Better Bodies model search 2005

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Anne P
  • Aloitettu Aloitettu

Anne P

APhysiques International
Mode
Katso ehdokkaiden kuvat ja äänestä suosikkiasi osoitteessa:

http://www.betterbodies.se/tavling/vote2.htm

Ihana yllätys, kun mukana on Suomenkin tyttö, eli viime vuoden fitness mallikisan voittaja Henna Niemi:thumbs:
Noista ilmeisesti kuusi parasta mukaan fitness festival- tapahtuman yhteydessä pidettävään finaaliin! http://www.fitnessfestivalen.se

Ja ei tehdä tästä mitään kuolaus threadia. Oma suosikkini on Helene, jotenki niin äärimmäisen positiivisen näkönen tyttö, ja käsivarresta näkee, että salilla on huhkittu hiki hatussa! Kun tässähän nimenomaan valitaan FITNESS MALLIA!Go girl!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
typhoon sanoi:
toivottavasti et mua tarkottanu :D
sua sua:)
Grosskopf sanoi:
Neutraalilla on varaa sanoa, noi kaikki naiset olisi sille vaan helppoja pelinappuloita rakkauden markkinoilla.
juu niin on vara sanoa. oma suosikki on Helene Ahlson, niinkuin varmasti suurimman osan mielestä;)

Mitvit täällä löpistään, Asna on kuu-uuuma (vähän niinkuin Faith Buffyssa). Heidi V:kin on sulkku ja huippukunnossa, mutta lopulta ääneni sai Henna tuolla oikealla alakuvalla (naisten pitäis aina nostella käsiään kaikissa kuvissa, se venyttää torsoa niin viekottelevasti kaarelle).

typhoon sanoi:
eihän tuosta saa rumaa vaikka miten päin kattois :eek:

.
en ole kertaakaan häntä rumaksi sanonut, vaan rumimmaksi nuista tytöistä:) .

Hennalle meni..Ei kyl IMO mitenkään paras mahdollinen valikoima..

Äänestin Lindaa. Vautsi mikä kroppa, tajuttomassa kunnossa. Mun mielestä osa noista oli vähän liian lihattoman ja laihan näköisiä, ei kyllä miellytä meikäläisen silmää sportti/salivaatekatalogissa. Heidi V:llä ja Helenellä on kans hieno kroppa.

Heidi tai Helene:kuola: ...mun mielestä Henna on ihan nätti, mutta aivan liian löysä...

Ai nää olikin vaan naisten kuvia. :( Missä ne miesehdokkaat oikein on?? :kuola:

No mut noista paras oli kuitenkin Maria. 1000 x :kuola: ja :haart:

EDIT: Okei otan mä sittenkin vielä Heidi V:n kans... ja Helenen.. ja ja.. no eiköhän nuo riitä. :kuola:
EDIT: Hyvä minä kun puhun että otan kun äänestäähän noita piti. Tämmöstä se on kun vähän liian tohkeissaan on. :david:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom