BFJ utta Gustafsberg

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Jos tämä oli sarkasmia niin aika hyvä posti. Omasta mielestäni tuollainen itsensä ja tekemänsä työn hehkuttaminen ja "tavisten" mollaaminen kertoo jostain ihan muusta kuin hyvästä itsetunnosta...Toisaalta ymmärrän senkin että on varmasti vaikeaa olla provosoitumatta noista MTV3:n sun muiden sivujen idioottimaisista kommenteista.

Idioottimaiset kommentit tästä eteenpäin ainakaan vähenee?

Jotenkin antaa todella urpomaisen tunteen koko ihmisestä, ikäänkuin hän joka blogikirjoituksessaan joutuisi todistelemaan eniten itselleen mitä onkaan tekemässä. Ihan perus turhajulkkis(tm) kai tää Juttakin on, ensin itketään kun kaikki tunnistaa ja tuijottaa/arvostelee, sitten kuitenkin tungetaan itseään joka läpeen. Kovan työn tuon kunnon eteen on saanut tehdä jne. mutta jos omaa lajiaan haluaa tuoda paremmin esille, kannattaisi hieman nähdä vaivaa ja treenata vähän people skilssejä. Kuinkahan moni tavan tallaaja tuumaa JG:n blogia lukiessaan että perkele, ompas kiva ja terveellinen laji, taidampas kokeilla.

Kyllä itseäkin hieman tökkii lukea tuota kun sä syöt pitsaa niin mä oon lenkillä settiä.

Hienoa että jaksaa liikkua ja tsempata, mutta fiksut tekee sen väheksymättä/arvostelematta muita. Oma mielipiteeni, kenen muunkaan.

Sulkapalloharrastajan silmin 90% väestöstä on todella huonoja sulkapallossa.

Noi "kun sä syöt pitsaa niin mä oon lenkillä" -kommentit on vaan sellaisia että niitä ei kirjoiteta sun pärstäkuvan alle just sulle, vaan yleismaailmallisesti. Se taas että porukka kirjottaa tonne hänen kuvansa alle että "hyi vittu" tai että "ompa typerän näköistä", "en tykkää", "kyllä naisesta täytyy saada kiinni äksdee" on täysin just hänelle kohdistettua, niin täysin idioottimaista käytöstä, että luulisi ihmisten tajuavan paremmin mutta ei niin ei.
Vaikka nettiin saa kirjottaa huoletta kaiken näköistä se ei silti tarkoita sitä että jokaista vastaan tulevaa asiaa joka ei miellytä tarvitsisi lähteä kommentoimaan negatiivisesti, ja varsinkin kun ne kohdennetaan juuri suoraan henkilön blogiin tms., ja niin että tämä varmasti nämä kommentit lukee. Sinänsä siis ihan oikeutan tuon Jutan kannan ja kirjoitukset.

Toisaalta idiootteja on maailma täynnä joten niiden tekemisiin ei vaan kannattaisi kiinnittää huomiota pätkääkään. Kylmiä hermoja vaan vaatii että se onnistuu.

Noi "kun sä syöt pitsaa niin mä oon lenkillä" -kommentit on vaan sellaisia että niitä ei kirjoiteta sun pärstäkuvan alle just sulle, vaan yleismaailmallisesti. Se taas että porukka kirjottaa tonne hänen kuvansa alle että "hyi vittu" tai että "ompa typerän näköistä", "en tykkää", "kyllä naisesta täytyy saada kiinni äksdee" on täysin just hänelle kohdistettua, niin täysin idioottimaista käytöstä, että luulisi ihmisten tajuavan paremmin mutta ei niin ei.
Vaikka nettiin saa kirjottaa huoletta kaiken näköistä se ei silti tarkoita sitä että jokaista vastaan tulevaa asiaa joka ei miellytä tarvitsisi lähteä kommentoimaan negatiivisesti, ja varsinkin kun ne kohdennetaan juuri suoraan henkilön blogiin tms., ja niin että tämä varmasti nämä kommentit lukee. Sinänsä siis ihan oikeutan tuon Jutan kannan ja kirjoitukset.

Toisaalta idiootteja on maailma täynnä joten niiden tekemisiin ei vaan kannattaisi kiinnittää huomiota pätkääkään. Kylmiä hermoja vaan vaatii että se onnistuu.

Mä vähän veikkaan et noiden idioottimaisten kommenttien kirjottajien sakki on aika pieni murto-osa niistä jotka lukevat ko blogia. Vähän niinkuin suomi24 meininki bodausosastolla.

Totta kyllä tuokin. Idiootit kommentit vaan tuppaa pistään aina merkille jolloin niiden kommenttien merkitys kokonaiskuvassa kasvaa.

Ainakin tulee puhetta asiasta ja mainosta jos ei muuta.
Mainosarvo on kova ja kun kyse ei kuitenkaan ole mistään Tukiaisen tapaisesta täydestä tunkemisesta ja turhanpäiväisestä paskasta, niin mikäs siinä. Jutalla on kuitenkin jotain sanottavaa ja ihan asiallisesti sen sanoo. Turhat julkkikset tunkevat julkisuuteen kaikella turhalla, milloin ollaan salarakkaita, milloin tullaan uskoon, milloin lauletaan ja milloin erotaan salarakkaasta. Noilla ei ole mitään arvoa jos objektiivisesti ajatellaan.

Ihan hyvä, että joku pääsee tykittämään isoissa medioissa lihavuutta vastaan kun normaalisti treenaaminen on paheksuttavaa ja on ihan ok maata sohvalla. Meinaan treenaamista ja treenaajia kyllä poljetaan aina kun mahdollista, ihan virallisten tahojenkin toimesta.

Kovan työn tuon kunnon eteen on saanut tehdä jne. mutta jos omaa lajiaan haluaa tuoda paremmin esille, kannattaisi hieman nähdä vaivaa ja treenata vähän people skilssejä.

Vitut tässä mitään lajia tuoda esiin vaan omia bisneksiä. Minua vituttaa eniten ihmiset jotka tulevat lajiin, vetätävät sitä perseeseen sen aikaa, että saavat sen mitä ovat halunneet ja liukenevat sen jälkeen välittämättä seurauksista. Sitten osa on vielä niin tyhmiä, että hurraa tälle. Ne ketkä tekevät touhua vuodesta toiseen, lajin oikeat urheilijat, saavat kärsiä jatkossa näistä Gustafsbergin idioottimaisista lausunnoista julkisuudessa, koska moni "tavis" muistaa ne pitkään. Kuka haluaa, että fitnesslajit on joku urheilulajien Jasmin Mäntylä? Muutenkin on ihan turha selittää, että Jutta on tehnyt tätä vuosia ja on hyvä esimerkki tai jotain. Tuolta: http://www.mtv3.fi/viihde/uutiset/muut.shtml/919392?julkkikset löytyy vanha kisakuva, josta jokainen näkee paljonko siellä on ollut aikanaan kisatessa lihaksia. Tuossa aiemmin on ollut niitä kuvia 2000-luvulta ja taitaa noita kuvia löytyä ihan joka vuodelta seiskan sivuilta ja missään niistä ei ole merkkiäkään lihaksista. Siihenkun vielä ynnätään nuo vuodet pulleana, niin ihan turha saarnata noilla pohjilla "taviksille" tai kenellekään muullekaan pitkäjänteisestä työstä, lihasmuisteista, läskeistä tai yleensäkään mistään. Toisella tapaa tehtynä tämä voisi olla hyvä juttu lajin näkyvyydelle, mutta nyt se ei kyllä valitettavasti ole sitä. Enkä kyllä jaksa uskoa, että se on missään vaiheessa ollut tarkoituskaan.

Vitut tässä mitään lajia tuoda esiin vaan omia bisneksiä. Minua vituttaa eniten ihmiset jotka tulevat lajiin, vetätävät sitä perseeseen sen aikaa, että saavat sen mitä ovat halunneet ja liukenevat sen jälkeen välittämättä seurauksista. Sitten osa on vielä niin tyhmiä, että hurraa tälle. Ne ketkä tekevät touhua vuodesta toiseen, lajin oikeat urheilijat, saavat kärsiä jatkossa näistä Gustafsbergin idioottimaisista lausunnoista julkisuudessa, koska moni "tavis" muistaa ne pitkään. Kuka haluaa, että fitnesslajit on joku urheilulajien Jasmin Mäntylä? Muutenkin on ihan turha selittää, että Jutta on tehnyt tätä vuosia ja on hyvä esimerkki tai jotain. Tuolta: http://www.mtv3.fi/viihde/uutiset/muut.shtml/919392?julkkikset löytyy vanha kisakuva, josta jokainen näkee paljonko siellä on ollut aikanaan kisatessa lihaksia. Tuossa aiemmin on ollut niitä kuvia 2000-luvulta ja taitaa noita kuvia löytyä ihan joka vuodelta seiskan sivuilta ja missään niistä ei ole merkkiäkään lihaksista. Siihenkun vielä ynnätään nuo vuodet pulleana, niin ihan turha saarnata noilla pohjilla "taviksille" tai kenellekään muullekaan pitkäjänteisestä työstä, lihasmuisteista, läskeistä tai yleensäkään mistään. Toisella tapaa tehtynä tämä voisi olla hyvä juttu lajin näkyvyydelle, mutta nyt se ei kyllä valitettavasti ole sitä. Enkä kyllä jaksa uskoa, että se on missään vaiheessa ollut tarkoituskaan.
Hui kauheeta, minkähänlaiset kilarit vedät Matti Nykäsestä :wtf:

Taitaa olla aika monella kiinni siitä, että kisataan lajissa jossa arvostellaan ulkonäköä. Kehoilulla ja bodyfitneksellä on vähän huono maine.
Ois mielenkiintoista nähdä keskustelu Eva Walströmin ulkonäöstä. Luulen, että kommentit olisivat hieman maltillisempia kuin Jutan kohdalla. Ei ole Evallakaan hirveesti ylimäärästä, mutta lajina on nyrkkeily ni olisko se jotenki helpompi sitten hyväksyä.

Miten Matti Nykänen liittyy fitnesslajeihin?:wtf: Matti ja Mervi tulee ja tekee pariposeerauksesta taas suositun?:hyper::D

Niin siis kun tuossa mainitsit, että Jutan kommentit ovat idioottimaisia ja miten niistä sitten kärsii kaikki lajin kisaajat. Eikö samalla logiikalla kaikki mäkihyppääjät kärsi Nykäsen tempauksista? Ja sekö on sitten heti idioottimaista, jos pistää sanansäilää ihan aiheesta lapsiansa lihottavia läskejä kohtaan? Kyllä sulla taitaa mennä puurot ja vellit sekaisin nyt ja pahasti.

Taitaa olla aika monella kiinni siitä, että kisataan lajissa jossa arvostellaan ulkonäköä. Kehoilulla ja bodyfitneksellä on vähän huono maine.
Ois mielenkiintoista nähdä keskustelu Eva Walströmin ulkonäöstä. Luulen, että kommentit olisivat hieman maltillisempia kuin Jutan kohdalla. Ei ole Evallakaan hirveesti ylimäärästä, mutta lajina on nyrkkeily ni olisko se jotenki helpompi sitten hyväksyä.
Evan lihakset ovat ok niinkauan kun, kuten mainitsit, nyrkkeillään. Evan lihakset muuttuisivat steroidilihaksiksi vain jos Eva kertoisi menevänsä fitnesskisaan.

Niin siis kun tuossa mainitsit, että Jutan kommentit ovat idioottimaisia ja miten niistä sitten kärsii kaikki lajin kisaajat. Eikö samalla logiikalla kaikki mäkihyppääjät kärsi Nykäsen tempauksista?

Mistä Matti tuli kuuluisaksi, entä Jutta? Jo ihan lähtökohdiltaan tuo kaksi painii "aavistuksen" eri sarjoissa. Tämän lisäksi mäkihypyllä on hiukan toisenlaiset historialliset pohjat ja laajempi kattaus tunnettuja hyvämaineisia urheilijoita Matin lisäksi, joka ehkä hiukan vaikuttaa kokonaisuuteen.

Ja sekö on sitten heti idioottimaista, jos pistää sanansäilää ihan aiheesta lapsiansa lihottavia läskejä kohtaan? Kyllä sulla taitaa mennä puurot ja vellit sekaisin nyt ja pahasti.

Jos se tehdään noin niin kyllä. Ja ne puurot ja vellit on kyllä jollain ihan muulla sekaisin, jos pidät kyseisen henkilön tapaa ilmaista asiat järkevänä tapana puuttua lasten ylipainoon.

Mistä Matti tuli kuuluisaksi, entä Jutta? Jo ihan lähtökohdiltaan tuo kaksi painii "aavistuksen" eri sarjoissa. Tämän lisäksi mäkihypyllä on hiukan toisenlaiset historialliset pohjat ja laajempi kattaus tunnettuja hyvämaineisia urheilijoita Matin lisäksi, joka ehkä hiukan vaikuttaa kokonaisuuteen.

Jos se tehdään noin niin kyllä. Ja ne puurot ja vellit on kyllä jollain ihan muulla sekaisin, jos pidät kyseisen henkilön tapaa ilmaista asiat järkevänä tapana puuttua lasten ylipainoon.
No herra itse vertasi Juttaa Jasmin Mäntylään. Taitavat hekin painia eri sarjassa. Katselet nyt joidenkin läskilasien läpi tätä asiaa.

17-vuotiaana Mäntylä työskenteli Marjo Sjöroosin Fashion Team -mallitoimistolle ja muutti Turkuun. Vuonna 2000 hän sijoittui 1. perintöprinsessaksi Miss Turku -kisassa. [4] Samana vuonna Mäntylä hävisi Suomen turhin julkkis -äänestyksen Lola Wallinkoskelle 18 äänellä.[5] Tammikuussa vuonna 2001 ollessaan 18-vuotias Mäntylä meni naimisiin Mike Raution kanssa, mutta haki eroa kolmen kuukauden kuluttua.[6] Keväällä 2001 Mäntylän suhteesta Ilkka Kanervaan nousi kohu.[6] Samana vuonna hänet valittiin Suomen turhimmaksi julkkikseksi.[7]

Ja miten sitten virallisesti vaikutetaan lasten lihavuuteen? No kehitellään niille pakollinen kasvispäivä kouluun. Kyllä sä nyt vain olet kujalla, usko pois. Jutan tekstit ovat kärkkäitä, mutta helvetin kaukana idiotismista.

Itse tajuan kyllä kaikki näkemykset. Varmaan vaikeaa pitää jotain julkista treeniprojektia Suomessa ilman että tulisi sontaa niskaan.

Silti, kyllä itseä häiritsee tuo muita ja muiden tavallisempien elämäntapojen tietynlainen väheksyminen vain siksi, että nyt itse sattuu keskittymään treenaamiseen kovasti.

Jos Jutan missio on hävittää läski maan päältä jutuillaan, hän on ehkä vähän epäonnistunut siinä. Sen sijaan keskustelua riittää Jutasta itsestään. Mitä veikkaatte jatkuuko läskin vastainen kampanja kisojen jälkeen?

Minusta kyllä vähän huono idea haukkua "taviksia" kun tarkoituksena on mainostaa lajia - positiivisella tavalla.

No herra itse vertasi Juttaa Jasmin Mäntylään. Taitavat hekin painia eri sarjassa. Katselet nyt joidenkin läskilasien läpi tätä asiaa.

Molemmat taitaa olla valtaosalle tuttuja Seiskan kautta? Jasmin Mäntylä on kärjistetty esimerkki, mutta kyllä ihmiset taitavat noita molempia pitää samaan kategoriaan kuuluvina, kuten myös esim. MTV3:n viihdeosasto läskilaseineen: http://www.mtv3.fi/viihde/uutiset/muut.shtml/919392?julkkikset.

Ja miten sitten virallisesti vaikutetaan lasten lihavuuteen? No kehitellään niille pakollinen kasvispäivä kouluun. Kyllä sä nyt vain olet kujalla, usko pois. Jutan tekstit ovat kärkkäitä, mutta helvetin kaukana idiotismista.

Eli vaihtoehtoja on ainoastaan kaksi paskaa? Joko haukutaan tai sitten pitää syödä kukkakaalia:hyvä: Ei minun tarvitse mitään uskoa, osaan lukea. Eniten tässä juuri ihmetyttää se, että Jutta on livenä varsin fiksun oloinen, mutta noista teksteistä saa ihan toisen kuvan. Hyvin todennäköistä, että noista ei tule se mitä halutaan sanoa ulos oikealla tavalla ja sen takia iso osa ihmisistä, kuten varmasti näistä monien vastauksista huomaat, on kujalla. Mutta sovitaan, että minä ja moni muu luetaan väärin, niin silloin nuo on kirjoitettu oikein.:)

Back
Ylös Bottom