Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.

Arvostan kovasti sitä mitä tekee ja itsekuria mitä se vaatii, mutta en ihan ymmärrä miksi tuo niin kovasti itseään esille (blogin ja mm. nämä kuvat ymmärrän, lähinnä Mariaa, Seiskaa ym. mietin). Käsittääkseni ei kuitenkaan ole mikään ns. julkisuuden henkilö? Tosin ei siinä mitään vikaa ole jos pitää julkisuudesta. Tsemppiä![]()

Ja mitä tulee tuohon "valittamatta mistään"- asiasta, pakko sanoa että blogissa on kyllä "valitettu" ihmisten saamattomuudesta kuntoilun saralla, missejen selluliiteista jne jne. Ihan vaan korjauksena, ymmärrätteväähän tuo on.
Mä en ymmärrä mikä tarve täällä on jengillä heti alkaa puhumaan, että ihmiset ovat alemmuuskompleksista kärsiviä luusereita jos eivät tykkää miehen näköisistä naisista. Makuja on monia, ei mun tarvitse tykätä jätkän kropan omaavista naisista jos en halua, eikä se tee minusta kynistä "isoja" naisia pelkäävää nössöä.
Mahtaakohan herralla olla tiedossa, että Jutta on varsin aikaansaava mimmi. On ollut yrittäjänä ties kuin kauan, eikä siinäkään ole takaiskuista lannistunut. Lapsi on tullut tehtyä ja nyt vaatebisneksessä. Siinä sivussa on sitten se dieetti, joten aika omituista ajatella, ettei elämässä olisi hänellä muuta. Vai tarkoititko vain yleisesti?Tsemppiä toki treenaamisesta, mutta kyllä elämässä voi keskittyä niin paljon muuhunkin.
Mun.....