BF Bettina Gräsbeck

Se joka sanoo pakasteseitiä maukkaaksi ei omaa makuaistia, tai vaihtoehtoisesti ei ole syönyt järviemme luonnonkaloja ahventa, kuhaa, siikaa tai lohikaloja. Ja ei, kaupan kirjolohi ei mene tähän kastiin.

Bettinan kanssa studiolla.

Galleriaan

800_1647.jpg

Bettina lempi treenimusat? Top 3 bändit?

Ja kiitos videoista, mukavaa seurattavaa! 1 per viikko on hyvä tahti ;)

Mjaaa-a, täytyy kyl sanoo et aika sekalaista settiä tulee kuunneltua Rammsteinistä eminemiin! Ja kiitos, kivahan noit on duunailla muiden hommien lomassa jos viihdyttäviä ovat :D

- - - Updated - - -

Se joka sanoo pakasteseitiä maukkaaksi ei omaa makuaistia, tai vaihtoehtoisesti ei ole syönyt järviemme luonnonkaloja ahventa, kuhaa, siikaa tai lohikaloja. Ja ei, kaupan kirjolohi ei mene tähän kastiin.

:D Kyllä sitä pystyy syömään, ja tuleehan noita muitakin fisuja maisteltua varsinkin kesäaikaan möksällä, eihän kukaan nyt sentään seitiä vertaa mainitsemiisi kaloihin. Mutta kuten Mike sanoi, hyvä proteiininlähde se on, ja suht edullinen, omassa käytössä säännöllisen epäsäännöllisesti...

Heh, mua alko naurattaa tää leikkuulauta keskustelu :D Kiitos hualenpirosta, mutta edelleen ilman salmonellaa tai listeriaa pusken eteenpäin. En ole kyllä asiaan huomiota kiinnittänyt, pitäisi vissii käydä uusimas hygieniapassi ;)

Heh, mua alko naurattaa tää leikkuulauta keskustelu :D Kiitos hualenpirosta, mutta edelleen ilman salmonellaa tai listeriaa pusken eteenpäin. En ole kyllä asiaan huomiota kiinnittänyt, pitäisi vissii käydä uusimas hygieniapassi ;)

Mitä noita muiden kisaajien ketjuja tullut luettua, niin voit alkaa varautumaan siihen että alat saamaan täällä opastusta myös eri liikkeissä.

Mitä noita muiden kisaajien ketjuja tullut luettua, niin voit alkaa varautumaan siihen että alat saamaan täällä opastusta myös eri liikkeissä.

+koko treenifilosofia käännetään pakkiksen metodimestareiden opastuksella oikeaan suuntaan.

Seiti on kyllä ihan paskaa ja maistuu ihan helvetin pahalle laittaa suolaa päälle tai ei. Se haju jo pelkästään mikä siitä tulee kun koittaa paistaa, hyi taivas.

Kunnon dieetti ja riittävän alhaiset kalorit, niin kyllä on seitikin yhtä herkkua.

En nyt tullut tänne kiusaamaan ketään, mutta onhan tuo nyt melko lapsellista naureskella, kuinka ei ole ikinä tullut mitään oireita. Samaan kastiin menee esimerkiksi ne ihmiset, jotka eivät jaksa huolehtia tietoturvastaan. "Ei mulla ole mitään tärkeää koneella, nii en tartte mitää ohelmia". Sitten ihmetellään miten kaikki leviää.

Sillä riskillä ei ole mitään merkitystä, vaan sillä, että se voi mahdollisesti vaikuttaa toistenkin ihmisten elämään. Ja harvinaisen usein se ennaltaehkäisy on kymmenen kertaa helpompaa kuin jälkiseuraukset.

Mennyt vähän yli nämä tykkäyksien kalastelut näillä näppärillä kommenteilla. Tottakai nyt tuotetusta materiaalista voidaan keskustella.

Ihan uteliaisuuttani kysäsen, niin onko noi mustat/harmaat savuhärpäketöpötykset noissa kuvissa vartalomaalauksia vai onko ne photoshopattu noihin kuviin?

Ihan uteliaisuuttani kysäsen, niin onko noi mustat/harmaat savuhärpäketöpötykset noissa kuvissa vartalomaalauksia vai onko ne photoshopattu noihin kuviin?

eikös hiuksiin ulottuvat koristelut paljasta, kummasta on kyse. Ja varmaan 10x halvempaakin :)
Itse kuvittelin että letissä olevat olisi lisätty koneella, mutta muuten for real.
Ainakin koneella tehtynä kaikkine kulmineen yms., niin melkosen monta euroa menee työtunteina käsittelyyn. Heittämällä ohi jostain meikkaajan/maskeeraajan/tms palkasta jos multa kysyis. Ellei ole tommost tehnyt tosin paljon ja vartin homma.

EDIT: Jaa, no siinähän se vastaus tulikin sitten. Oikein meni. :P

En nyt tullut tänne kiusaamaan ketään, mutta onhan tuo nyt melko lapsellista naureskella, kuinka ei ole ikinä tullut mitään oireita. Samaan kastiin menee esimerkiksi ne ihmiset, jotka eivät jaksa huolehtia tietoturvastaan. "Ei mulla ole mitään tärkeää koneella, nii en tartte mitää ohelmia". Sitten ihmetellään miten kaikki leviää.

Sillä riskillä ei ole mitään merkitystä, vaan sillä, että se voi mahdollisesti vaikuttaa toistenkin ihmisten elämään. Ja harvinaisen usein se ennaltaehkäisy on kymmenen kertaa helpompaa kuin jälkiseuraukset.

Mennyt vähän yli nämä tykkäyksien kalastelut näillä näppärillä kommenteilla. Tottakai nyt tuotetusta materiaalista voidaan keskustella.

No oot kyllä ihan oikeessa siinä, että jos muille kuin itselleni ruokaa laittaisin niin sietäis kyllä olla tarkempi. Itse en ole kauheasti koskaan tuosta ruuan ylihygieenisyydestä nillittänyt, ympäri maailmaa oon syönyt jos jonkinlaista nilviäistä mitä ihmeellisimmissä oloissa.... Toiset on herkempiä!

- - - Updated - - -

Ne on jokaiseen kuvaan ihan maskeeraajan avulla lisätty kuva kuvalta jatkumaan, eli ei oo shopattu...

Oon hyvä photoshoppaamaan kun porukka ei osaa enää kertoa onko aitoa vai shopattua.

Mietin juuri samaa ja tulin samaan lopputulokseen. Ehkä jopa onnistuisit saamaan minut rantakuntoon photoshopilla :hyper:

Vähemmän OT:

Parin katsomani videon perusteella Bettina vaikuttaa motivoituneelta ja kovaa duunia tekevältä mimmiltä joten peukku ylös hänelle!

Back
Ylös Bottom