BB Pro-Pain

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Näytät pahikselta noissa kuvissa vaikka olet leppoisa & vaatimaton kaveri =)
Tsempit treeneihin täältä tuppukylänpahasesta, jään odottelemaan kisakuvia

Kiitos kiitos ja kuva/kuvia tulee, kuten lupasin (edellyttäen, että käyn lavalla!).

Jeesus mikä korsto, paska varmaan valuis reisiä pitkin jos tommosen kanssa joutus nokikkain. Multa siis (en usko että Pro-Pain mua pelkäis, vaikka sitä pidempi olenkin ja osaan murista).

Voisit nyt ton avatar-kuvan päivittää, ku on kerran parempiakin mistä valkata.;)

Katsotaan avatarin vaihtoa mahdollisten kisojen jälkeen.

Oon pääni puhki miettiny, et mistä oot niin tutun näköinen, mut en oo vielä keksiny. Varmaan oon vain jossain boditapahtumassa nähny, esim. kevään boosman-kisoissa jos olit paikalla katsomossa sellainen vihreä piukkapaita päällä?

Siellä ainakin pyöri sellainen mahtavan iso järkäle, josta kaverin kanssa arvuuteltiin, et kukahan tuo on, varmaan joku kisailija :worship:

Olin katsomassa Boosman-kisoja mutta en todellakaan omista yhtään tiukkaa vihreää paitaa, ei sovi hevimiehelle :lol2: .

Olin katsomassa Boosman-kisoja mutta en todellakaan omista yhtään tiukkaa vihreää paitaa, ei sovi hevimiehelle :lol2: .

Jaa-a. Mää ite tympäännyin ainaisiin bändipaitoihin ja mustiin vaatteisiin yleensäkin. Tänä kesänä oon sitten pitäny pelkästään vaaleasävyisiä paitoja. Vaaleanpunainen on suosikkiväri. :nolo:
Onneks sen verran alkaa jo takatukkaa olemaan, että vastaantulija ymmärtää hevariks, toivottavasti ainakin.

Onhan se helppo kuvata kun rentoja tyyppejä on kuvattavana. Mitä rennommin kuvattava ottaa, sen parempi. Hieman jos on linssiluteen vikaa, niin kuvat vain paranee.

Onko näistä kuvista mahdollisuus saada jotain 800x600 tai suurempiresoluutiosia kuvia, ihan näin taustakuvaksi ajattelin kun on upeita kuvia :) :rock:

Ohhoh, oon aina luullu, että Pro-Pain muistuttaa ulkonäöllisesti Starbuckia tai Zakk Wyldeä.:rock:

Onko näistä kuvista mahdollisuus saada jotain 800x600 tai suurempiresoluutiosia kuvia, ihan näin taustakuvaksi ajattelin kun on upeita kuvia :) :rock:

Mike, mites ois esim. joku Hellcity-tyylinen taustakuva (1024x768)?

Ja Turussa kaikuu sitten omituisia nimimerkkejä katsomossa. PROOOOPEIIIIN, HULKKIIIIIII!

Kyllä siellä ainakin se HULKKIIIIIII kuuluu.

Kyllä siellä ainakin se HULKKIIIIIII kuuluu.
Saatana, vaikka kävisikin niin hullusti ettei kukaan muka huuda PROOPEEIIINNN, meikäläinen tulee ihan vittuillakseni oman kisan jälkeen Arnold'sin donitsit suussa karjumaan sulle ja Korhosen Akille (jos nyt molemmat olette lopulta alle 95-kiloisissa). :D

Edit. Taidankin vittuilla oikein kunnolla, ja lausun äijän nickin propaanina (Pro-Pain = "propein" = propane = propaani) ja heitän kaikennäköistä ihme läppää, jotta varmasti nolostut kisan aikana. "Hyvä propaani! Kaasuta ne tapit sieltä helvettiin!" :jahas:

Missä Korhosen Aki treenaa?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom