BF Laura Tolonen

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
viimeinen kuva... :D:D vähän joutu putoomaan

muutenkin mukava nähdä näitä huumorilla tuotettuja settejä ainaisten otsarypyssäsalipuristussettien sijaan. Propsit lauralle ja mikelle, kovaa settiä puskee kerta toisensa jälkeen!

normal_20.jpg

Mikähän jekku jäi tekemättä... Loistava setti! Hyvä Mike!

Tosi hauskoja kuvia varsinkin metalmanin linkittämä ja viimeinen:lol2:

Mitään kuvauksesta tai taiteesta ymmärtämättömänä mulle tulee hyvin surrealistinen fiilis noista kuvista väreineen ja vääristymineen:thumbs:

Minusta eivät kyllä olleet hauskoja, sorry. Ai niin, Mikehän ei negatiivista palautetta kestä...bannit tuloo! Ja sitä ennen perskärpästen kitinä!

Hauskoja, Laura uskaltaa pistää itsensä likoon! :lol2: Tulee ihan mieleen joku Power Puff Girls :)

Mikä on kenenkin mielestä hauskaa... Mun mielestä nuo ainakin ovat hauskempia/hassumpia kuin normaalit, vakavat salilla hauiskääntöä tehdessä otetut kuvat. Hienoja.

Minusta eivät kyllä olleet hauskoja, sorry. Ai niin, Mikehän ei negatiivista palautetta kestä...bannit tuloo! Ja sitä ennen perskärpästen kitinä!
Ihan vapaasti saat olla pitämättä, mutta jatkossa poika, oleppas kunnolla forumilla. Olit avannut ketjuja "panisitko transua" jne. Niitä ei tänne kaivata, joten jos et osaa olla asiallisesti, niin oleppa hiljaa jatkossa. Eikä tämä ole siis mikään neuvo, vaan käsky.

Kaffeelta lähdettiin liikenteeseen, sillä itseasiassa pölähdin mukaan kuvauksiin hivenen puskista.

attachment.php

Tuli tavattua Laurakin 1. kertaa in real, tai siis juteltua enemmän ja aivan valloittava persoona on kyllä kyseessä. Pitää joskus oikein pistää kunnon kuvaukset pystyyn, eli saapua tsadiin ihan kuvausmielessä. Nyt olin kurssilla Nurmijärvellä, joten tämä tuli hivenen pikaisesti.

Mike se on kova poika houkuttelemaan kohteita kuvauksiin.... muistellaampa erään kirkkokierroksen kuvaa ja tätä, kuvaajan otteet on kyllä aikalailla samanmoiset :D

attachment.php

Ja unohtamatta kuvaajan tyytyväistä ilmettä onnistuneen houkuttelun jälkeen :wtf: :D

attachment.php

Lisää matskua tulee, joitakin kuvaustapahtumasta otettuja kuvia illemmalla ja 1 kuva Laurasta kunhan pääsen kotikoneelle, niin ei tarvi arpoa tän läppärin näytön kanssa noita säätöjä/värejä ;)

Liitteet

• _TLP3531.webp
    _TLP3531.webp
    58,5 KB · Katsottu: 3 728
  • _TLP3540.webp
    _TLP3540.webp
    59,4 KB · Katsottu: 3 719
  • _TLP3570.webp
    _TLP3570.webp
    84,6 KB · Katsottu: 3 685
Onhan tässä Lauralla hyvä asenne ja tottakai nämä kuvat ovat hauskempia kuin normaalit salikuvat. Silti, en oikein tajua mikä järki näissä on, mutta ei se mitään. Katsoa saa mitä haluaa, eikä tarvi vitttuilla jos tehdään joskus eri tavalla. Hienoa sekin on.

Täytyy myöntää, että tolle tyytyväisen kuvaajan ilmeelle putosin.

Selostin jo etusivulla mikä pointti näissä on. Selostetaan nyt uudestaan jos ei vaivauduta sieltä lukemaan. Eli koska nyt tulee todella pitkä tauko ennenkuin kukaan on dieetillä tai on kisoja, niin ajattelin kuvailla näitä suomalaisia kisaajamimmejä offilla eri teemoilla. Keksin ideoita ajan mittaan, hauskoja ja ei niin hauskoja.

Aikaisemmin kun kuvasin paljon studiossa, niin siitä sanottiin, että toistaa itseään. Olen laajentanut aika radikaalisti kuvausten skaalaa ja teen niin jatkossakin. Mun on ruokittava omaa motivaatiotani, ei vain pysty vetämään aina vain salilla ja ketä tässä nyt salilla sitten kuvaisi, kun kukaan ei ole kuukausiin kuvauskunnossa salikuviin.

Luin selostuksesi ennen kuin olin kommentoinut ja projekti on mielenkiintoinen. Se on ihan luonnollista, ettei tällä hetkellä syksyn kisojen jälkeen ole ketään "kuvauskunnosssa", joten ideoita pitää kehitellä eri jutuista.

Jos kuvissa olisi ollut Nyyssis, olisi se naurattanut jostain syystä kuitenkin enemmän.

Btw. Olisiko mitään ideaa kuvata lumien tullen jotain siistiä settiä missä pääosissa olisi jäätävä kylmyys, hohtava umpihanki ja kehonrakentaja esim. turkiksissa?

Noi on aika tyylikästä settiä! Hienoa saada myös muita kuvia kuin treeni- ja posetuskuvia. Eri teemat ideana on hjuva. Saa tavalliset tallaajat muutakin ideaa body-skenestä kuin "ne vaan pullistelee". Muutenkin tuo piristystä kuviin mitä enemmän mielikuvitusta on mukana.

Back
Ylös Bottom