BF Laura Tolonen

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
IMG_8591-10.jpg

Tämä on mun mielestä siistein kuva jonka oon nähnyt Mikelta. Vihdoinkin liikettä ja eloa kuvassa eikä pelkkää patsastelua. Tällaisia lisää!

Kyllähän sitä liikettä ja eloa saataisiin Ryssä jos vain rahaa ja aikaa olisi polttaa huolella näihin kuvauksiin. Kuvaan kuitenkin semmoisia immeisiä, että hyvä kun kuvattavaksi jaksavat väsymykseltään venyä, joten tuskin saan ketään benji hyppyyn. Mutta koitetaan keksiä kaikkea erilaista aina välillä. Tavallista salikuvaakin tulee ihan pian. Aina ei voi keksiä uutta joka kuvaukseen, joten ymmärtäkää sitten sekin, jos tulee perinteisempää joskus.

Kreikka on kuulemma kieltäytynyt Suomen tarjoamasta avusta metsäpalojen sammuttamiseen, mutta eivätpä taida tietää mitä menettivät;)

Kerta kaikkiaan upea teema, puhumattakaan upeasta kuvattavasta!

Laura on kyllä mahtavassa kondiksessa.

Mutta yksi kysymys, miksi Laurasta pitää tehdä aina äijämäinen??!?
Onko Lauralla sukupuoliroolit jotenkin sekoittuneet vai onko se puhtaasti Miken ideointia?

Laura toimisi muuten ihan täydellisesti mutta voisiko häntä tuoda esiin vähän naisellisemmin?

Mutta yksi kysymys, miksi Laurasta pitää tehdä aina äijämäinen??!?
Onko Lauralla sukupuoliroolit jotenkin sekoittuneet vai onko se puhtaasti Miken ideointia?
Tsekkaapa tuo Lauran kuvagalleria läpi, voitko sen jälkeen sanoa "aina äijämäinen".

Taisit muuten Satunkin kuvien kohdilla kaivata lisää naisellisuutta. Makuasioita, sano kissa kun... :jahas: Minkä kukin sitten naisellisuudeksi tai miehekkyydeksi katsoo. Itse taas tykkään enemmän siitä, että ihmiset eivät ole niinkään mihinkään sukupuolirooleihin kangistuneita. Ja mitä valokuviin tulee, niin ainakin itse silmää miellyttää niissä enemmän sellaiset kuvat, joissa kuvattavassa on pikkaisen enemmän persoonaa ja särmää, kuin vaan sellaista "nättiyttä".

En tarkoita mitään pikkusievää "nättiyttä", vaan sitä että miksi näitä epänaisellisia piirteitä
pitää korostaa (ehkä niitä piirteitä on Satussa ja Laurassa sitten enemmän)?

No, kukin tyylillään. Tämä oli vain oma mielipiteeni johon lienen oikeutettu kuten muutkin
kommentoineet.

Minnan kuvista pidin kovasti, ne olivat tyylikkäitä.

En tarkoita mitään pikkusievää "nättiyttä", vaan sitä että miksi näitä epänaisellisia piirteitä
pitää korostaa (ehkä niitä piirteitä on Satussa ja Laurassa sitten enemmän)?
Kerrotko tarkemmin mitkä on niitä epänaisellisia piirteitä? Ja vielä mihin vertaat?

Kummaa vikinää kuvaustavasta jne. Tosin en tiedä, onko se tervettä kritiikkiä?:)

Imo, hyviä kuvia nämä kyllä, todella kuvaukselliset kasvot tuolla Lauralla. Parempia nää teemakuvat välillä on, ku aina sitä salisettiä.

Onhan nämä letkukuvat täysin eri tason kuvia fiilikseltään kuin lihaisa nainen jossain "naisellisissa" hepenissä jäkittämässä olevinaan kauniina. Paremmin mun mielestä nämä bodarimimmit käy maskuliiniseen ympäristöön (ei salille) letku tms. uloke käteen ja mielellään vielä laitetaan mimmit tekemään jotain muuta kuin vetämään näitä miljoona kertaa kuvattuja poseja.

On kyllä Miken kuvista ehdottomasti parhaimmasta päästä. Onko muuten ikinä käynyt niin ,että tietää jo kuvatessaan ,ettei näistä kummosta tavaraa tule.

On kyllä Miken kuvista ehdottomasti parhaimmasta päästä. Onko muuten ikinä käynyt niin ,että tietää jo kuvatessaan ,ettei näistä kummosta tavaraa tule.
On käynyt ja sen sanon, että silloin menee koko päivä pilalle ja ottaa pattiin niin maan saatanasti. Vihaan epäonnistumista kuvauksissa.

Back
Ylös Bottom