BB Timo "Turbo" Honkala

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Ja Timo on ihan mahdottoman mukava mies. Aina hymyssä suin, suosittelen jututtamaan jos joskus osuu lähettyville.

ps. kohta tulee törkeen kovia kuvia Jerry Ossista ja Juha Hakalasta, kuvattu Powerhousella Tampereella tänään. 10 tunnin keikka ja alan ruotimaan kuvia.

Viimesessä kuvassa ehdotin Turbolle tuota poseerausta, pidän siitä posesta itse kovasti. Mm. Kimmo Pätäri ja Marcus Ruhl käyttää tuota. Turbo diggasi itsekin kovasti posesta ja aikoo sitä käyttää kisoissa. Se ei tosi ole virallinen pose, joten sitä voi käyttää vain esim ojentajaposesta seuraavaan siiryttäessä kuten myös vatsaposen jälkeen.

Kiitos Mikelle ammattitaitoisesta kuvauksesta ja hyvistä vinkeistä miten voisi parantaa/vaihtaa uusia poseja!

katoin tuon expo lähetyksen ja voi jumaleisson ku oli turbolla jumalattoman iso yläkroppa, toki jalatkin oli isot, mutta tuo yläkeho oli jotain uskomatonta. todella siistiä:rock:

kultakorut on todella siistejä.

makuasioita:) mun mielestä noi panssarit on aika out ja varsinkin kun jotkut pitävät sitä puseron päällä näkyvissä niin voi lollo:whip: . menee samaan kastiin kuin joillakin poudareilla näkee vielä tänäkin päivänä vyölaukkuja, hivenen huvittavan näköistä. kuten sanoin makuasioita ja jokainen tyylillään. ei häiritse mua, mutta hyvät naurut siitä kyllä saa.

Turbolta terveisiä Pakkislaisille.

Hyvä kisamatka ,kiitoksia matkakumppaneille .sijoitukseni 7 .tasapisteissä 6 kanssa ja 2 pistettä finaalipaikasta eli lähellä oli.Finaalit kuvatiin italian TV rai unon välityksellä, ilmeisesti suorana lähetyksenä.Hakalan Juha oli 14. Kilpailin + 90 eli raskaassa sarjassa mastersien MM kisoissa.

Liitteet

• IMG_0620.webp
    IMG_0620.webp
    101,8 KB · Katsottu: 1 188
  • IMG_0623.webp
    IMG_0623.webp
    90,2 KB · Katsottu: 1 238
  • IMG_0663.webp
    IMG_0663.webp
    96,4 KB · Katsottu: 2 914
  • IMG_0664.webp
    IMG_0664.webp
    94,1 KB · Katsottu: 2 016
Helvetin härskin näkönen toi suoni!

Nousiko Honkala Lappeenrannassa lavalle ollenkaan?

Äijä käy samalla salille ja nyt ei oo hetkeen aikaan näkyny niin mielenkiinnosta kyselen..

Eikös tuosta ollut Savolaisen ketjussa jossain vaiheessa puhetta että menettää korttinsa jos kilpailee sm-lavalla?

Back
Ylös Bottom