Luulisi senkin jo kertovan jotain Miralle, kun se on kerta jatkuvasti häätöäänestyksessä, että mitä mieltä siitä ollaan talossa. On kyllä tyhmä, jos ei soita missään kelloja.
"- Sä oot yks maailman ihanimmista miehistä, jota mä oon koskaan tavannu, Mira kertoi ja jatkoi kehumistaan ja halailua niin kauan, että Jani alkoi jo vaivaantua.
- Kiitti, et säkään hullumpi oo, siis frendinä, hän naurahti ja siirtyi muiden seuraan."
Jani aika kylmänä ;D No eipä sil, jos ei vaa kiinnosta ni hyvä noin.
Vähänkö Miraa harmitti kun Jani anto siimaa. Sinänsä outoa että en ite en näe Janissa mitään mutta toisaalta minähän olenkin heteromies.. Kuitenkin, Mira kiukkuili ton takia. Paska akka.
Nyt tunnusti Mia käyttäneensä kerran taikasieniä, ja polttaneensa pilveä, nyt puhuvat huumeista enemminki. kaki ja jani ja hanne puhu kokeilleensa/käyttäneensä blossii..
Oho, saiko ne iha vapaasti jutella tollasista? Viimevuonna satuin just kattoo livee ku K(C?)athy alotti samanlaisen keskustelun ja se vihellettiin samantien poikki bb:n toimesta. No kummiski luulen ettei tuota huomisessa koosteessa nähdä...
jos sari on käyny damis käärimäs sätkii, ni veikkaan et silki ollu niis sätkis mukana jotai muuta ku pelkkää röökipurua.. kuha spekuloin, tunnustiks sari mitään vai pysykö ihan hiljaa?
sari ol musta ainoa joka ei tunnustanu mitää tollasta, mä olin kuulevinani että hanne on polttanu kerran pari ja ei tykänny hampun mausta, mia vetäny sienii, kaki pilvee ja ehkä muuta, ei käyny selväks mut minust jutut viittas vähä et ois saattanu olla kokemust. olli sitte unilääkkeit ja pilvee ja sain kuvan et gammaa. ja jani pilvee ja janin aussireissul kaverit oli sienii, mut ei muka jani.. as if.