Tämä on mun mielestä siistein kuva jonka oon nähnyt Mikelta. Vihdoinkin liikettä ja eloa kuvassa eikä pelkkää patsastelua. Tällaisia lisää!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
saiskos ens kerralla sitten paloasemakuvia niin, että kuvassa on paloMies? ilman paitaa. pikkusen nokisena ja hikisenä. ei tartte olla bodari. ja laura toki saa olla kuvassa myös![]()

Tsekkaapa tuo Lauran kuvagalleria läpi, voitko sen jälkeen sanoa "aina äijämäinen".Mutta yksi kysymys, miksi Laurasta pitää tehdä aina äijämäinen??!?
Onko Lauralla sukupuoliroolit jotenkin sekoittuneet vai onko se puhtaasti Miken ideointia?
Kerrotko tarkemmin mitkä on niitä epänaisellisia piirteitä? Ja vielä mihin vertaat?En tarkoita mitään pikkusievää "nättiyttä", vaan sitä että miksi näitä epänaisellisia piirteitä
pitää korostaa (ehkä niitä piirteitä on Satussa ja Laurassa sitten enemmän)?

On käynyt ja sen sanon, että silloin menee koko päivä pilalle ja ottaa pattiin niin maan saatanasti. Vihaan epäonnistumista kuvauksissa.On kyllä Miken kuvista ehdottomasti parhaimmasta päästä. Onko muuten ikinä käynyt niin ,että tietää jo kuvatessaan ,ettei näistä kummosta tavaraa tule.
Paremmin mun mielestä nämä bodarimimmit käy maskuliiniseen ympäristöön (ei salille) letku tms. uloke käteen