BF Kiira Harju

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Erikoiset kuvat tosiaan. Toi kasvokuva ja se missä pyyhitään silmiä [itkua] kuvat oli mun suosikit.

Siis jumalauta!!! Nyt tuli kyllä siisteintä settiä mitä koskaan nähty! Siis aivan käsittämätöntä!

No olipas jotain täysin erilaista mitä odotin näkeväni. Olen oikeestaan sanaton.

Nyt "alkujärkytyksestä" toivuttuani voin kyllä sanoa että todella taidokasta maskeerausta ja hieno toteutus!

Olisin sisimmässäni toivonut näkeväni nimenomaan Kiiran tämän hetkistä kuntoa. Pitää vain muistuttaa itseäni, että eihän kaikki Miken kisoihin menevistä tytöistä ottamat kuvat ole varsinaisesti kuntoa esitteleviä olleet. Siispä ennakko-odotukseni vain hämäsivät. :)

Nyt "alkujärkytyksestä" toivuttuani voin kyllä sanoa että todella taidokasta maskeerausta ja hieno toteutus!

Olisin sisimmässäni toivonut näkeväni nimenomaan Kiiran tämän hetkistä kuntoa. Pitää vain muistuttaa itseäni, että eihän kaikki Miken kisoihin menevistä tytöistä ottamat kuvat ole varsinaisesti kuntoa esitteleviä olleet. Siispä ennakko-odotukseni vain hämäsivät. :)
Juu, en jaksa sitä kuntoa alkaa esittelemään, se on äärimmäisen tylsää. Lavakuvia tulee kuitenkin aina se 500+, niin tehdään näissä jutuissa muita kuvia ja annetaan lajistakin erilaisempi kuva ulkopuolisille.

Nyt vasta sen tajusin. tuo tyttöhahmo, jota Cirppu esittää tuo elävästi mieleen ICO-pelin tyttöhahmon, jota ohjattiin käsi kädessä läpi synkän linnan.
ico-e.jpg

Corpse Bride sävytys ja tietynlainen ahdistuneisuus tuo plussaa myös.

Jos jotain ns. miinuksia voi edes mainita, tausta kaikissa viidessä kuvassa sama. Hahmo vain liikkuu paikasta toiseen. Olisin ehkä kaivannut erilaisia synkähköjä taustoja hautuumaalta, enemmän kuin yksi kuitenkin.

Mutta mahtavaa tunnelmaa kuvissa!:hyvä:

Iso käsi ja KIITOS Saaralle ja Mikelle tästä mahdollisuudesta - kuvista tuli ihan mielettömän hienoja :worship:. En voinut kyllä villeimmissäkään ennakko-odotuksissani muuntautua väsähtäneestä dieettirimpulasta tuollaiseksi todella upeasti toteutetuksi surulliseksi aaveeksi :D Saara on todellinen pro. Hauska yksityiskohta on myös se, että noissa kuvissa mun naama oli suurin piirtein peruslukemilla ja tuo surkea ilme ja suru oli loihdittu vain maskeerauksella :eek:

Mahtava maskeeraus kuvissa. :rock:

En osannut oikein kuvitella tälläistä. Ei parane näitä katsella illalla, voi vaikka nähdä painajaisia. Ei Mikeltä aivan heti ideat lopu kesken. :worship:

Minua kiehtoo kovasti kuva 3. Se valon kajastus puiden takaa ja sen tekemät varjot on mageita. Uskomatonta maskeerausta. Hienoa työtä Mike ja tytöt :).

Cirpulle paljon tsemppiä vikalle viikolle ja onnea kisoihin :haart:.

Back
Ylös Bottom