Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Höh! Mä en ikinä löydä tota jätskiä mistään! :itku: Aina kun nään Valintatalon jossakin, meen ettimään sitä mutta en vieläkään oo löytänyt. Ja oon kuullut siitä niin monesta paikkaa!
Joku aika sitten tuli mutusteltua sitä chocolatebrownies-kamaa ja olihan se kyllä aika tujakkaa koostumukseltaan. Ostan kyllä mieluummin jotain Valion Ainoa, Carte D'Oria tai Eldoradon 3 sulkaa:ta.
Ei musta korkean hintansa väärtiä vaikka hyvää toki on.
Tuota Cheesecake hässäkkää olisin ostanut yksi päivä mutta ei ainakaan makuunissa ollut. Ne jotka ovat löytäneet pistäkääs arvosteluaOvathan Pakkislaiset huomanneet, että BJ:ltä on tullut myyntiin uusia makuja? Uutta ovat tänä vuonna ainakin uudistettu Chunky Monkey (reilun kaupan), Bohemian Raspberry (vadelmaa ja brownieta), One Cheesecake (juustokakkubrowniepaloja) ja Vanilla Toffee Crunch (toffeepaloja).
Ovathan Pakkislaiset huomanneet, että BJ:ltä on tullut myyntiin uusia makuja? Uutta ovat tänä vuonna ainakin uudistettu Chunky Monkey (reilun kaupan), Bohemian Raspberry (vadelmaa ja brownieta), One Cheesecake (juustokakkubrowniepaloja) ja Vanilla Toffee Crunch (toffeepaloja).
Toi on ylivoimaisesti parasta. Siitä tulikin mieleen, että miksihän näillä sivuilla ei näy tota phish foodia? (En ainakaan äkkiseltään löytänyt.) Kaikkea muuta on, mutta ei sitä. Ei kai vain ole sen maahantuontia lopetettu? Jos on, niin :itku:Phishfoodin joukossa oleva se valkonen vaahtokarkki töhnä on ihan törkeen hyvää..
Ovathan Pakkislaiset huomanneet, että BJ:ltä on tullut myyntiin uusia makuja? Uutta ovat tänä vuonna ainakin uudistettu Chunky Monkey (reilun kaupan), Bohemian Raspberry (vadelmaa ja brownieta), One Cheesecake (juustokakkubrowniepaloja) ja Vanilla Toffee Crunch (toffeepaloja).
Ei voi paljon muuta sanoa kuin että never ever again. Karseinta ja makeinta paskaa mitä olen ikinä syönyt. Ensimmäiden desi meni ihan kohtuullisesti, toinen asenteella, kolmas raivolla ja neljäs ja viides laattaa pidätellen. Järjetöntä. Nyt olen kärsinyt tuon infernaalisen sotkun aiheuttamasta pahasta olosta kaksi tuntia.
Hyi helvetti.
Edit: Maku oli tuota Piece Of Cake mansikkajuustokakkuimellysscheissea.