Mä luulen, että ehkä olis voinuki ruveta.:jahas:Luuletko sinä ihan rehellisesti että Manki ois ruvennut sitä panemaan jos BB ei ois puuttunut peliin?
Tuohan on tilanne johon useimmat miehet joutuu joskus. Otetaan baarista kännissä mukaan känninen nainen. Joskus se nainen saattaa lupaavista merkeistä huolimatta sammua. Siinä sitä sit voi koittaa herätellä ja tutkii et oisko tilanne vielä pelastettavissa. Pientä koskettelua jne. Ei kovin poikkeuksellista. Mut ehkä Mika meni rajan yli ku se kisko ne housut alas ja alko näpräilee. Hirvee myötähäpeä tuli sitä katellessa. Kuulostaa rankalta, jos tuosta pamahtaa syyte seksuaalisesta hyväksikäytöstä, koska itse kukin on ollu melkein vastaavassa tilanteessa. Mut kattokaa tunnusmerkistöä, aika lähellä se sitä on.
RL 20 luku. 5 §. Seksuaalinen hyväksikäyttö
...Seksuaalisesta hyväksikäytöstä tuomitaan myös se, joka käyttämällä hyväksi sitä, että toinen tiedottomuuden...tai muun avuttoman tilan takia on kykenemätön puolustamaan itseään tai muodostamaan tai ilmaisemaan tahtoaan,...saa hänet ryhtymään muuhun hänen seksuaalista itsemääräämisoikeuttaan olennaisesti loukkaavaan seksuaaliseen tekoon tai alistumaan sellaisen teon kohteeksi.
Yritys on rangaistava.
Eniten mua tässä kaikessa hämmästyttää, että miten joku on noin idiootti, kännissä tai ei. Haloo, se tietää olevansa BB-talossa. Ois jättäny nuo hommat vaan sinne omaan makkariinsa.