Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Näytät pahikselta noissa kuvissa vaikka olet leppoisa & vaatimaton kaveri =)
Tsempit treeneihin täältä tuppukylänpahasesta, jään odottelemaan kisakuvia
Mikäs mahtaa olla propainin ikä ja paljon treenivuosia takana?
Voisit nyt ton avatar-kuvan päivittää, ku on kerran parempiakin mistä valkata.;)
Oon pääni puhki miettiny, et mistä oot niin tutun näköinen, mut en oo vielä keksiny. Varmaan oon vain jossain boditapahtumassa nähny, esim. kevään boosman-kisoissa jos olit paikalla katsomossa sellainen vihreä piukkapaita päällä?
Siellä ainakin pyöri sellainen mahtavan iso järkäle, josta kaverin kanssa arvuuteltiin, et kukahan tuo on, varmaan joku kisailija
Olin katsomassa Boosman-kisoja mutta en todellakaan omista yhtään tiukkaa vihreää paitaa, ei sovi hevimiehelle :lol2: .
Onhan se helppo kuvata kun rentoja tyyppejä on kuvattavana. Mitä rennommin kuvattava ottaa, sen parempi. Hieman jos on linssiluteen vikaa, niin kuvat vain paranee.
Onko näistä kuvista mahdollisuus saada jotain 800x600 tai suurempiresoluutiosia kuvia, ihan näin taustakuvaksi ajattelin kun on upeita kuvia
Ja Turussa kaikuu sitten omituisia nimimerkkejä katsomossa. PROOOOPEIIIIN, HULKKIIIIIII!
Saatana, vaikka kävisikin niin hullusti ettei kukaan muka huuda PROOPEEIIINNN, meikäläinen tulee ihan vittuillakseni oman kisan jälkeen Arnold'sin donitsit suussa karjumaan sulle ja Korhosen Akille (jos nyt molemmat olette lopulta alle 95-kiloisissa). :DKyllä siellä ainakin se HULKKIIIIIII kuuluu.
Mayor'sillahan se, kaksi kertaa päivässä.Missä Korhosen Aki treenaa?
Mayor'sillahan se, kaksi kertaa päivässä.
Lyhyet vaaleat hiukset, pituutta 185-186 cm. Rusketus samaa luokkaa kuin meikäläisellä :DMinkä näköinen hemmo?