nimeämisäänestyksestä selviämistä alkais tolleen hehkuttamaan. Vai onko Miralla muka samanlainen fanilauma kun Pertulla?

Minua alkaa kyllä se Hanne jostain syystä nyt ärsyttää. Vääntelee pärstäänsä ja puhelee kuin pikkutyttö jotain turhanpäiväisyyksiä. "Kun se eka tyyppi tuli sinne niin minä olin vaan että HÄH, sitten kun toinen tuli sinne niin minä olin vaan että HUHHUH, sitten kun kolmas tuli niin minä olin ihan HALLELUJA, neljäs kun tuli niin minä olin vaan että RANTEET AUKI, viides kun tuli niin minä olin vaan että EN HALUU NOUSTA". Vai niin Hanne, sepäs oli perkeleen mielenkiintoista. Kerro lisää.tk.

Juu, Hanne on uskomattoman lapsellinen, lässyttää ja kikattaa koko ajan...ei ihan heti uskoisi 28-vuotiaaksi:rolleyes:
Kalella taas tuntuu olevan italialainen temperamentti:D

Oon unohtanu katsoa parina päivänä, missasin ton eilisenkin kun nukuin enkä jaksanut herätä päivä-unilta... :nolo:

Tänään lupaan katsoa. Onneksi on olemassa kuitenkin tämä thread :lol2:

Taitaa tämän viikon äänestyksessä käydä samalla tavalla kuin Henan tapauksessa. Sari on näkymätön eikä kerää juuri ääniä suuntaan tai toiseen ja Kale kerää miinuksia.

Katsojat eivät ajattele että Sarille löytyy talosta useampi korvaaja istumaan seinäruusuna. Kalen kaltaista apinamiestä ei sitten löydykään.

Taitaapi käydä tänäkin vuonna yhtä hienosti kuin viime vuonna. Loppuun jää yksi hauska ja kaksi seinä ruusua. Ja suurin osa loppu vaiheen henkilöistä ovat kiintoisia kuin haukottelu :zzzz: . Jos vaikka BB3:seen katsojat oppisivat että seinäruusut pitää lähettää kotiin...

Niinhän se näyttää menevän että jos joku herättää tunteita niin lähtö tulee. Kalesta varmaan jokaisella joku mielipide (positiivinen tai negatiivinen) kun taas Sari on ollu aika mitäänsanomaton. Omasta mielestä se ei oikeen oo muuta tehny kuin laulanu joskus nuotin vierestä ja yrittäny näyttää nätiltä...

Niinhän se näyttää menevän että jos joku herättää tunteita niin lähtö tulee. Kalesta varmaan jokaisella joku mielipide (positiivinen tai negatiivinen) kun taas Sari on ollu aika mitäänsanomaton. Omasta mielestä se ei oikeen oo muuta tehny kuin laulanu joskus nuotin vierestä ja yrittäny näyttää nätiltä...

Sarin "laulaminen" on melkein yhtä kamalaa kuin sen naama meikattuna. Melkein. Miksei se voisi olla meikkaamatta, paljon mukavamman näköinen.

Sarin "laulaminen" on melkein yhtä kamalaa kuin sen naama meikattuna. Melkein. Miksei se voisi olla meikkaamatta, paljon mukavamman näköinen.

Huulet on Sarilla pahimmat: näyttää ihan vampyyrilta

No jaa. Näyttää ihan downin syndroomasta kärsivältä ilman meikkiä.

Totta. Aivan karsee ilman meikkiä. Miks helkkarissa se on leikannu kulmakarvansa pois?

Ei tajuu...

alkaa mennä maku tästä ohjelmasta. vittu sama ois alottaa alusta koko shitti :curs:

Suositut

Back
Ylös Bottom