Ben & Jerry´s jäätelöt

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Oi jumankauta nää on mun suosikkeja.. Jos haluan herkutella ja tekee mieli jotain hyvää niin ei kun polkasten Makuuniin ja B&J:ta mukaan. Ahh...

En suosittele juustokakkujäätelöä, oli hieman liian erikoisen makuista. Kantta avatessa sieltä tulvahti aivan juuston haju ja ne suklaapäällysteiset tuorejuustoklöntit eivät kyllä ainakaan makua parantaneet :S

Brownie-maku on mun lemppari :rolleyes:

Mulla riittää yksi purkki 3-4 syöntikertaan, onneksi se on niin makeaa, ettei tule kerralla vedettyä!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Peace of cake oli aivan mahtavata tavaraa! :kuola:
Juuri käväsin makuunissa hakemassa purkin one cheesecake brownieta. :kuola:

Nyt taas pitää ylistää maasta taivaaseen vaikka manasinkin sen piss foodin alimpaan helvettiin.
Seuraavana makutestiin lähtee se banaanihommeli.

tuli tossa B&J Chocolate Fudge Brownie ostettua ja täytyy kyllä sanoa että on aivan saatanan tuhtia tavaraa, ensimmäinen B&J siis mitä syön ikinä.
Mut ei tätä helvetti voi edes kokonaan yhellä kertaa vetää, kyl tää sillä tavalla tuolla vatsassa tuntuu.

Phishfood lähti pois. Ei saa kuulema enää ostettua isoja pakkauksia, paitsi B&J pisteiltä, joissa se on sitten kalliimpaa kuin ennen.

Phishfood lähti pois. Ei saa kuulema enää ostettua isoja pakkauksia, paitsi B&J pisteiltä, joissa se on sitten kalliimpaa kuin ennen.
Älä muuta sano. Ei tule paljoa edes ostettua näitä enää, kun tota ei saa. Chocolate Fudge Brownieta tulee joskus harvoin ostettua, vaikka sekään ei ole läheskään niin hyvää kuin phish food. Muita ei oikein jaksa syödä ollenkaan. Yksi Bohemian Raspberry pyöri tuolla pakastimessa varmaan kuukauden ennen kuin sain sen tuhottua kokonaan.

Älä muuta sano. Ei tule paljoa edes ostettua näitä enää, kun tota ei saa. Chocolate Fudge Brownieta tulee joskus harvoin ostettua, vaikka sekään ei ole läheskään niin hyvää kuin phish food. Muita ei oikein jaksa syödä ollenkaan. Yksi Bohemian Raspberry pyöri tuolla pakastimessa varmaan kuukauden ennen kuin sain sen tuhottua kokonaan.
Phish Food oli kyllä paras maku. Harmi kun ei enää saa. :(

Tänään tuli kokeiltua vahingossa NY Super Fudge Chunkkia (piti ostaa Vanilla Toffee Crunchia...nappasin väärän purkin mukaan). Ihan ookoo, vaikka ei ollutkaan mun "juttu". Huomenna pitää korjata moka, ja hakea Toffee Crunchia :kuola:

Ihanaa jäätelöä. Pari purkkia on tullut ostettua kesällä, kaikista ihanin on se Kampin kioskista ostettava herkkupurkki johon tulee omavalintaista jäätelöä, kastiketta, kermavaahtoa ja suklaata päällee :kuola: Ei tee edes pahaa vaikka on niin makeaa :D

Lauantaina vetelin American Dinerissa sellasta makua ku Coffee Coffee BuzzBuzzBuzz.
Oli kyllä törkeen hyvää, espressoa ja suklaata. :kuola:
Annos oli kyllä ihan tajuttoman kokoinen. Harmi vaan ettei taida tuota makua löytyä pakastealtaasta.

En suosittele juustokakkujäätelöä, oli hieman liian erikoisen makuista. Kantta avatessa sieltä tulvahti aivan juuston haju ja ne suklaapäällysteiset tuorejuustoklöntit eivät kyllä ainakaan makua parantaneet :S

Mulla riittää yksi purkki 3-4 syöntikertaan, onneksi se on niin makeaa, ettei tule kerralla vedettyä!
Älä nyt.. Juustokakkuhan on ihan paras, ja sitä paitsi, ei ne mitään juustokakkupaloja oo siellä vaan sitä keksitaikinaa ja mansikoita! Ihmettelen myös että miten kenelläkää riittää toi pikkupurkki 3-4 syöntikertaan? Tai sit mä oon vaan läski. :D

Peace of cake oli aivan mahtavata tavaraa! :kuola:

Älä nyt.. Juustokakkuhan on ihan paras, ja sitä paitsi, ei ne mitään juustokakkupaloja oo siellä vaan sitä keksitaikinaa ja mansikoita! Ihmettelen myös että miten kenelläkää riittää toi pikkupurkki 3-4 syöntikertaan? Tai sit mä oon vaan läski. :D

1....2 syöntikertaa enintään. On se niin hyvää tuo juustokakku hässäkkä.
:kuola::kuola::kuola:

Pitkä flunssa veti nyt viikonloppuna olon niin kököksi, ettei ruokakaan maistunu. Ratkaisin tilanteen hakemalla lähikaupasta 2xcookie dough-jädeä.

Vitutti ku melkein 3vkoa taistellu kaiken maailman lääkkeillä jne tätä tautia vastaan.

Pakostakin joutunu olemaan reenaamatta nyt reilun viikon, meni hermot ja luovutin,heh...
Mahakipu oli hyvää vaihtelua, kun muut paikat oli aiemmin kipeenä (nenä ja kurkku)
:)

Ihme ja kumma, nyt olen paranemaan päin:rock:
Jumalan salvaa tuo eväs:thumbs:

nää oli sitten ilmestyny cittariin.ei välttis hyvä asia :D

Ihan kehujen perusteella oli pakko kurtasta juuri äsken tommonen phish food pönttö. Eipä se ollu niin hyvää kuin Fairly Nuts imho :P Ja oli pieni pettymys että se oli suklaajätskiä, pitäs ehkä lukea tarkemmin se selite siinä otsikon alla. Mutta ei se missään nimessä pahaa ollu, erinomaista [suklaajätskiä].

Ja oulussa, limingantullin prismassa on ainaki over 9000 pönttöä tuota phish foodia. Kävin eilen kattoon päivällä ja oli vaan yks kpl jossain ihan sielä perällä, ja ku illalla tulin himaan ja luin ton että phish foodia ei saa ja miten se on parasta jne jne ni kävin sitten tänään hakemassa. Oli tullu ihan hullu tukku lisää.

Ei muuta ku lipastamaan :) Nyt ku jätskikesä on korkattu voi hyvin mielin alkaa kiristelemään.

Prkl ku menitte mainostamaan, pitää ehkä hakia vielä yksi purnukka B&J:tä tälle illalle :D

Mitä jäätelöön tulee niin suosittelen !!PIRKAN!! pähkinä yllätystä jos tykkää pähkinöiden mausta. Parasta pähkinäjätskiä maailmassa, samanlaisessa ben & jerry tyylisessä purnukassa myydään, ainakin k-kaupoissa.. Tosin myös kallista noin 5e/500ml

Tosi hyvää toi uusi Ben & Jerry's:in Coconutterly Fair... :kuola:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom