Ben & Jerry´s jäätelöt

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Valion minttujäätelö > X

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Höh! Mä en ikinä löydä tota jätskiä mistään! :itku: Aina kun nään Valintatalon jossakin, meen ettimään sitä mutta en vieläkään oo löytänyt. Ja oon kuullut siitä niin monesta paikkaa!

Höh! Mä en ikinä löydä tota jätskiä mistään! :itku: Aina kun nään Valintatalon jossakin, meen ettimään sitä mutta en vieläkään oo löytänyt. Ja oon kuullut siitä niin monesta paikkaa!

toissapäivänä näin noita jumbon cittarissaki, että eiköhän sitä löydy niistäkin. ja tais olla jollakin jätski-osaston lieppeillä ihan omassa kaapissa. niin ja kuka on kieltänyt sua avaamasta suutas siellä kaupassa. jos ei oo munaa pyytää kassatädiltä ohjeita jäätelön luokse, niin ei tartte kyllä saadakaan sitä.

Joku aika sitten tuli mutusteltua sitä chocolatebrownies-kamaa ja olihan se kyllä aika tujakkaa koostumukseltaan. Ostan kyllä mieluummin jotain Valion Ainoa, Carte D'Oria tai Eldoradon 3 sulkaa:ta.

Ei musta korkean hintansa väärtiä vaikka hyvää toki on.

Joku aika sitten tuli mutusteltua sitä chocolatebrownies-kamaa ja olihan se kyllä aika tujakkaa koostumukseltaan. Ostan kyllä mieluummin jotain Valion Ainoa, Carte D'Oria tai Eldoradon 3 sulkaa:ta.

Ei musta korkean hintansa väärtiä vaikka hyvää toki on.

Samaa mieltä. Valion aino huomattavasti parempaa, mutta meneehän tuo vaihteluna välillä

Ovathan Pakkislaiset huomanneet, että BJ:ltä on tullut myyntiin uusia makuja? Uutta ovat tänä vuonna ainakin uudistettu Chunky Monkey (reilun kaupan), Bohemian Raspberry (vadelmaa ja brownieta), One Cheesecake (juustokakkubrowniepaloja) ja Vanilla Toffee Crunch (toffeepaloja).

Ovathan Pakkislaiset huomanneet, että BJ:ltä on tullut myyntiin uusia makuja? Uutta ovat tänä vuonna ainakin uudistettu Chunky Monkey (reilun kaupan), Bohemian Raspberry (vadelmaa ja brownieta), One Cheesecake (juustokakkubrowniepaloja) ja Vanilla Toffee Crunch (toffeepaloja).
Tuota Cheesecake hässäkkää olisin ostanut yksi päivä mutta ei ainakaan makuunissa ollut. Ne jotka ovat löytäneet pistäkääs arvostelua :)

Tänään maistettu Vanilla Toffee Crunch, Bohemian Raspberry, Chunky Monkey ja sitruunasorbetti. Ensimmäisessä oli ihan älyttömän kokoisia toffeecruncheja=hyvää, vattubrownie oli ihan ok, banaanisuklaajätski ei uponnut (traumoja Bravo-jätskistä :urjo:), ja sitruunasorbetti oli aika perushyvää ja raikasta. Suosikki on edelleen Cookie Dough, joskin harmittaa etten tuota uutta juustokakkuhässäkkää maistanut.

Phishfoodin joukossa oleva se valkonen vaahtokarkki töhnä on ihan törkeen hyvää.. Toi uusi toffee kuulostaa kans aika hyvältä. :kuola:

Eilen näin Hesan Sokoksen S-marketissa B&J:tä olevan myös myynnissä. Hyvä niin, ei tartte aina lähteä etsimään Valtsuja...:hyvä:

Miks mie en oo koskaan näitä bongannu? Kuulostaa ihan törkeen hyvälle.. :kuola:
Nyt iski kunnon jätskihimo :D

Phishfoodin joukossa oleva se valkonen vaahtokarkki töhnä on ihan törkeen hyvää..
Toi on ylivoimaisesti parasta. Siitä tulikin mieleen, että miksihän näillä sivuilla ei näy tota phish foodia? (En ainakaan äkkiseltään löytänyt.) Kaikkea muuta on, mutta ei sitä. Ei kai vain ole sen maahantuontia lopetettu? Jos on, niin :itku:

Toi bohemian raspberry on kyllä tosi hyvää. Uusi suosikkini noista Suomessa myytävistä (mukaanlukien Kampin kiskalta saatavat).

Kannattaa muuten testata Häagen Dazsin mansikkajuustokakkujäätelöä. Älyttömän hyvää. Ja noitahan saa nykyään ainakin pääkaupunkiseudulta valikoiduista paikoista (mm. stockan herkku).

Ite oon pelkästään sitä juustokakkusettiä maistanu ja on kyllä älyttömän hyvää.
Tosin tuohon hintaan tuskin kukaan pahaa jäätelöä ostaisikaan :)

Bohemian Raspberry oli tosi hyvää (ois ollu täydellistä jos se ois ollu suklaajätskiä :D) ja eilen tuli vedettyä purkillinen Toffee Crunchia ja vaikka en vaniljajäätelöstä tykkää, niin toi oli ihan loistavaa!!! Ne toffeepalat oli ihan :kuola:

PS. Offilla on kivaa :D

Pitiki nähdä tätä makuunissa viime viikolla ja päättää ostaaa joskus, pitikin nähdä tää thread. Nousin jo sohvalta että lähen hakemaan.. Joten unohdan koko riesan dieetin loppuun asti, sen jälkeen maistan ainaki purkillisen :D

Ei voi paljon muuta sanoa kuin että never ever again. Karseinta ja makeinta paskaa mitä olen ikinä syönyt. Ensimmäiden desi meni ihan kohtuullisesti, toinen asenteella, kolmas raivolla ja neljäs ja viides laattaa pidätellen. Järjetöntä. Nyt olen kärsinyt tuon infernaalisen sotkun aiheuttamasta pahasta olosta kaksi tuntia.

Hyi helvetti.

Edit: Maku oli tuota Piece Of Cake mansikkajuustokakkuimellysscheissea.

Never say never :D

Mähän sanoin, että kyseessä oli vaan väärä maku. Sumu söi eilen todistetusti melkein koko purkillisen Vanilla Toffee Crunchia, eikä edes valittanut pahaa oloa. On se äijä :rock:

Phishfood on taivaallista. :kuola: Samoin tuo New York Super Fufge Chunk ja Chunky Monkey. Onneksi mulla ei ole varaa ostaa niitä usein.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom