Beautifulpeople.se

Ikä
58
Eilen YLE:n TV uutisissa oli juttu närää aiheuttaneesta
beautifulpeople.se sivustosta, johon pääsee jäseneksi
vain kauniit ihmiset. Onko pakkis mahdollisesti myös muuttumassa
massivepeople.com:si ei rääpäleille - vain todella kasvaneet ?

Joka tapauksessa hyvä bisnes idea - sellainen sivusto joka
ärsyttää yli uutiskynnyksen. En muista YLE:n uutisten koskaan
promonneen mitään saittia. Huomiotaloudessa tärkeintä on
julkisuus - mikä tahansa julkisuus.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tomi sanoi:
Tuskin, sillä se karsisi n. 90% lukijoista.

Mihin suuntaan? Tärkeintähän on löytää sisäinen bodariutensa vaikkei olisikaan niin treenattu kaappi kuin mitä jotkut foorumilaisista ovat. :)

Mitä sitten tulee tuohon ruotsalaisten nettisivuun johon pääsevät vain kauniit ihmiset lukijaksi, niin mielestäni hyvä idea. Uskokaa että tämä poikii jatkossa nettisivut myös meille rumille kehonrakentajille. :D

Kyllä ruotsalaiset osaavat aina yllättää... Vaan tosiaan jos pakkiskin rajoittuisi "oikeasti" kasvaneille ketkä pitäisi jättää jäljelle, Natuna=oikeasti kasvaneetko ;)

J.EdgarHoover sanoi:
vain kauniit ihmiset...

Mitä tämä tarkoittaa, ettei saitin palveluita ei ole lainkaan kohdistettu meille, suomalaisille? Ja meiltä sentään löytyy Armi Kuusela, Tarja Smura ja se yks ämmä sieltä city.fi peilikuvasta, joka pyllistää joka kuvassa. P**kele, tää ei vetele. Jos hurrit tahtoo sotaa, sodan he myöskin tulevat saamaan. Luuleeko ne, että me ei olla päästy huonosta itsetunnosta ja historiallisesta pikkuveliasenteesta eroon? Suomalaiset kauniit naiset ovat tunnettuja aina Turkissa asti ja miehetkin on niin komeita, että selkä on pitempi kuin jalat. Ja jos se finjävlattely ei lopu, niin Ruotsista tehdään siirtomaa, naiset ja lapset raiskataan, muttei miehiä.

Eipähän enää tarvitse kenenkään arpoa onko kaunis vai ruma. Tästä lähtien beautifulpeople.se sen meille kertoo. Tämän jälkeen voi joka mestassa markkinoida olevansa virallisesti kaunis/ruma.

Ei mua ärsytä moiset sivut. Mut mä oonkin toosi nätti. Joskus kun torsoni kiiltelee hiestä ja siristän silmiä peilille ja törrötän vähän huulia, kiihotun itsekin.

Belmondo sanoi:
Ei mua ärsytä moiset sivut. Mut mä oonkin toosi nätti. Joskus kun torsoni kiiltelee hiestä ja siristän silmiä peilille ja törrötän vähän huulia, kiihotun itsekin.

Tälläisten lausahdusten jälkeen kuuluu olla hymiö perässä!!! :)

J.EdgarHoover sanoi:
vain kauniit ihmiset...

Olipa hirveästi toteutettu sivusto. Miten tuota oikein pystyy käyttämään? ilmeisesti kauniit ihmiset eivät tarvitse hyvää käyttöliittymää olenkaan.

J.EdgarHoover sanoi:
vain kauniit ihmiset. Onko pakkis mahdollisesti myös muuttumassa
massivepeople.com:si ei rääpäleille - vain todella kasvaneet ?

Joka tapauksessa hyvä bisnes idea - sellainen sivusto joka
ärsyttää yli uutiskynnyksen. En muista YLE:n uutisten koskaan
promonneen mitään saittia. Huomiotaloudessa tärkeintä on
julkisuus - mikä tahansa julkisuus.

Helppohan tonne on vaan skannata jostain komean kaverin kuva ja eikun trollaamaan. Varmaan tulee ongelmia kyseisen sivun väelle em. toiminnasta :D .

Mitä tuon sivun "jäsenet" sitten tekee sillä saitillaan / jäsenyydellään? Tuo sivu bugitti Firefoxilla sen verta pahasti, etten oikein päässyt asian ytimeen.

Mistäköhän asioista tuolla keskustellaan? Uusista Body Shop-tuotteista ja hiusten kiillosta...?

Turhanpäiväinen sivu joka tapauksessa (hylkäsivät hakemukseni) ja sivujen ylläpitäjä hankkii luultavasti vaan runkkumateriaalia noin.

Jos kuulin oikein, on kyseessä lähinnä deittauspalvelu.
Mahdollisuus tutustua muihin kauniisiin ihmisiin. Ei tää
nyt ihan uutta ole. Onhan esim. Mensalaiset halunneet eristäytyä
omaan älykkäiden ihmisten kerhoonsa. Itse diggailen kuitenkin
ihmisten erilaisuutta, enkä halua yhteisöön jossa kaikki on
samanlaisia kuin minä eli lähinnä suljetulle osastolle.

Belmondolla on terve asenne. Ihmisten tulisi digata enemmän
itseään. Muista pääsee eroon ennemmin tai myöhemmin, mutta
omassa nahassaan joutuu olemaan 24h/vrk. Toisaalta tossa
itsestään kiihottumisessa on myös vaaransa. Helposti syntyy
halu tehdä itsestään vielä viehkeämpi ja peliin tulee mukaan
naisten vaatteet ja meikit. Jos muistan oikein niin leffassa
American Psycho kundi viihtyi hyvin peilin edessä itseään ihaillen vaikka
huoneessa oli kaksi puolialastonta naista.

inflames sanoi:
Mistäköhän asioista tuolla keskustellaan? Uusista Body Shop-tuotteista ja hiusten kiillosta...?

Turhanpäiväinen sivu joka tapauksessa (hylkäsivät hakemukseni) ja sivujen ylläpitäjä hankkii luultavasti vaan runkkumateriaalia noin.

Itselläni tulee mieleen kuva siitä, että sivujen ylläpitäjät ovat itse auttamattoman rumia. :lol2:
sitten he nauravat partaansa typeriä mallinukkeja.

J.EdgarHoover sanoi:
Toisaalta tossa
itsestään kiihottumisessa on myös vaaransa. Helposti syntyy
halu tehdä itsestään vielä viehkeämpi ja peliin tulee mukaan
naisten vaatteet ja meikit. Jos muistan oikein niin leffassa
American Psycho kundi viihtyi hyvin peilin edessä itseään ihaillen vaikka
huoneessa oli kaksi puolialastonta naista.

Mä komistaudun vaan mustilla silmillä ja arvilla, noilla miehen meikeillä.
Ajaaks yksi täysalaston nainen saman asian? Siinä tapauksessa, DUN DÄT. (Ja siitäkös se vaan innostui..)

Juu, helvetin huonot sivut teknisesti IMO... Minkätakia se on pitäny survoa tollaseen vidun pieneen ikkunaan.

Mikäs tuossa, odotan innolla että tulee suomeen! Tahtoo saada pakit BP:stä! :)

No vittu olipa taas kauniita ihmisiä. Vähän kun pistää pakkelia (1-2 cm) naamaan niin kaikki näyttää MTV huorilta.

Itse olen tyytyväinen rumuuteeni. Ei tule kukaan tyttö turhaan häiritsemään baari-iltojani... Eikä muuallakaan. :evil:

Muuten, onko kauneus feminiininen ominaisuus? Tuli tässä vain mieleen, että itseasiassa olisi melkoinen loukkaus kutsua jotain heteroseksuaaliksi itsensä identifoimaa miestä kauniiksi.

Suositut

Back
Ylös Bottom