BF Satu Salo

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu

Mike

ATG
Pakkotoisto
Aamulla napattuja kuvia galleriassa.

Sali GB-Gym Helsinki
Vaatteet Bahia netstore

IMG_7042-17.jpg

ihan siistejä kuvia ja nätti malli. vähän ehkä häiritsee ettei yhdessäkään kuvassa ollut katsekontaktia..joku syy tälle?

Oijoijoi, kaunista kaunista! Ihanaa päästä katsomaan huippukisoja tänä syksynä!

Satu on kyllä varsin mallikas ja erittäin kauniissa kunnossa, uskomaton motivaattori!:thumbs:

Satu on kyllä aina ollut meikäläisen suosikki... Korhosessa yhdistyy se kaikki, mitä hyvältä body fitness -kilpailijalta odotetaan.

EDIT: Laitetaan se nyt tähän, vaikka aluksi meinasin jättää pois, upea fitness-pylly!

Bodyfitnesissä kisaa vai? Kun ei etusivulla tai aloituspostauksessa olla mainittu
Hieno kireä kunto jo nyt Satulla, hienoa vaihtelua +15-20kg bulkkaaviin naiskisaajiin

Tuohon galleriaan, itse tykkään paljon enempi selata kuvia jotka on hotlinkattu trediin, tuota galleriaa on sen verta työläämpi selata.

Sadulla on todellä upea fysiikka! Ja tuo kylläpä on tyttö kiristynyt sitten Helsingin leirin :rock: Mahtavaa nähdä hänet syksyllä lavalla. Satu on ehdottomasti yksi mun suosikeista :worship:

Bodyfitnesissä kisaa vai? Kun ei etusivulla tai aloituspostauksessa olla mainittu
Hieno kireä kunto jo nyt Satulla, hienoa vaihtelua +15-20kg bulkkaaviin naiskisaajiin

Tuohon galleriaan, itse tykkään paljon enempi selata kuvia jotka on hotlinkattu trediin, tuota galleriaa on sen verta työläämpi selata.
Jos kuvat laitetaan suoraan ketjuun, ne ladataan aina uudestaan kun ketjun joku avaa huolimatta siitä, vaikka sama käyttäjä ne olisi jo katsonut. Se syö kaistaa sekä lisää liikennettä.

Jessus. Parasta mitä tähän asti on galleria tarjonnut.

Back
Ylös Bottom