Paitti kalapuikossa
Kalapuikot on jo kaukana hyvästä bodysafkasta :D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Paitti kalapuikossa
Bettina lempi treenimusat? Top 3 bändit?
Ja kiitos videoista, mukavaa seurattavaa! 1 per viikko on hyvä tahti ;)
Se joka sanoo pakasteseitiä maukkaaksi ei omaa makuaistia, tai vaihtoehtoisesti ei ole syönyt järviemme luonnonkaloja ahventa, kuhaa, siikaa tai lohikaloja. Ja ei, kaupan kirjolohi ei mene tähän kastiin.
Heh, mua alko naurattaa tää leikkuulauta keskustelu :D Kiitos hualenpirosta, mutta edelleen ilman salmonellaa tai listeriaa pusken eteenpäin. En ole kyllä asiaan huomiota kiinnittänyt, pitäisi vissii käydä uusimas hygieniapassi ;)
Mitä noita muiden kisaajien ketjuja tullut luettua, niin voit alkaa varautumaan siihen että alat saamaan täällä opastusta myös eri liikkeissä.
Seiti on kyllä ihan paskaa ja maistuu ihan helvetin pahalle laittaa suolaa päälle tai ei. Se haju jo pelkästään mikä siitä tulee kun koittaa paistaa, hyi taivas.
Mitä noita muiden kisaajien ketjuja tullut luettua, niin voit alkaa varautumaan siihen että alat saamaan täällä opastusta myös eri liikkeissä.
eikös hiuksiin ulottuvat koristelut paljasta, kummasta on kyse. Ja varmaan 10x halvempaakin![]()
Ihan uteliaisuuttani kysäsen, niin onko noi mustat/harmaat savuhärpäketöpötykset noissa kuvissa vartalomaalauksia vai onko ne photoshopattu noihin kuviin?
Itse kuvittelin että letissä olevat olisi lisätty koneella, mutta muuten for real.eikös hiuksiin ulottuvat koristelut paljasta, kummasta on kyse. Ja varmaan 10x halvempaakin![]()
En nyt tullut tänne kiusaamaan ketään, mutta onhan tuo nyt melko lapsellista naureskella, kuinka ei ole ikinä tullut mitään oireita. Samaan kastiin menee esimerkiksi ne ihmiset, jotka eivät jaksa huolehtia tietoturvastaan. "Ei mulla ole mitään tärkeää koneella, nii en tartte mitää ohelmia". Sitten ihmetellään miten kaikki leviää.
Sillä riskillä ei ole mitään merkitystä, vaan sillä, että se voi mahdollisesti vaikuttaa toistenkin ihmisten elämään. Ja harvinaisen usein se ennaltaehkäisy on kymmenen kertaa helpompaa kuin jälkiseuraukset.
Mennyt vähän yli nämä tykkäyksien kalastelut näillä näppärillä kommenteilla. Tottakai nyt tuotetusta materiaalista voidaan keskustella.
Ihan uteliaisuuttani kysäsen, niin onko noi mustat/harmaat savuhärpäketöpötykset noissa kuvissa vartalomaalauksia vai onko ne photoshopattu noihin kuviin?
Oon hyvä photoshoppaamaan kun porukka ei osaa enää kertoa onko aitoa vai shopattua.