Erikoiset kuvat tosiaan. Toi kasvokuva ja se missä pyyhitään silmiä [itkua] kuvat oli mun suosikit.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No olipas jotain täysin erilaista mitä odotin näkeväni. Olen oikeestaan sanaton.

Juu, en jaksa sitä kuntoa alkaa esittelemään, se on äärimmäisen tylsää. Lavakuvia tulee kuitenkin aina se 500+, niin tehdään näissä jutuissa muita kuvia ja annetaan lajistakin erilaisempi kuva ulkopuolisille.Nyt "alkujärkytyksestä" toivuttuani voin kyllä sanoa että todella taidokasta maskeerausta ja hieno toteutus!
Olisin sisimmässäni toivonut näkeväni nimenomaan Kiiran tämän hetkistä kuntoa. Pitää vain muistuttaa itseäni, että eihän kaikki Miken kisoihin menevistä tytöistä ottamat kuvat ole varsinaisesti kuntoa esitteleviä olleet. Siispä ennakko-odotukseni vain hämäsivät.![]()
. En voinut kyllä villeimmissäkään ennakko-odotuksissani muuntautua väsähtäneestä dieettirimpulasta tuollaiseksi todella upeasti toteutetuksi surulliseksi aaveeksi :D Saara on todellinen pro. Hauska yksityiskohta on myös se, että noissa kuvissa mun naama oli suurin piirtein peruslukemilla ja tuo surkea ilme ja suru oli loihdittu vain maskeerauksella