BF Laura Tolonen

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Mielestäni äärikireä kisakunto ei ole erityisen kaunis, joten odotan innolla lisää offikuntoisten kisaajien kuvia. Hyvän näköistä kun kuvattava uskaltaa laittaa itsensä likoon, ja tulee näitä vähemmän vakavan näköisiä kuvia hauskoilla ilmeillä.

Nyyssiksestä puheenollen. Olen jo järjestänyt valmiiksi kuvaukset, ne kuvataan lähiaikoina ja teema on erikoisin mitä olen koskaan tehnyt. Paikka on varsin erikoinen, sinne ei kovin montaa kertaa vuodessa pääse ollenkaan, saati sitten kuvaamaan. Eli nyysmaister on tulossa kuviin ihan pian ja visio on todella siisti, toivottavasti onnistun toteuttamaan sen.

Talviteemaa olen kehitellyt jo viime talvena, siihen tarvitsen vain sähköä, idea on valmiina.

Salomaa ei kovin usein mistään meitsin kuvista ole tykännyt. Saliksen mielestä hauskaa(ivallisesti) olivat Nyyssölän, Strandin ja Musan salikuvat. Kaikki ei voi diggaa, joten jokainen olkoon mitä mieltä haluaa.

Pidän monista kuvista mitä olet ottanut. Älä Maik negaa!
Kaikki kuvat on hyvin otettu ja toteutettu, mutta eri asia on, että löytyykö niistä jotain mikä miellyttäisi kovasti silmää. Hyviä ja miellyttäviä kuvia on silti varmasti enemmän kuin huonoja.

No pistetääs tähän lisää kuvausmatskua...

attachment.php

attachment.php

1 läppärikäsitelty kuvatus, minkä otin ennen kuvauspaikan purkua. Mä tarkistan nää tän kuvan vielä kotinäytöltä ja korjaan asian, jos kaikki on viturallaan.

attachment.php

Liitteet

• _TLP3559.webp
    _TLP3559.webp
    49 KB · Katsottu: 2 649
  • _TLP3574.webp
    _TLP3574.webp
    57,1 KB · Katsottu: 2 677
  • _TLP3583.webp
    _TLP3583.webp
    88,5 KB · Katsottu: 2 778
Aika armoton tuo laaja linssi ja ylhäältäkuvaaminen. Eka kattoin että Michael Monroe on puettu transsuksi :D Leveät linssi ei ole naisten ystävä.

Millä linssillä nuo on kuvattu? Kallista lasia taitaa olla. Joku 13mm?

Photoshopissa käytetty jotain maski layeriä?

TLP:n kolme viimeistä kuvaa miellyttää omaa silmää melkoisesti. Hienoja otoksia!

TLP:n kolme viimeistä kuvaa miellyttää omaa silmää melkoisesti. Hienoja otoksia!

Kiitokset

Mä oikeastaan lähdin mukaan vaan sillä, että räpsin jotain täytettä tänne pakkikselle itse siitä kuvaustapahtumasta. Lisäksi kun tuo Mikekään kun ei turhan useasti täällä ruudulla vilahda :D

Tämä on näistä paras, todella siisti. Muut aika mitäänsanomattomia mulle. Mike on saanut kyllä hiottua tekniikkansa aika kovaksi.
8.jpg

Taustat on kivan surrealistisia, kuten esimerkiksi tuossa ylhäällä. Ideasta en syty liekkeihin, mutta kuten todettua, kaikkia ei voi eikä pidä miellyttää.

Mua häiritsee nuo Lauran kengät, jotenkin ne ei mun mielestä sovi teemaan eikä asuun ollenkaan.

Löysin suosikkini. Mä pidän ideasta -jotain uutta- ja iskee mun huumorintajuuni kuin tuhat volttia. Seuraava kuvasarja Nyyssölästä (ihan kummasta vaan, upeita molemmat) hiekkalaatikolla?

Mua häiritsee nuo Lauran kengät, jotenkin ne ei mun mielestä sovi teemaan eikä asuun ollenkaan.
Samma här, mutta oonki kenkäfriikki. Heti kun katoin nuo kuvat, niin tuli mieleen nämä kengät:
istockphoto_3276555_pink_girl_shoes.jpg

Näissä kuvissa oli muutama varsin hyvä otos, joissa oli mun silmään ideaa ja ne oli toimivia. Ja ne oli itseasiassa just näitä, mitä tähän threadiin on jo nosteltukin. Ehkä näissä kuvajutuissakin toimis semmonen " vähempi on enempi" periaate?

Scaipaa.

Hyviä kuvia.....sopis hyvin titi-nalle ja päiväkoti foorumeille. Mike nyt lipsuu lipsuu......pakkotoisto pakkotoistona. Ja jos näiden piti laittaa hymyilyttää, ni meni sekin homma kyllä suoraan takareisille. Sitähän tässä osittain haettiin sanokoo kuka mitä tahansa. :down:

Back
Ylös Bottom