BF Satu Salo

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Munkin ehdoton suosikki:haart:

Satu on upealla tavalla juurikin kova, tiukka, erittäin kaunis ja näyttävä:worship:

Hienoja kuvia!

Ja Satulle Isot Tsempit loppupuristukseen!

Love her. Todella kaunis neito ja lisäksi kuntokin on mainio. Erinomaista.

hieno kunto jo nyt, kisoissa varmasti todella näyttävä. katselin jo kultsalla, että offikuntokin oli sellainen urheilullinen ja kaunis.

Hieno kunto sinällään, mutta "se" jokin puuttuu ainakin minun silmääni.
Tietty karisma tai naisellisuus jota esim.Katariina Tunturissa on.

Ai ai ai ai.....

Satu on ollut omana esikuvana/idolina treenaamishistoriani alusta alkaen. Satun kroppa on juuri sellainen minkä itselleen soisi :rock:

Satun kuva päätyy ehdottomasti jääkaapin oveen => jos on hetkellinen motivaationpuute lähteä salille, niin vilkaus jääkaapille päin ja taas riittää virtaa!!!!

Kiitos upeista otoksista!:thumbs:

IMG_7036-15.jpg

Voi luoja mikä kuva! Katsokaa noita olkapäitä!

Edit. Niin siis jos ylläoleva huutomerkeillä kyllästetty kommentointini jäi epäselväksi, pidän kovin paljon sekä kuvasta että kuvattavasta.

Mä olen aina tykännyt Sadun fysiikasta...lisäksi vielä kauniit kasvot ja symppis olemus:) Tulee olemaan kova vastus.

Wow Satu! Upeaa! Täytyy kyl yhtyä ylistyskerhoon. Oot mun idoli! :haart:. Upea nainen!...Niin kauniskin. *huoh*. Siinä meikäläisellekin tavoitetta kerrakseen. Hurjasti tsemppiä dieetille. Ja noin kireä kunto jo tässä vaiheessa. :5:

Oijoi, kaunis malli & hyvä kuvaaja :rock:

Kiitokset Mikelle kaikista kuvista, on kyllä tullu vietettyä paljon aikaa gallerian parissa.. Hyvä et intoa ja aikaa löytyy :)

Back
Ylös Bottom