Beta-alaniinin päivittäinen käyttö?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ostin tossa kokeilu mielessä Fastin beta-alaniinin. Ohjeessa lukee 1.5g tyhjään mahaan kaksi kertaa päivässä. Okei. Sitten tutustuin kyseiseen aminohappoon tarkemmin ja paras tulos saadaan päivittäisellä käytöllä, että karnosiinitasojen merkittävä nousu lihaksissa kestää useamman viikon. Täytyykö tota oottaa siis vain se 2vk joka päivä 2krt päivässä ja sitten jatkossa riittää ennen treeniä otettuna?

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Vaikka noin, ei se oo niin justiinsa kun ne tasot kuten itsekin totesit, nousee helevetin hitaasti. Ennen treeniä se on kivoin ottaa kun se kihelmöinti vituttaa jos on tekemättä mitään, oon itte yleensä just ottanut kerran päivässä 3g annoksen ennen treeniä.

Zone-sarja -42%
Mulla ainaki aiheuttaa tuo Fastin beta ennen treeniä otettuna helvetin pahaa oloa ku jostain syystä ei tunnu vesi sillon imeytyä mahasta mihinkään. Samaan aikaan suuta kuivaa ihan helvetisti, mutta vettä ei voi kuitenkaan tunkea enempää mahaan ku muuten tulee pihalle. Aika eriskummallista. Pitää treenin perään vedellä, jotta välttyy tuolta.

Varmaa aika yksilökohtaista tommonen vaikutus? Itse taas ostin fastin koska kaverit kehu tota tuotetta just! Vähän kihelmöi mutta ei muuta?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom