BB:n talon fitness mimmi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Elkku82
  • Aloitettu Aloitettu
Ikä
42
Kun tässä karoin Big Brotherin ekaa jaksoa niin taloon tuli joku entinen fitness kilpailija. Oli ihan hyvässä kuosissa kun näytettiin kisakuntoa. Onkohan kyseinen neiti pärjännyt hyvinkin fitness lavoilla?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tosi tutun näköinen mimmi oli. Tuli heti mieleen että olisikohan tytöllä pakkiksella kuvia. Mutta en kyllä löytänyt =/ Enpä sitten tiedä mistä oli tutun näköinen . . .

Tuota BB nettilähetystä kun olen nyt muutaman päivän aikana seurannut, niin täytyy todeta että Mira on saanut haukkuja niskaansa ihan turhaan. Noi tunnin koosteet on antanu siitä ihan liian huonon kuvan. Asiallinen mimmi.

Hena ulos talosta, se on oikeasti ärsyttävä tyyppi.

Tuota BB nettilähetystä kun olen nyt muutaman päivän aikana seurannut, niin täytyy todeta että Mira on saanut haukkuja niskaansa ihan turhaan. Noi tunnin koosteet on antanu siitä ihan liian huonon kuvan. Asiallinen mimmi.

no jos tuota ohjelmaa halutaan pitää vähääkään kiinnostavana niin hena taloon ja mira ulos. ei jaksas kuunnella seuraavaa viikkoa sitä miran ainaista marinaa kun kukaan ei ala mua:itku:

En ole sarjan asiantuntija, mutta voi jumalauta jos tuollaisen perusnegatiivisen jokaisen pienenkin vastoinkäymisen edessä romahtavan itkupillin kanssa pitäisi elää.

Vaimon osakkeet pysyy korkealla näitä ohjelmia katsellessa.

täytyy todeta että Mira on saanut haukkuja niskaansa ihan turhaan. Asiallinen mimmi.

Ja näinhän se menee, Mira jäi ja Hena lähti. Kyllä kansa tietää :david:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom