Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kiitos Mikelle upeista kuvista:thumbs:
Yritän olla :whip: että saadaan ukko lavalle asti!
Kulta näytät todella lihaksikkaalta ja kireältä, todella upeaa!
kova on kyllä kunto ja oon aatelluki tota profiilia kattellessa et mihinhän miäs pyrkii..kisoihin tietty! toivottavasti kaikki menee siellä sitten kohdilleen. :it täältä
Mik99 sanoi:Ei hitto tuli eka System of downin eräs jäsen mieleen, mutta nyt vasta hoksasin keltä sä oikein näytät. Paljon samaa näköä MTV:n Pimp my riden Alexin kanssa?
Mike sanoi:Pidetään homma aitona, eli Hulkki valloittaa CBB:n ja Pro-Pain hoitaa pytyn himaan ysifemmasta. :thumbs:
Onhan lokakuuhun vielä matkaa, mutta Turun kisa on jo 16.9.Upeeta nähdä tämä heppu lavalla, jos kunto jo NYT noin hurja ja vielä on matkaa lokakuuhun!!
Kyllähän sut sinne lavalle raahataan, vaikka väkisin! ;)
Solid Necro sanoi:Jeesus mikä korsto, paska varmaan valuis reisiä pitkin jos tommosen kanssa joutus nokikkain. Multa siis (en usko että Pro-Pain mua pelkäis, vaikka sitä pidempi olenkin ja osaan murista).
vitamiini sanoi:Edelleen odottaen vastausta, vaikka sitä ei helpolla saakkaan :whip:
Ohhoh, oon aina luullu, että Pro-Pain muistuttaa ulkonäöllisesti Starbuckia tai Zakk Wyldeä.
Hulkki sanoi:Saatana, vaikka kävisikin niin hullusti ettei kukaan muka huuda PROOPEEIIINNN, meikäläinen tulee ihan vittuillakseni oman kisan jälkeen Arnold'sin donitsit suussa karjumaan sulle ja Korhosen Akille (jos nyt molemmat olette lopulta alle 95-kiloisissa).:D
Edit. Taidankin vittuilla oikein kunnolla, ja lausun äijän nickin propaanina (Pro-Pain = "propein" = propane = propaani) ja heitän kaikennäköistä ihme läppää, jotta varmasti nolostut kisan aikana. "Hyvä propaani! Kaasuta ne tapit sieltä helvettiin!" :jahas:
Pro-Pain on 24v PISTE!
ancelita sanoi:Upeeta nähdä tämä heppu lavalla, jos kunto jo NYT noin hurja ja vielä on matkaa lokakuuhun!!
Mike sanoi:Pro-Pain on 24v PISTE!
Mullakin oli kuva, että Pro-Pain on mun lisäksi Meijerin kävijöistä ainoa, jolla kasvaa vain pää. Mistä lie moinen kuva tullut....
Olinpahan väärässä! :D