Big Brother 2006 LIVE 24/7 - Sisältää spoilereita!

Puppeliteema jatkuu. Katsovat "Brokeback Mountainia" leffaillassa, paitsi Kari ja Mira, joita rangaistiin kiroilusta.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Hena kävi jo röökillä kerran kun ei kestänyt katsella.

Tatu ottaa coolisti. On nähnyt leffan jo aikaisemmin. :D

Joka paikassa tuota Henaa haukutaan.. Mä en ole ehtinyt telkkaria paljoa katsella, joten voisiko joku valaista, et kuka se on? :nolo: Jos tänään ehtis bb:n katsoa, niin tietäis sit, et kuinka ärsyttävä se oikeasti on. :rolleyes:

ei Hena nyt mikään piru ole.. ihmiset on vaan kateellisia kun ei saa yhtä monta leukaa vedettyä

Viikkotehtävä: kroisokset ja slummilaiset. Hena, Mika ja Sari ovat kroisoksia, muut ulkona asuvia palvelijoita, joiden on toteutettava kroisosten kaikki toiveet. Laittoivat 35% panokseksi. :D

Jenni on jo aivan hajalla kuten Mirakin, vaikkei tehtävä ole vielä alkanut. Hena innoissaan.

Joka paikassa tuota Henaa haukutaan.. Mä en ole ehtinyt telkkaria paljoa katsella, joten voisiko joku valaista, et kuka se on? :nolo: Jos tänään ehtis bb:n katsoa, niin tietäis sit, et kuinka ärsyttävä se oikeasti on. :rolleyes:

mä en tajua miksi henaa nii paljo haukutaan, tuo mun mielestä paljon meininkiä taloon. Mira tosin saa verisuonen kireäksi, voiko olla vittumaisempi ämmä? noh toivottavasti mirakaan ei iha heti tipu niin saaadaan pian kunnon matsia:D

On se Hena vähän mauton, koko ajan yrittää ja pistääkin paremmaksi. Hirveä pätemisen tarve lähestulkoon kaikessa. Eipä siinä mitään.

Mua ei kukaan "ärsytä", mutta uskon joidenki näiden finaalipaikkoihin : Kale, tatu, Jenni, Kari ja hanne. Muihin en vielä tässä vaiheessa usko. Mikaa ei edes ulkonäkö pelasta niinkuin tähän asti, tosin on nyt petrannut toden teolla.

Hanne? Sehän on perustylsä asukas. Ei varmasti selviä top3 sakkiin.

Viime vuonnakin pääsi tosi pitkälle just perustylsät mutta kaikkien kanssa toimeentulevat. No okei, Hanne tuskin pärjää niin pitkälle. Seuraava putoaja voi hyvinkin olla Henri tai Mira ellei jompikumpi blondeista.

joo ja i vittu hena ei tajua :D

"soppaa enemmän, limua vähemmän"
mika: on sitä soppaa

hena : olisitti enemmän ostan olutta vähemmän limua
mika : kauppa aukee yhdeltä
hena : hieno homma

hena : olisitte ostanu enemmän keittoa, ei limua
mika : kauppa aukee
hena : hieno homma

oon nyt pihalla, mikä juttu tää onk u nää puhuu tollee hienosti :D ja onks mika joku päällikkö

Viikkotehtävä: kroisokset ja slummilaiset. Hena, Mika ja Sari ovat kroisoksia, muut ulkona asuvia palvelijoita, joiden on toteutettava kroisosten kaikki toiveet. Laittoivat 35% panokseksi. :D

Heidi on jo aivan hajalla kuten Mirakin, vaikkei tehtävä ole vielä alkanut. Hena innoissaan.

...

Miten paljon slummilaiset sitte saa ruokaa, ku ei tuolta uutisista oikeen käy ilmi? Entä saaks ne käydä ryöstämässä kroisoksilta, niinku ne vähän vihjas tuolla BB-foorumilla?

Minkälainen meininki siellä on nyt tällä hetkellä? Onko tehtävä kerennyt aiheuttaa paljon eripuraa?

Miten paljon slummilaiset sitte saa ruokaa, ku ei tuolta uutisista oikeen käy ilmi? Entä saaks ne käydä ryöstämässä kroisoksilta, niinku ne vähän vihjas tuolla BB-foorumilla?

Minkälainen meininki siellä on nyt tällä hetkellä? Onko tehtävä kerennyt aiheuttaa paljon eripuraa?

Niilon hernekeittoo ja näkkäriä ja tonnikalaa, mutta saanevat varastella myöhemmin. Mira ja Haidi on ollut eniten rikki. Kaki, Hanne, Jenni, Kaarlo ja Tatu ottaneet todella hyvin. Hena ollut kovin simputtaja, tosigyrpä.

Nyt alkavat kroisokset ottaa keittoo, joten illasta voi tulla mielenkiintoinen.
Keittoa pitäis riittää.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom