BB Timo "Turbo" Honkala

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu

Mike

ATG
Pakkotoisto
Timppa poikkesi suoraan laivasta kuvauksissa. Mahdottoman mukava mies ja aina niin ystävällinen ja iloinen. Vaasan veri ei vapise, vaan Turbo aikoo matkata veteraanien MM-kisoihin.

Galtsu

honkala08.jpg

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Ei helevetti että voi mies olla kaikinpuolin hyvännäköinen tossa iässä. Iik. :fanitusta:

Ja todellakin. Vaasan veri ei vapise. :D

Tällä ukolla on kaikki tarvittavat elementit huippufysiikan rakentamiseen (pienet nivelet, kapea vyötärö, leveät hartiat, hyvät lihasten kiinnityskohdat). Honkala olikin yksi rajuimmista kisailijoista Expossa mm. hyvän poseeraustaidon, todella viimeistellyn kondiksen ja äärimmäisen loistavan fysiikan vuoksi.

PS. Ja hauislihakset kenties Suomen parhaat? Täältä lähtee yksi ääni Turbolle ainakin top-kolmoseen :worship:

On se turbo hurja mies! Uskomaton kondis, ei voi muuta sanoo... Muuten, noi kultakorut on musta tosi siistejä, mut vähän sais toi kaulakoru olla paksumpi ;)

Toivotaan Turbolle menestystä mm-kisoihin! Hieno kondis!

On se turbo hurja mies! Uskomaton kondis, ei voi muuta sanoo... Muuten, noi kultakorut on musta tosi siistejä, mut vähän sais toi kaulakoru olla paksumpi ;)

Ei nyt ruveta kovasta suomalaisesta bodarista vääntämään mitään neekeriräppäriä ;)

Mulla on videopätkiä Turbosta jostain World Gamesin kehokisasta. Varmaan siis jotkut kisat missä on näytillä lajeja jotka on ehdolla Olympialaisiin. Näissä kuvissa ja livenä Lahdessa nähtynä mun mielestä Turbolla on tällä hetkellä paljon parempi kondis mitä oli noin kymmenen vuotta sitten. Tämä on hieno juttu, koska mies ei kuitenkaan ole kisannut vähiin aikoihin. Hyviä kuvia.

Kova on kyllä kunto. Miks oot mike laittanu Timolle kaulapannan?

Edit:Ai se oliki kultainen kaulaketju ja rannekoru. Meijän koiralla on samanlainen :rock:

;)

Timppa on aina ollut kova ja tyylikäs. Silti uskomaton kondis. Minua häiritsee nuo korut ja kello koska nämä on parhaat kuvat Timpasta koskaan otetuista. Ja ennen kuin spekulaatio alkaa niin sanon että tämä on minun mielipide. HYVÄ MIKE!!!

Turbo on hienossa kunnossa hienojen kuvien kera. Tuossa on tavoitetta kerrakseen itselleni. Respect :worship: . Onnea MM-kisoihin.

Ja Timo on ihan mahdottoman mukava mies. Aina hymyssä suin, suosittelen jututtamaan jos joskus osuu lähettyville.

ps. kohta tulee törkeen kovia kuvia Jerry Ossista ja Juha Hakalasta, kuvattu Powerhousella Tampereella tänään. 10 tunnin keikka ja alan ruotimaan kuvia.

Viimesessä kuvassa ehdotin Turbolle tuota poseerausta, pidän siitä posesta itse kovasti. Mm. Kimmo Pätäri ja Marcus Ruhl käyttää tuota. Turbo diggasi itsekin kovasti posesta ja aikoo sitä käyttää kisoissa. Se ei tosi ole virallinen pose, joten sitä voi käyttää vain esim ojentajaposesta seuraavaan siiryttäessä kuten myös vatsaposen jälkeen.

Back
Ylös Bottom