BB Pro-Pain

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu

Mike

ATG
Pakkotoisto.com
Kaupunki
Helsinki
Nyt kyllä meitsi meinas perseelleen lentää kun aina niin vaatimaton Pro-Pain nakkasi paidan pois studiolla. Herran perkeles mikä body!

Galleria

eriksson04.jpg

eriksson13.jpg

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Hyviä kuvia. Toi mousti on kyllä kova!!! Siistis suonet ja kovat on kädet, mutta on kyllä olkapäätkin!! Tuntuu massaa olevan muutenkin ja kova kunto!!! Paljonkohan on herralla painoa kuvaus hetkellä?? Aina on kyllä yhtä hienoa nähdä treenattu ja lihaksikas vartalo ja vielä hienoja kuvia lihaksista!

Huomautettakoon, että kyseessä on oikeasti pitkä ukko, ja livenä tuollaiset lihat yli 190-senttisessä varressa näyttävät vielä paljon vaikuttavammilta. Tänäänkin iski hirveä vitutus päälle kun Pro-Pain tuli pukkarissa vastaan ja on tässä vaiheessa jo niin kireä, että oma kondis tuntui yhtäkkiä aika helvetin löysältä jos vertailua olisi ruvennut tekemään. Lisäksi Pro-Pain oli perkele vienyt meikäläisen vakiokaapin! :D

mites tämmönen ukko on näinki pitkään pysytelly piilossa :eek: piti ihan kolmeen kertaan katella noita kuvia, nuo olkapäät ja kädet etenkin :worship:

No nii... ON SE ÄIJÄ! Eipä tarvi paljon muuta sanoa ;)

Helkkari, oon aina luullut että Pro-Pain on sellanen pitkätukkanen siimakäsihevari. Ei näköjään ollut. Hienosti on kyljystä kertynyt! Mites muuten tuleeko tuo nick samannimisestä metalliorkesterista vai jostain muusta?

Whoa mikä mode meillä onkaan!! Mä oon aina ajatellu että Pro-Pain on mun tapaan kynäniskainen nettinörtti, ku se tuntuu surffaavan noilla saiteilla niin kovin paljon. :D

Tuo viides kuva on ihan tajuttoman makea!

edit: Hehe, täällä voi taas vetää johtopäätöksiä mun ja Pullan suhteesta... :lol2:

No huhhuh!

Mulla oli sellainen harhakäsitys että olisit ikibulkilla oleva vahva kaveri joka surffaa salin ulkopuolisen ajan netissä.

Ihan mielettömän makeita kuvia!:kuola: Ai että on kyllä mielenkiintoista, kun pääsee kohta pällistelemään näitä huippukuntoisia lavalla.

Loistava kunta! Tuuhan tänne periferiaan taas posettelemaan ja reenailemaan! ;)

Oho, onpas se kunnossa :)

Huhhu, kyllä itselläkin oli mielikuva pienestä laihasta pitkätukasta... Mutta kyllä on järkky kunto..

EDIT: ja kyllä se ylileveä kuljetus teksti pitää paikkansa :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom