BF Laura Tolonen

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Hyviä kuvia.....sopis hyvin titi-nalle ja päiväkoti foorumeille. Mike nyt lipsuu lipsuu......pakkotoisto pakkotoistona. Ja jos näiden piti laittaa hymyilyttää, ni meni sekin homma kyllä suoraan takareisille. Sitähän tässä osittain haettiin sanokoo kuka mitä tahansa. :down:

Oho, sieltähän löyty oikeen hcmörökölli joka syö rautaa ja paskoo painolevyjä. Ei se sovi ollenkaan, että pakkotoiston sivuille nyt pistetään muutama höpöhöpökuva.

Ok, noi kuvat ei liity bodaamiseen eikä voimailuun mitenkää, mutta so not. Eikös sen nyt ole helvetin hyvä et välillä tulee vähän vaihtelua sisältöön? Ainako pitää vaan puhua penkistä ja kattoa kuvia kuinka läskit punnertaa rautaa?

Se on hyvä, että Mike tykkää kuvata ja tosi hieno juttu että edes jakaa näitä kuvia meille. Ei sen ois pakko.

Ei ole vissiin pakko mennä kurkimaan niihin tredeihin missä ei puhuta penkistä jos ei kiinnosta.

Itse ainakin tykkään kattoa erillaisia kuvia, varsinkin kun ne on hyvillä välineillä kuvattu.

Hyviä kuvia.....sopis hyvin titi-nalle ja päiväkoti foorumeille. Mike nyt lipsuu lipsuu......pakkotoisto pakkotoistona. Ja jos näiden piti laittaa hymyilyttää, ni meni sekin homma kyllä suoraan takareisille. Sitähän tässä osittain haettiin sanokoo kuka mitä tahansa. :down:
Lipsuuko? Oletko huomannut, että täällä on yleinen keskustelu jne? Samoin kuvattavana oleva Laura Lindroos sattuu olemaan Force classicin voittaja, jolla on jo galleria Pakkotoistolla. Joten aika kovasti liittyy lajiin. Vai mitä mahdoit tarkoittaa?

Oho, sieltähän löyty oikeen hcmörökölli joka syö rautaa ja paskoo painolevyjä. Ei se sovi ollenkaan, että pakkotoiston sivuille nyt pistetään muutama höpöhöpökuva.

Ok, noi kuvat ei liity bodaamiseen eikä voimailuun mitenkää, mutta so not. Eikös sen nyt ole helvetin hyvä et välillä tulee vähän vaihtelua sisältöön? Ainako pitää vaan puhua penkistä ja kattoa kuvia kuinka läskit punnertaa rautaa?

Se on hyvä, että Mike tykkää kuvata ja tosi hieno juttu että edes jakaa näitä kuvia meille. Ei sen ois pakko.

Ei ole vissiin pakko mennä kurkimaan niihin tredeihin missä ei puhuta penkistä jos ei kiinnosta.

Itse ainakin tykkään kattoa erillaisia kuvia, varsinkin kun ne on hyvillä välineillä kuvattu.

Jos joku vähänki antaa kuvista muuta palautetta kun kehuja, niin heti ilmaantuu näitä miken perseennuolijoita itkemään..:rolleyes:

Tikkarin tilalle olisi voinut laittaa...hmmm....paljasta pintaa tai väkivaltaa.

Vaihtoehtoisesti molempia samanaikaisesti. Ei voi mennä kauheasti pieleen :hyvä:

Edit.
IMG_8571-10.jpg

Puolialaston nainen ja kirves on jo hyvä alku!

Mä kuvaan anyways mitä lystää, joten ei ole tarpeen neuvoa mitä pitäisi kuvata. Kuten olen aikaisemminkin sanonut, kuvaan Suomen kisaajia erilaisilla teemoilla ja olen ilmeisen hyvällä tiellä, koska galleria rikkoi tuossa viikko takaperin 6 miljoonan avatun kuvan rajan. Lauran uusia kuvia on katsottu kymmeniä tuhansia kertoja. En voi miellyttää kaikkia, toinen sanoo, että kuvaan ohi aiheen, toinen sanoo, että saisiko muitakin kuvia kuin salikuvia. Eli melko sama mitä palautetta tulee, päätän itse kuitenkin mitä kuvia teen. Ei mulla yksinkertaisesti riitä motivaatiota vetää samoja salikuvia kerta toisensa jälkeen, joten ennemmin lopetan kokonaan kuvaamisen tänne, kuin jäisin samaan järveen soutamaan.

Kun kisaajat ovat off-seasonilla, niin silloin ei oikein voi mennä kuvaamaan lihaksia, koska kukaan ei offilla halua niitä esitellä. Siksi talven aikana tulen kuvaamaan erilaisia kuvia kunnes sitten taas kesällä ja syksyllä lähtee vaatteita pois ja tulee kehoa enemmän näkyviin.

Toivottavasti tuo ymmärretään, vaikka muutama nyt ihan periaatteen vuoksi ovat vastaan. Hulluinta tässä on kuitenkin se, että ne jotka ovat valmiita narisemaan kuvauksista, ovat ilmaiseksi täällä kaistaa kuluttamassa, eivätkä taatusti laita tikkuakaan ristiin kustannuksiin tai kuvausten järjestelyihin.

Kylläpä jengi jaksaa narista.. Hyvä vaan kun tulee erilaista kuvaa ettei kaikki oo kisakuvia tms posetteluja.

Jaksaa jengi narista? No nuollako pitäis jos ei tykkää? Mulle ei ainakaan auennut nuo kuvat ollenkaan. Ja pitää yhtyä muutamien tähänkin palstaan kirjoittaneiden mietteisiin siitä, että mitä tässä foorumissa saa sanoa. Jos ei jotain miellytä, niin heti pitäisi olla varomassa sanojaan. En ymmärrä tätä ollenkaan. Jos asettuu ns. "julkiseen" tilaan, pitää kestää kritiikki kaikin puolin. Hyvähän se on "firman" pomona rajoittaa sananvapautta, mutta hieman itsekritiikkiä ja itsehillintää kannattaisi välillä harjoittaa.

Mun mielestä toi on just hyvä linja että kuvaa mitä tahtoo, ja tähän asti on ollut ainakin vaihtelevia ja hyviä kuvia. Mutta tota kritiikin sietoo ei oo kenelläkään koskaan liikaa...;)

Jos joku vähänki antaa kuvista muuta palautetta kun kehuja, niin heti ilmaantuu näitä miken perseennuolijoita itkemään..:rolleyes:

Just joo... Heti kun kertoo oman mielipiteensä joka taas puoltaa Miken kantaa niin täällä joku vetää perseennuolenta kortin tiskiin. Mitä vittua mä hyötysin perseennuolemisesta?

Mun pointti oli se, että eikö se ole ihan jees kun tulee monipuolista sisältöä. Täällä on ollut kuvia kaupungeista ja kirkoista.Tosi tyylikkäitä sellaisia ja niitä on kiva katella. Kyllähän joka alan sivuilla on yleinenkeskustelu tms. mikä ei enää liity sivuston aiheeseen.

Piti oikien selata kaikki kuvat läpi mietteellä ja katsoa ne vielä toiseenkin kertaan. Tulee mieleen näistä negatiivisista kommenteista, että porukka on loppupelissä kuitenkin aika musta-valkoista. Kuvathan itseasiassa on radikaalia vaihtelua siihen, mitä täällä normaalisti on.Itse en 100% yhdy Miken näkemykseen kuvankäsittelyn määrästä/tyylistä, mutta en kuitenkaan ole niin sokea, että en osaisi katsoa myös sen 'puun toiselle puolen'. Kyseessä on kuitenkin asia, josta ei voi kuin kiistellä.. makuasia siis.

Mun mielestä oli ainakin aivan hauskaa katsoa Lauraakn väliin eri jutuissa, mitä normaalisti fitnessmimmit nähdään. Ehkä oisin henkilökohtaisesti tehnyt joitakin asioita toisin, mutta en ollutkaan henkilökohtaisesti kuvaamassa Lauraa... eli suomennettuna, kuvat on aina kuvaajansa näköisiä, jos kuvaaja on onnistunut toiminnoissaan ja mielestäni Miken selkeä oma tyyli tulee niin vitun hyvin esiin, että ei voi paljoa paremmaksi vedellä.

Mä kunnioita kuvaajaa kuvaajana tässä puolessa ja paikanpäällä kuvaussession nähneenä myös mallin antautumista asialle, mitä kulloinkin tehdään.

Ja kuten kuvaaja tuolla yllä kertookin, niin kuka helvetti sitä makaroonilaatikkoa jaksaa joka päivä syödä. Antakaa kaikkien kukkien kukkia ja olkaa tyytyväisiä, että näette kukkia. Nauttikaa kokonaisuukista !

Oliko tämä sitten perseen nuolemista (?), ei mielestäni vaan se oli minun rehellinen mielipide kuvista ja niistä käytävistä palautteista. Palaute voi olla positiivista, tai kriittistä, mutta IMO pitäisi myös pystyä kertomaan/perustelemaan mikä mättää. Ilman tätä, palaute ei ole palaute vaan kannanotto oman näkeyksen vastaiseen toimintaan.
Antakaa siis palautetta, jos narinaa puoleen tai toiseen haluatte julkaista :thumbs:

Ollaan me kuitenkin aika pitkä matka tultu näistä kisakuvista. Ehkä tuohon aikaan olisi jotkut osanneet arvostaa jos panostus olisi tätä luokkaa mitä nyt.

Eihän täällä kukaan ole sinun panostas tai lajille omistautumista vähätellytkään.

Valokuvissa, niinkuin muissakin visuaalisissa töissä on pointti, että joko ne kuvat "iskee", koskettaa, puhuttelee, miellyttää tai sitten ei. Eihän tässä sen kummemmasta ole kysymys, kuin muulloinkaan, että nämä(kin) kuvat vaikuttavat erilailla eri ihmisiin. Osaa naurattaa, ja osaa taas ei naurata. Osa tykkää, osa ei.

Eihän tän tyyppisillä kuvilla olekaan tarkoitus kaikkia miellyttää, ja ken esim. juuri näistä kuvista saa hyvät naurut ja iloisen mielen, on tavoittanut sen, mitä kuvaaja on halunnut kuvassaan tuoda esiin ja kuvaaja on osunut juuri sen katsojan "hermoon".

Joskus muinoin yhtä sadasta Uuno elokuvasta mainostettiin "Jos ei naurata, saat rahat takaisin". Olisin saanut, jos olisin kehdannut mennä pyytämään.

Summasummarum, se, että jotkut eivät näistä tän tyylisistä kuvista tällä kertaa syttyneet, ei tarkoita sitä, että dissaisivat kuvaajaa tai vähättelisivät hänen työpanostaan tai taitojaan.

Ollaan me kuitenkin aika pitkä matka tultu näistä kisakuvista. Ehkä tuohon aikaan olisi jotkut osanneet arvostaa jos panostus olisi tätä luokkaa mitä nyt.

P1000816.jpg

NO NIIN...näitä lisää....repesin heti aamusta....käyhdylle on käymässä final destination 3 / ring.......eli hakija on tulossa....jatka Mike samaan malliin! Äijä se osaa piristää heti aamusta. :rock:

jumalattoman zexikkäitä kuvia. nää sykkii meitsiin paljo enempi ko salikuvat eri tiukassa kunnossa. kiitos :dance:

Jaksaa jengi narista? No nuollako pitäis jos ei tykkää? Mulle ei ainakaan auennut nuo kuvat ollenkaan blablablabla

Ei tarvi nuolla, sitä en tarkottanut. Mutta en tajua tuotakaan, että aina joku jaksaa kitistä oli kuvat millasia tahansa.. koskaan ei miellytä.

Mahtavaa Laura, sulla on asennetta lähteä myös tämän tapaisiin kuviin :hyvä:. Meni jokunen tovi kikatellessa noita sun ilmeitä.

Minusta on ihan mielettömän hienoa, että täällä on erilaisia kuvia. Näiden funktio oli selkeästi viihdyttää.

Mike tuottaa hyvää matskua ja näkee vaivaa niiden eteen hurjan paljon. Eikö se ole aika jees juttu, että hän jakaa ne täällä pakkiksella kaikkien nähtäväksi, ihan ilmatteeksi. Ei sillä, että jokaisen pitäisi kaikista kuvista pitää, mielipiteensä kullakin. Minusta ainakin on todella hienoa, että täällä ylipäätään on runsaasti kuvamateriaalia. Kiitokset siitä Mikelle :hyvä:.

Mä oon tykänny kaikista Miken ottamista kuvista tähän mennessä ja niin tykkäsin näistäkin! Musta on hienoo, et joku jaksaa oikeesti nähdä vaivaa ilahduttaakseen muita ja tuodakseen Suomen kisaajia näytille. Huippua, et aiheet vaihtuu eikä tartte joka kerta kattoo samanlaisia rinta sivulta ja levee selkä eestä kuvia.

Laura on loistava ja erittäin kuvauksellinen malli. Hänellä on upea fysiikka ja kuvaukselliset kasvot. Ja ihanat ilmeet :lol2:

Jos joku ei kuvista tykkää niin sit ei tykkää, mut mä tykkäsin. Jos nyt oon sit perseennuolija niin sovitaan sit vaikka niin..

Lisää samanlaista (eli juuri tällaista erilaista :D) matskua!

Kyllä ison miehen pitäisi jo osata ottaa palautetta vastaan oli se sitten positiivista tai negatiivista. Kai sitä nyt saa oman mielipiteensä sanoa. Enkä tässä nyt vähättele panostasi.

Itse en tykkää kuvien ideasta, mutta värit yms. kyl on nättii.

Tuossa on pari Miken lausumaa lausetta vuoden takaa:

"Vipit nimenomaan laittavat kuvia ARVOSTELTAVAKSI, minä en."

"Ajatelkaa tilannetta, että en kuvaisi ollenkaan, olisiko se ideaali tilanne?"

Minusta nämä lauseet sisältävät aika paljon asiaa. Ne vain täytyy sisäistää, onko se liian vaikeaa? :thumbs:

Back
Ylös Bottom