BCAA - Haaraketjuiset aminohapot

Meta title: 🔥 BCAA – AMINOHAPPOJEN PIKALATAUS 🔥

Meta description: Haaraketjuiset aminohapot, jotka tukevat palautumista, jaksamista ja treenin aikaista suorituskykyä.

Smart Suppsin BCAA on hyvän makuista ainakin Orangena. Ei kallista ja 500 gemmiä purkissa. Jää meikällä ainakin vakiokäyttöön.
Smartin omena maistuu ihan aidolle omenamehulle, joten taitaa kans jäädä vakiokäyttöön. Edellinen Selfin bcaa-kokemus oli niin traumaattinen, että nyt ku kerran hyvän maun löytäny, ei tee enää mieli kokeilla muita.

Koska paastosta puhuu, niin tarkottaa että sillon ei syödä yhtään kaloreita. Eli pGhi on intermettiment fasting dietillä ja tarkemmin varmaan leangains.

Koska paastosta puhuu, niin tarkottaa että sillon ei syödä yhtään kaloreita. Eli pGhi on intermettiment fasting dietillä ja tarkemmin varmaan leangains.

Aaaa... Paastostahan tuossa tosiaan puhutaan, eikä dietistä :face:

Hätäpäissäni googlesin smartsuppsin ravintoarvoja kun tilaus on postissa ja dietti päällä. Ei sentään tuota isompi kalopommi kyseessä.

Scivationin Xtend Green Apple Explosion kyllä aivan loistavan makuista. Pieni kirpeys maussa plussana.
Xtend tosiaan maistuu ihan huippuhyvältä! Itse maistanut Green Applea, Watermelon Madness ja Orange Dream. Paras tähän mennessä Orange Dream, on niin törkeän makea!

Xtend on myös täällä ollut jo pitempään käytössä. Omenan maku alkanut hieman tökkiä parin purkin jälkeen. Täytyy vaihtaa makua.

Smartin BCAA sekoittuu hieman heikoimmin kuin muut käyttämäni valmisteet, mutta antaa olla hetken parin ravistelun jälkeen niin miltein itsestään sekoittunut.

Miksi että tuota Purple Wraathia vedä? Huomattavasti monipuolisempi ja hyvän makuinen tämäkin. L-glutamiinin tosin siihen joutuu itse heittämään lisäksi mutta eihän se maksa paskaakaan.

Xtend on ylivoimaisesti parhaimman makuinen, mutta ostettuani purkin SmartSuppsin BCAA:ta tulen ostamaan sitä jatkossakin. Hinta vain 25e / 108 annosta (7,7g BCAA/annos) ja makukin suht hyvä. Ainut miinus on se, että maku on laimea, ellei käytä 2 kauhallisen sijasta 3-4:ää :D No tota meneekin nyt 3-4 annosta päivässä, halpaa kuin hiekka! :D

E: Ja sheikkerissä sekoittuu todella nopeasti ja hyvin. Jos taas kaataa lasiin ja sekoittaa lusikalla niin ei sitten sekoitu millään :D

Ite koitan vältellä makeutusaineita, joten haussa ois maustamaton BCAA-jauhe. HCT:n BCAA:n otin jo kokeiluun, mutta se on niin järkyttävän pahan makuista että ei vaan pysty. Tavallisesti mulla menee kurkusta alas mitä vaan jos sen tietää olevan terveellistä, mutta tää tavara on mullekin liikaa..

Itse oon käyttänyt Xtendiä. Kaikki maut hyviä ja sekoittuvat todella hyvin. Just parisen viikkoa sitten ostin pakon edessä Star Nutritionin Octanea, joka on siis vastaava tuote, ja jää kyllä viimeiseksi kokeiluksi. Lemon Lime Sour (joka Xtendillä mielestäni oli todella hyvä) on todella saastaisen makuinen ja nyt pitäs yrittää tuo purkki tuhota. Lisäksi sekoittuu huonosti ja vaahtoutuu ihan perkeleesti. Xtend hyvä, Octane huono.

Smartti vaan sisältää kaloreita niin paljon ettei esim. paastolla sitä voi nauttia, muuten hinta kohdallaan.

Ömm, jos oot kerta IF:llä, niin eihän noilla bcaa:n kaloreilla oo mtn väliä? Ite en oo tätä systeemiä toki tehnyt, mutta sen verran oon tutustunu, että Martinhan ite siel suositteli, että ennen treeniä vetää bcaa:t nappoon, eikä se katkaise paastoa. Ja tos ko. SmartSuppsis tulee kalorit periaattees kokonaan niist prodeist. Hiilareist tulee alle gramma per annos.

Ömm, jos oot kerta IF:llä, niin eihän noilla bcaa:n kaloreilla oo mtn väliä? Ite en oo tätä systeemiä toki tehnyt, mutta sen verran oon tutustunu, että Martinhan ite siel suositteli, että ennen treeniä vetää bcaa:t nappoon, eikä se katkaise paastoa. Ja tos ko. SmartSuppsis tulee kalorit periaattees kokonaan niist prodeist. Hiilareist tulee alle gramma per annos.

Voihan niitä jotkut muut vetääkin. Jos ottaa vaikka 15-20gr BCAA niin omasta mielestä parempi, että ne on sitten aminohappoja, eikä sokeria. Mutta tämä on vain minun MIELIPIDE.

Mikä on nykytietämys asiasta että onko BCAA tai EAA:sta hyötyä verrattuna kokonaiseen proteiiniin treenin ympäristössä? Eli jos on syönyt ennen treeniä proteiinia ja hörppii treenin aikana heraa ja imee treenin jälkeen hera+hiilari palkkarin niin tuoko EAA:n ottaminen vielä jotain lisähyötyä?

Ite koitan vältellä makeutusaineita, joten haussa ois maustamaton BCAA-jauhe. HCT:n BCAA:n otin jo kokeiluun, mutta se on niin järkyttävän pahan makuista että ei vaan pysty. Tavallisesti mulla menee kurkusta alas mitä vaan jos sen tietää olevan terveellistä, mutta tää tavara on mullekin liikaa..

Tälleen saat aika iisisti alas: Laske lasiin vettä, annostele jauho ruokalusikalle (2 mittakauhallista menee aika iisisti yhelle ruokalusikalle), ota pieni kulaus vettä suuhun ja kallista päätä hieman taaksepäin, kippaa jauhot lusikalla suuhun, ota kulaus vettä ja nielaise, huuhdo suu lopulla vedellä. HCT:n BCAA menee itellä tälleen, tosin ei pahan maun vuoksi, vaan haluan minimoida jauhohukan :D
Palautusjuomaan tai muuten mukaan otettavanahan tuo ei oikein toimi jos ei roudaa lusikkaa ja jauhopurkkia aina mukana.

Vihreäteeuute jauheena menee samalla systeemillä, se on sitten jo oikeasti perseestä - sitä teen jälkipotkua ei voi oikein mitenkään eliminoida. Onneksi siedän noita paskoja makuja aika hyvin...

Back
Ylös Bottom