Big Brother 2006

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jaa...

Eihän se "pelkkä" lesbo ole, se on bi. Ja se Ari on kans. Ilmeisesti nää eivät ole mitään salaisuuksia, sillä niistä oli kait jo kuulemma subtv:n sivuilla jutta

Voiko olla naurettavampaa? Umpiluupää mukahauska porukka tekee itseistään pellejä päästäkseen julkkiksen maineeseen ja saadakseen Seiskan järjestämät synttärit itselleen ja nimensä johonkin kutsuvieraslistalle julkkisbileisiin.

Only way to fly, baby.

Lisää viinaa taloon.

Voiko olla naurettavampaa? Umpiluupää mukahauska porukka tekee itseistään pellejä päästäkseen julkkiksen maineeseen ja saadakseen Seiskan järjestämät synttärit itselleen ja nimensä johonkin kutsuvieraslistalle julkkisbileisiin.
Only way to fly, baby. Lisää viinaa taloon.

Voi olla. Ihmiset, jotka seuraamme tätä bakkanaalia. :david: :D

Eihän se "pelkkä" lesbo ole, se on bi. Ja se Ari on kans. Ilmeisesti nää eivät ole mitään salaisuuksia, sillä niistä oli kait jo kuulemma subtv:n sivuilla jutta
Toihan tais tulla ilmi jo eilen illalla Subin normi ohjelmassa

Joo, voitte puhua yleisesti :D

Normaalijaksossa Mira ja Ari paljastivat olevansa bi-seksuaaleja. Niille ketkä eivät tiedä mitä bi-seksuaalisuus on niin tarkennan: pitävät molemmista sukupuolista, eli EIVÄT ole lesboja eivätkä homoja :D

Only way to fly, baby.

Lisää viinaa taloon.

Kuten sanottu, jos ei kiinnosta niin älä katso... Minä ainakin katson :rock:

Tää on just tätä. Me ollaan tirkistelijöitä ja loppujen lopuksi ihan yhtä "fiksuja" kännissä kun noi tossa ohjelmassa. Mutta kun me ei itse olla tossa jutussa oikeesti sisällä, niin noi jutut kuulostavat megatyhmiltä.

Ja koska me emme ole tutustuneet noihin ihmisiin henkilökohtaisesti emmekä pääse itse heidän kanssa kommunikoimaan, tuntuvat heidän juttunsa välillä ärsyttäviltä. Ja ihan varmasti he ja me olemme ärsyttäviä jonkun mielestä.

Toisaalta tonne pitäis jättää noita "ärsyttäviä" ihmisiä, jotta meillä olisi jotain keskusteltavaa...

Äijät sikailee paljussa minkä kerkeää, alkaa meno olla jo aika vauhdikasta, antaspa isoveli vielä pari pulloa nettoa :D

Mä olen miettinyt tota bi-seksuaalin käsitystä. Mulla on ystäviä, jotka ovat bi-seksuaaleja. Yksi heistä voisi kuvitella olevansa vakituisessa parisuhteessa miehen tai naisen kanssa loppuelämänsä.

Toinen heistä seurustelee samaa sukupuolta olevan kanssa vakituisesti ja ajattelee tulevaisuutta, mutta kertoo, että jos ero tulisi, hän haluaisi ottaa uuden kumppanin eri sukupuolta olevasta. Eli omaa sukupuolta oleva on vain tämän hetken juttu.

Kolmas sanoo, että hän ei voisi ikinä kuvitalla vakituista suhdetta samaa sukupuolta olevan kanssa, mutta seksiä hän voi harrastaa hänen kanssaan silti.

Eli kaikkien meidän kohdalla voisi ajatella, että on jana (esimerkkejä):
- Joku meistä on 100% hetero
- Joku 1% bi-seksuaali ja omaan sukupuoleen päin
- Joku 45% bi-seksuaali ja omaan sukupuoleen päin
- Joku 75% bi-seksuaali ja enemmän toiseen sukupuoleen päin
- Joku 1% bi-seksuaali ja toiseen sukupuoleen päin
- Joku 100% lesbo/homo.

Ei sitten sen "syvällisempää"...

Carpet Muncher mikä Carpet Muncher. Ellei tää sit oo joku juoni ja ennaltasuunniteltu jippo Miran puolelta.

Sissus mitä menoa, muutaman kuvan räpsäisin tuosta lcd:n ruudulta jopa talteen :lol2:
Takuulla ei näytetä puoliakaan 22:00 jaksoissa.

Harmittavaa että ohjaaja alkoi sensuroimaan tuota nyt vaikka on 24/7. Kuvaa vain tyhjää huonetta kun bileet ovat saunassa :(

Meno jatkuu saunassa todella villinä. Ihme jos tuo Mika ei lähde talosta ambulanssilla..

Sissus mitä menoa, muutaman kuvan räpsäisin tuosta lcd:n ruudulta jopa talteen :lol2:

Harmittavaa että ohjaaja alkoi sensuroimaan tuota nyt vaikka on 24/7. Kuvaa vain tyhjää huonetta kun bileet ovat saunassa :(

Aivan..yks syö sämpylää yksin keittiössä ja toiset vetää helikopteria saunassa..kuka spede siellä on puikoissa?

Netti 24/7 versiossa näkyy erikseen myös saunacam.

Vittu noi on hulluja! :eek:

Just meinas
mika saada tatulta turpaansa. Kävi huutamaan että saatanan pikkunilkki turpa kii, mulla on lupa lyödä sua turpaan. Sitten kävi tatu ämpyilemään eikä ollut miestä lyömään vaan käänsi asian sitten kaksinkeskisen juttelun tuloksena "leikiksi"

Toi viina on siinä mielessä "hyvä" asia, että se taktikointi loppuu. Jengi on niin jumissa, että ne eivät enää pysy juonen käänteissä mukana.

P.S. Toi Mika on aika junnu, ei sille mitään mahda.

Ehkä surkeimmat kameramiehet/ohjaajat tuolla tänä vuonna. aina ihan pihalla tapahtumista. Tuntuu, ettei kaikkea näytetä edes 24/7 ostajille ja tämä vituttaa. viime vuonna sentään sai kaikesta melkein selvää ja nyt joutuu arvailemaan mitä siellä kuvan ulkopuolella tapahtuu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom